Hop til indhold
Mike

Ritha - Jenny Thaimassage

Recommended Posts

Jeg besøgte Jenny's Thaimassage (http://www.jenny-thaimassage.dk/) i sidste uge. Jeg ville egentligt have haft en lille session med Lin/Linda, som der har været rosende ord om fra bl.a. Borende X.

Dog blev døren åbnet af en helt tredje pige som introducerede sig som Ritha. Hun så sgu godt nok sød ud og havde nogle flotter bryster så hende napper jeg tænkte jeg.

Bestilte en times oliemassage og blev vist ind i rummet. Mens hun hentede et glas vand smed jeg tøjet og hoppede op på briksen. Selve oliemassagen var ikke hendes spidskompetence - hun ramte godt nok nogle af de ømme steder, men skøjtede hurtigt forbi dem. Det var nu heller ikke for massagens skyld jeg var der, så det var ok. Der skete en del smutter hvor hænder / fingre strejfede de nedre regioner, hvilket var ganske behageligt. Efter jeg havde vendt mig om gik der ikke lang tid før flaget var hejst højt og spørgsmålet kom. Jeg ville egentligt gerne have haft en gang sex, men det kunne ikke lade sig gøre, da hun lige havde haft menstruation og "proppen" stadig sad i. Jeg endte med en god gang svensk med hende nøgen for i alt 900,- kr inkl. massagen. Absolut godkendt svensk håndarbejde og der var ingen smalle steder med hvor man måtte pille. Hendes bryster var skønne og gode at slikke på ;o)

Da jeg var færdig blev jeg vasket af og gik ud af værelset. Lige uden for døren sad Jenny og Linda og der er sgu et eller andet over hende Linda - sådan et lidt frækt/kækt glimt i øjet... Jeg må helt klart tilbage til Vardegade og se om jeg ikke kan lære Linda bedre at kende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernnys thai massage skal også have ros for jule udsmykningen i vinduet der minder om Daels varehus. Dog undrede det mig lidt at de ikke havde nisse huer på....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige uden for døren sad Jenny og Linda og der er sgu et eller andet over hende Linda - sådan et lidt frækt/kækt glimt i øjet...

Jeg kan kun give dig ret. Har man været hos hende et par gange, bliver hun lige så fræk, som hun ser ud til.

God fornøjelse næste gang :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...