Hop til indhold
frenchlover1

FKK Harmony - aktuelle priser

Recommended Posts

60 euro for 30 min. Her er blow med gummi.

80+ euro for 30 min. Hvor blow er uden.

Pigerne sætter selv prisen for deres extra ydelser,så den kan varier fra pige til pige. Nogen tager 20 for blow uden andre 30. Og der er sikkert også nogle piger der vil forsøge at tage mere hvis de fornemmer du er ny.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pudden skrev, for 2 timer siden:

I det link står der følgende pris: 100/30. Tænker, at det betyder  100 euro for 30 minutter, og at det er blow uden.

Så det svarer til 60 euro for 30 minutter, og et tillæg på 40 for blow uden.

Det er lige 20 euro mere end Kwassi2’s erfaring. 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

I linket skrives der noget om full service. Går ud fra at det så også dækker kys samt oral til hende. Muligvis også cim eller cob. Men ved det ikke. 

Jeg var der i går og der betalte jeg ikke over 80 euro for 30 min med blow uden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i går og i dag. Mandag og tirsdag.

De priser jeg hørte var:

60 euro for 30 minutter

20 euro i tillæg for blow uden gummi. Med mindre du kender pigen godt og hun kan lide dig, sp kan du være heldig, at prisen er 60 euro. 

100 euro for 30 minutter inkl. blow uden, samt kys og gensidig oral.

Og hvis du virker sød, får du måske endnu flere ekstra ydelser med for de 100 euro. Jeg fik fx en del forskellige ekstra ydelser med de to gange jeg betalte 100. Og den ene gang fik jeg 30 minutter ekstra for kun 60 euro. Det var en rigtig fin pris, synes jeg.

Det hele er ikke listepriser. Det handler også om kemi :-)

Venligst

French

 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er lidt ærgerligt, at vi der bor på Sjælland, har så dårlige muligheder for en en-dags FKK udflugt i bil til Tyskland.

Gid der lå en klub i Gedser, men det gør der desværre ikke :(

Selvfølgelig er Rostock, ikke en foretrukken valgmulighed, men 3 i en bil, så kan det måske lade sig gøre for en billig penge på dele basis?

Saunaclub RELAX

Hechtskuhl 9

23992 Neukloster

https://www.fkk24.de/saunaclub-relax

http://relax-mv.de/

263 km, 4,5 timer hver vej, og over Gedser Rostock.

https://www.google.com/maps/dir/København/Hechtskuhl+9,+23992+Neukloster,+Tyskland/@54.7265779,9.8278031,8z/data=!3m1!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x4652533c5c803d23:0x4dd7edde69467b8!2m2!1d12.5683372!2d55.6760968!1m5!1m1!1s0x47adb5f1c172608b:0x6c38e15254782c4a!2m2!1d11.68836!2d53.8742

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 19/6/2019 at 12:34:

... det er lidt ærgerligt, at vi der bor på Sjælland, har så dårlige muligheder for en en-dags FKK udflugt i bil til Tyskland.

Selvfølgelig er Rostock, ikke en foretrukken valgmulighed, men 3 i en bil, så kan det måske lade sig gøre for en billig penge 

263 km, 4,5 timer hver vej, og over Gedser Rostock.

Hej @Rejsenetværk

Synes du, at:

263 km, 4,5 timer hver vej og dertil 2  gange færge (2x499 kr.), til den klub du nævner, er meget bedre end:

500 km, 4,5 timer hver vej og dertil 2 gange bro (2x194 kr.) til FKK Harmony?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 1 time siden:

Hej @Rejsenetværk

Synes du, at:

263 km, 4,5 timer hver vej og dertil 2  gange færge (2x499 kr.), til den klub du nævner, er meget bedre end:

500 km, 4,5 timer hver vej og dertil 2 gange bro (2x194 kr.) til FKK Harmony?

Venligst

French

Nej det synes jeg så ikke, når du stiller det sådan op.

Men på den anden side,  hvis man er 4 i bilen, får man prøvet en ny klub, og så kan man skrive om den også :)

Måske for første, eneste og sidste gang, men muligvis får man lyst til at gentage en succes ?

Sådan er det hver gang, det er første besøg i en klub, også Harmony.

Men vi er heldigvis alle forskellige.

Nogle går efter det  sikre, andre tager nogen gange chancen i ukendt farvand.

Jeg har gjort det sidste nogle gange, og er blevet både negativt, og positivt overrasket.

Men hovedsagen er, synes jeg, at man, når nu man er af sted, og har muligheden for at skrive om sine oplevelser, til gavn og glæde for alle os andre, at så gør man det også.

Tak for at du har gjort det så ofte.

Ikke at det skal være en pligt, men det bedste jeg kan få igen for mine beretninger, det er, at hvis nogle besøger klubber, på direkte inspiration af mine beretninger, så skriver de også gerne en beretning om deres eget besøg i samme klub :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede

Min oplevelse er pigernes priser ikke er faste. Har oplevet ved 2, at priserne skiftede. En ville have 40 euro ekstra for kys og blow uden. Det var jeg ikke så interesseret i. Men så kostede “ all inklusive” med mange flere ting pludselig kun 30 euro ekstra :D

generelt er det dog en meget dyr klub

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...