Hop til indhold
OrganDonor

Alun Sportsmassage | Valby

Recommended Posts

Var lidt i det primitive hjørne, så jeg tog et smut forbi Alun Sportsmassage, som jeg har besøgt et par gange før. Stedet er tidligere beskrevet, så det vil jeg ikke gøre så meget ud af, men det er nok det mindste der findes.

Blev modtaget af en humpende Pom, som desværre ikke kunne så meget, men hun lagde ud med lidt

rygmassage.

De har indrettet deres beskedne lokaliteter så der nu er hele to senge at give massage på, kun adskilt af en skilleplade der rækker delvist mod loftet, så ALT hvad der foregår kan høres på begge sider.

Mens jeg fik massage kom en mand ind, han skulle bare ha' den gogget af og var der vel 8-10 minutter. Lidt specielt at ligge og høre på, de to i højt humør, med sjove lyde, må jeg indrømme.

Herefter kommer Golaen ind til mig (efter at ha' vasket hænder) og spørger om jeg vil lidt mere end det jeg havde gang i.

Jeg indvilligede i et håndskud, hun smed overdelen og satte sig overskrævs på mit højre lår, med hendes lår helt op af klokkeværket, løftede op i sin beskedne nederdel, der var ingen trusser på, og påbegyndte straks arbejdet.

Hun havde selvsiddende nylonstrømper på, hvilket jeg synes var tæmmeligt frækt, så jeg skulle passe på ikke at smide lasten i en ruf.

Da det lykkedes mig at holde på safterne i nogen tid, blev jeg tilbudt at "vande" hende, ....jeg skød den af ud over fileten. Alt imens Pom rendte ind og ud af rummet med et sagligt smil.

Næste gang skulle vi have hele turen og gerne begge to tilbød hun ..... ja ja, det er godt tænkte jeg.

Det er et lidt "skørt" sted med Golaen i nærmest overgearet humør, og så med Pom som er den stille type, specielt fordi hun har haft brækket benet fornyeligt.

Så er man indstillet på præmisserne, så er det et meget sjovt og frem for alt billigt sted,

men massage er det ikke rigtig lykkedes at få endnu.

Alun Sportsmassage, Valby Langgade 216.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

OD:

Jeg er ved at lave et tilløb til Alun - fordi jeg kan egentligt godt li' de anmeldelser der har været af stedet - men dit seneste, med beskrivelsen af tynde vægge, og andre gæster i biksen, kunne skræmme. Man får næsten en association i retning af en biograf på Vesterbro, uden film :?

Er det SÅ slemt - eller....?

på forhånd tak

/Den lille Tykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej T-B

Ja, det er helt som beskrevet, første gang jeg var der, var det en formiddag og alene med Pom.

Men siden er der kommet lidt mere gang i butikken, så du skal nok regne med der er andre

der kan hører dig.

Men ellers har du nok størst chance for lidt ro, hvis du vælger en formiddag.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har varet der nogle gange.

Og hånden på hjertet. Butikken er sgu noget gammelt l....

Men nu kender jeg jo Pom fra tidligere, og så går det hele jo alligevel 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det sådan en hvid bygning ?

Har prøvet at tage adressen på Google Maps ;)

Ja, det er den lille biks hvorpå der dengang stod "CHICKS" med lyserødt.

(Der hvor den røde HiAce holder)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det min tur til at afprøve stedet, og lad det være sagt med det samme at man skal ikke tage dertil for massagens skyld, for den er stort set ikke eksisterende :D

Havde aldrig været der før, og det kunne hun spotte med det samme, så jeg blev udspurgt om hvor jeg kendte det fra, og så kunne jeg jo fortælle hende det var her....og til det svarede hun at det havde hun hørt om fra andre, så det virker jo at have et sted at udveksle erfaringer :D

Nå men man ankommer, havde ringet i forvejen, og der går ikke mange sekunder fra man træder direkte ind i massagerummet før hun piller en mellem benene for at sige at han da også skal have glæde af hende (sælge flere ydelser) :D

Pom er en sød og MEGET talende pige/kvinde, så munden står ikke stille på hende, det skal man så kunne lide, og der var ikke de tilbud jeg ikke fik, lige fra at tage med hende til moderens fødselsdag, til at mødes med hende på en sexklub i Vanløse senere på aftenen, så der er gang i hende :D

Selve akten var såmænd hyggelig nok, og hun er da en pige/kvinde der ved hvad det handler om, men dog en anelse fokuseret på penge og salg, men alt i alt en god tur....vil undlade at gå alt for meget i detaljer ;)

Så er man som OD starter med at skrive, i et lidt primitivt humør, så skal man da lægge vejen forbi

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt primitivt humør.....

Sorry, men det øger i den grad nysgerrigheden efter de detaljer, du ikke vil ud med ?

Jeg tror egentlig bare at der menes, at hvis man er i humør til at der bliver gået lige til sagen, så kan det være et fint sted at besøge. Jeg har også besøgt stedet en enkelt gang, og der bliver gået lige til sagen! ;)

Men hvis man er mere i humør til at lægge sig på briksen og få noget dejlig massage uden rigtig at vide hvad der kommer til at ske (ja, ja et HJ bliver man jo næsten altid tilbudt :lol: - men mon der sker noget andet?) så er det måske ikke Alun Sportsmassage man skal prøve. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er der nogle der har et telefon nr til alun sportsmassage ?

Bliver nødt til og prøve stedet efter alle de positive anmelderser

En mand i nød skal jo have lidt hjælp, så her er nummeret: 50343449 :|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Det nummer har jeg ringet på flere gange og på forskellige tide og møder kun en telefonsvarer

måske er det mig der bare er uheldig, parkerede også derude en dag var der kl. 9.30 og ventede til 10.30, kun telefonsvarer og ingen i butikken

The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke været der siden slutningen af december og der var godt gang i butikken,

men der kan jo være sket så meget, ferie eller lign.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

De har været på ferie, er startet op igen i dag

The Rider

OK, tænkte det nok, tak for at videregive oplysningen.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der én som kan oplyse lidt om priserne?

Robert :D

Priserne er meget svingende (idividuelt) til at starte med kostede 1 times massage 300, nu 400 Kr., ekstra fra 200 Kr.

Har selv fået meget for 300 Kr. andre har givet betydeligt mere, hvis du er "kold" kan du få det billigt.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priserne er meget svingende (idividuelt) til at starte med kostede 1 times massage 300, nu 400 Kr., ekstra fra 200 Kr.

Har selv fået meget for 300 Kr. andre har givet betydeligt mere, hvis du er "kold" kan du få det billigt.

-OD

Hvad mener du lige med at hvis man er "kold"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror han mener at hvis pigen siger 1 pris er der chance for at prutte prisen lang ned hvis man presser nok på. Men så er man også kold og tænker ikke på pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad mener du lige med at hvis man er "kold"?

Ronaldo

De første gange jeg besøgte stedet var det ganske ukendt, og der kom næsten ingen kunder.

I takt med at stedet er nævnt her og andre steder, er det blevet betydeligt mere populært, og

de har set muligheden for at tjene nogle flere penge, skrue priserne op.

F.eks. hørte jeg at omtalte herre i indledningen af denne streng, afregnede hele 800 Kr. for 10 min.

Jeg har dog aldrig selv foreslået en anden pris end den jeg er blevet forelagt, de har været yderst

rimelige, er dog også primært kommet der i håb om en god times massage, og har i starten været

lidt "kold" over ekstraydelserne.

Som sagt er priserne meget individuelle, god hygiejne, sympatisk adfærd giver de bedste priser.

Hvis du ankommer med tungen ud af bukserne og vand i øjnene, er der stor chance for at

blive flået.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg var der i Onsdags, første dag efter deres ferie.

Jeg mødte Pom og hun forlangte 500,- for en halv time med afslutning.

Jeg fortalte hende at det var dyrt fordi afslutningen var de 200 kr og massagen 300 for en halv time, dyrt efter min mening.

Jeg blev dog og fik min massage, Pom fortalte at det var hendes søster der ejede butikken og hun kunne ikke få det til og løbe rundt så de ville nok snart stoppe der,

Fik en rigtig god snak med Pom og hun fortalte at hun selv ville åbne i Vanløse om 3 måneder, hun havde lige lavet lejekontrakt på lokalerne, må nok også indrømme at lokaliteterne i Alum er under alt kritik, massøsen har ingen mulighed for et bad efter massagen, kun en håndvask og vand.

Pom er en sød og smilende og meget talende thai og jeg må indrømme at jeg fik en god massage der, havde indtryk fra andre der har skrevet her at det kun drejede sig om afslutning men jeg kan ikke klage over nogle af delene

The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Pom er da en sød pige. Har kendt hende fra da hun arbejdede i Rødovre.

Jeg tror nu ikke altid det er pga. grådighed, at de prøver at hæve prisen.

Der er altså ikke særligt meget at lave på mange af de steder jeg kender.

Og huslejen skal jo betales. Så jeg tror sgu ikke der er ret mange penge tilbage til dem selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...