kanonkongen 34395 Skrevet 16. Juni, 2019 Fik lidt inspiration. Da jeg læste @Æ´Synderjyde salg af, hans bil. Og opdagede. Jeg stod med et lignende udfordring. Så prøver her på EG Om det, kan lykkedes at blive en fri mand. Elskerinde sælges Hun koster næsten gratis. Er klar på en byttehandel. Køn. Ja. Økologisk. Sexhungrende feminist. Tidligere sportsudøver. Kan bruges til ridning eller avl. Nordjysk Københavner. Afstamning. Hun, har Mørk sort langt hår, med gajol formede pære bryster, med mørke små grå slik trusser på, der muligvis kan bides af. (hvis du tør) Og god mås. Ubrugt nej. Men du kommer til at spare enorme summer på restaurantbesøg, og dit benzinforbrug vil falde dramatisk, da du lige så godt kan smøre tre flade rugbrød med leverpostej. Du, har måske allerede nu fået snerten af, at dette er en eksklusiv kvinde. Det er lige præcis, hvad, hun er. Og så er hun utroligt eftertragtet. Hele to gange er, hun forsøgt stjålet. Det mislykkedes desværre begge gange. Til stor fortrydelse. For mig og min pung. Hun måler. Mellem 160-170 cm i højden. Gangarter. Under middel - kommer ALDRIG til at gå fantastisk i de Christian. Louboutin stiletter. Så bare giv hende et par flade. Hun, har gået på Monty Pythons skole for gakkede gangarter. Brug:. Hun kan springe i luften så pas på, med at gøre hende, alt for ophidset. Men viser STORT talent. for netop dette. Temperament. Føj hende. Og give, hende ret i alt. Så er hun blid som en mis. Hun, har aldrig bidt, så er, hun god ved dyr og børn bare der ikke er for mange. Kommer ikke når man vil knalde. Så det, er grunden til salg. Tror, hun skal tæmmes. Helbred. Ren i rynken. har måske et problem på venstre bagben, men fejler dog intet. Der følger intet udstyr med, da det, er en elskerinde du køber, men du kan få en pakke gajol. med. bare skriv farve. Send en PM. Så vi, kan aftale nærmere. Om afl/afhentning. Prisen kan diskuteres. God søndag KK 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders jensen Skrevet 16. Juni, 2019 He he / den er ikke tosset :)) hvor i landet holder du til ? Og har du aftalt det med hende :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. Juni, 2019 Anders jensen skrev, Lige nu: He he / den er ikke tosset :)) hvor i landet holder du til ? Og har du aftalt det med hende Hun, er lykkelig uvidende om min hensigt Og det er i jylland, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. Juni, 2019 kanonkongen skrev, for 30 minutter siden: Hun, er lykkelig uvidende om min hensigt Og det er i jylland, Ja, i dette på snart alle områder markedsgjorte samfund kan alt vist sælges 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JimmyChoo Skrevet 16. Juni, 2019 Nu er jeg forvirret Er det en kone eller en hest der er til salg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. Juni, 2019 JimmyChoo skrev, for 3 minutter siden: Nu er jeg forvirret Er det en kone eller en hest der er til salg? Jeg rider ikke på heste. Så pas på ikke, at få et føl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders jensen Skrevet 16. Juni, 2019 Jeg kunne godt tænke mig at beskriver lidt bedre hvordan du har tænkt det skal foregå. Hvordan ser du hun udlevere dette uden at vide det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. Juni, 2019 Anders jensen skrev, for 2 minutter siden: Jeg kunne godt tænke mig at beskriver lidt bedre hvordan du har tænkt det skal foregå. Hvordan ser du hun udlevere dette uden at vide det ? Du ved godt det er sjov ikke Synes da jeg beskriver, hende godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders jensen Skrevet 16. Juni, 2019 kanonkongen skrev, Lige nu: Du ved godt det er sjov ikke Synes da jeg beskriver, hende godt. Har sendt pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 mangler oplysninger om alder - højde og vægt, samt længde på frisure, hår er hun glat, trimmet eller naturlig, er der appelsinhud eller er hun velplejet glathudet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. Juni, 2019 Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden: mangler oplysninger om alder - højde og vægt, samt længde på frisure, hår er hun glat, trimmet eller naturlig, er der appelsinhud eller er hun velplejet glathudet... Hej @Alkoholikeren Læser i ikke da. kanonkongen skrev, for 1 time siden: Hun måler. Mellem 160-170 cm i højden. kanonkongen skrev, for 1 time siden: Hun, har Mørk sort langt hår, med gajol formede pære bryster, med mørke små grå slik trusser på Hun er sippet med alder og vægt. Derfor er det udeladt. Og, hun er så glat som en ål. Over hele kroppen. I guder mænd er krævende altså God søndag KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 priside - du ved kære KK alt kan købes....tror sgu jeg vil prøve din kone er nu lidt inspireret af filmen et frækt tilbud med Demi More...<3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. Juni, 2019 Alkoholikeren skrev, Lige nu: priside - du ved kære KK alt kan købes....tror sgu jeg vil prøve din kone er nu lidt inspireret af filmen et frækt tilbud med Demi More...<3 kanonkongen skrev, for 1 time siden: Hun koster næsten gratis. Er klar på en byttehandel. Haha Man skulle tro, jeg havde billeder på. Siden alle de spørgsmål. Sveder jo nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 har ikke bytte objekt, men det kan jeg da betale mig fra?? knalder elskerinden økologisk..og sluger hun.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. Juni, 2019 (edited) fejl. Redigeret 16. Juni, 2019 af kanonkongen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. Juni, 2019 Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden: har ikke bytte objekt, men det kan jeg da betale mig fra?? knalder elskerinden økologisk..og sluger hun.. Tror den skulle have været på AL. Hvis der var noget til salg Og ikke i Hyggesnak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 trak den bare lidt ud, og du tilkendegav tidligere at det var hyggesnak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 16. Juni, 2019 Når der er udsigt til sex er det endnu engang bevist at mænd nogle gange tænker med det lille hoved. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. Juni, 2019 Hej allesammen. Mange tak for de PM, jeg har modtaget. Nu, behøver i ikke sende flere. DER ER IKKE NOGEN KVINDE. Og DER HAR ALDRIG VÆRET NOGEN KVINDE. Det, har været en humoristisk indlæg. Og ikke andet. Men må jo skrive godt God søndag derude. KK 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. Juni, 2019 @kanonkongen Hey det kunne du godt have afsløret lidt tidligere...nu har jeg lige oprettet et lån på Expresbank, for at kunne få hende helt for mig selv i min sommerferie 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. Juni, 2019 holstebronx skrev, for 2 minutter siden: @kanonkongen Hey det kunne du godt have afsløret lidt tidligere...nu har jeg lige oprettet et lån på Expresbank, for at kunne få hende helt for mig selv i min sommerferie Jeg beklager, af hele mit hjerte. Men, har en bamse der er 1,50 høj. Den, kan du trøste dig med. Helt gratis. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. Juni, 2019 kanonkongen skrev, for 4 minutter siden: Jeg beklager, af hele mit hjerte. Men, har en bamse der er 1,50 høj. Den, kan du trøste dig med. Helt gratis. Hmm...nej så bruger jeg bare de 50.000 kr på glædes piger i stedet for ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 17. Juni, 2019 @kanonkongen som straf for at du oprettede en annonce, hvor du tydeligt sælger din kone til sex og så pludselig trækker den tilbage, bør du arrangere et gratis gangbang for alle os der var begyndt at glæde os til at møde hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 17. Juni, 2019 @AalborgLook Det, er ret skægt med nogle mænd herinde på EG. I tror i, kan vinde på karrusellen, hvad i tabte på gyngerne. Jeg er ikke Dahlgaards tivoli. AalborgLook skrev, for 16 timer siden: Når der er udsigt til sex er det endnu engang bevist at mænd nogle gange tænker med det lille hoved. Men det, sætter da i den grad i perspektiv. Når du selv skriver dette. Og kan kun give dig ret i. At dit lille hoved må, have meget travlt i dag Find du en anden at skrive til. Der er nok større gevinst end her. God mandag KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 17. Juni, 2019 kanonkongen skrev, for 1 time siden: @AalborgLook Det, er ret skægt med nogle mænd herinde på EG. I tror i, kan vinde på karrusellen, hvad i tabte på gyngerne. Jeg er ikke Dahlgaards tivoli. Men det, sætter da i den grad i perspektiv. Når du selv skriver dette. Og kan kun give dig ret i. At dit lille hoved må, have meget travlt i dag Find du en anden at skrive til. Der er nok større gevinst end her. God mandag KK Det kan jeg ikke for det dunker i mit lille hoved, så jeg tænker ikke klart! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg