Hop til indhold
cantona

Louise

Recommended Posts

Kan det virkelig passe at der ikke er nogen af jer som har været forbi hende endnu?

Du kan blive den første, kom du afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sprøde godt? Ja ja, hver sin smag. Fotos med 2 x flapper og et par stykker med tatoos. Det er sprødt ;)

Lucky Luke

Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad der får dig til at skrive den slags indlæg.

Vil du bare tjekke, om vi også opponerer mod indlæg, der ikke omhandler piger her på sitet?

Eller er dit ego bare så stort eller selvværd så lille, at du absolut må fremhæve din smag på bekostning af andres.

Cantona synes , pigen er sprød, det synes du åbenbart ikke, men hvorfor fanden er det nødvendigt at delagtiggøre os andre i det?

Nu husker jeg dig jo under et andet nick fra tiden på Venuslogen, hvor jeg selv var én af de første brugere, dog husker jeg ikke, hvornår du gjorde dit indtog, men fra starten af var det et rigtig godt sted, hvor meninger også kunne brydes.

Høvisk tale var et must, men hvad høvisk tale var samt definitionen på andre begreber delte også der vandene.

Jeg ved ikke, om du kan huske det, men begrebet NIPS delte i den grad sitets debattører, og som jeg husker det, var det salig Isbjørn/Dr. Lund’s forslag, der i sidste ende satte dagsordenen, nemlig.:

Naturlig

Intelligent

Purung

Spinkel

Min opfordring til dig skal her lyde.:

Brug dine fremragende skriveevner på ikke at være hånligt nedladende overfor andres smag og præferencer, men lav eventuelt i stedet en tråd på debatten, hvor vi kan få afklaret, hvad begrebet SPRØD dækker .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Organizer..?

Her ville "syntes godt om knappen" være blevet "slidt", på rekordtid hvis den fandtes.. :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal også forbi hende en tur men ved ikke lige hvornår jeg kan få det til at passe ind,men ville da gerne have hørt lidt om hende inden mit besøg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Jeg kan heller ikke lide tusser på kroppen, men der generer

mig dog ikke når der er dejlig fisse i udsigt. og jeg kan ikke

se hvorfor det skal omtales på den måde som Hr Luke gør det..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...