Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Lagaffe

Mange thaisteder varierer en del i kvalitet.

Dette sted er meget stabilt. De har altid været dårlige.

Hvordan de overlever er mig en gåde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke særligt glad for at snakke dårligt om kvinder eller klinikker. Jeg ved jo - ligesom de fleste burde vide - at det kan dreje sig om kemi, bad hair day, PMS, problemer hjemme eller bare en almindeligt dårlig dag. Jeg ved også at GP'er, også thaier, reagerer forskelligt på forskellige optrædener fra kunder.

Jeg har haft nogle knap så gode oplevelser med nogle af de rigtigt populære pigerne herinde, men ser ikke nogen grund i at mudre glæden hvis andre har fine oplevelser. Noget som vi jo alle også ved; det den ene oplever er måske ikke den anden med til.

Men det her sted i Glostrup er en undtagelse. Jeg har været der tre gange - så de fik alle chancer. Tre forskellige piger.
De snyder på alle måder: med billeder, med behandling og med tid. Dem jeg mødte kunne hverken noget som lignede massage, eller noget andet som man til tider håber at få opleve på thaiklinikkerne. Og de kunne heller ikke klokken. Den korteste timen var omtrent 25 minutter og den længste cirka 40 min.

Og det virker til at - hvilket er usædvanligt herinde - at alle der kommenteret stedet, er enige.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med Bananas her - der er simpelthent ikke noget godt at sige om stedet.

Jeg har også givet det tre chancer over en meget lang årrække med forskellige piger og alle tre gange har jeg været skuffet på alle planer. Min værste oplevelse hos dem var da jeg - i et øjeblik af midlertidigt sindssyge - syntes det var en god idé at takke ja tak til at der kom en ekstra pige ind og hjalp. Den ekstra "pige" kunne være den første massørs oldemor og massagen var sygt ringe. Heldigvis sluttede min times massage allerede efter 30 minutter, hvilket dog ikke afholdte dem fra at mene de begge skulle have fuld betaling for en time hver. Det skete dog ikke..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 10 minutter siden:

Jeg er ikke særligt glad for at snakke dårligt om kvinder eller klinikker. Jeg ved jo - ligesom de fleste burde vide - at det kan dreje sig om kemi, bad hair day, PMS, problemer hjemme eller bare en almindeligt dårlig dag. Jeg ved også at GP'er, også thaier, reagerer forskelligt på forskellige optrædener fra kunder.

Jeg har haft nogle knap så gode oplevelser med nogle af de rigtigt populære pigerne herinde, men ser ikke nogen grund i at mudre glæden hvis andre har fine oplevelser. Noget som vi jo alle også ved; det den ene oplever er måske ikke den anden med til.


 

Bananas du er ikke bare en gentleman  par excellence - du er også en rigtig  Guttermand :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...