Rejsenetværk 9745 Skrevet 15. Juni, 2019 Hej venner Jeg er begyndt på at anmelde kulinariske oplevelser i Hyggesnak, og håber på at jeg fremover med jævne mellemrum, kan skrive en ny anmeldelse af steder hvor jeg har spist, i sædvanligt godt selskab. Senest en aften på Krogs Fiskerestaurent, før da en en aften på Restaurant Godt, og før igen luksus brunchbuffet sammen med Trine Tease. Jeg er vild med buffet, i mangfoldige afskygninger, men det kan jeg ikke lokke min faste ledsager, til spisning på gourmet restauranter med på. Vi er begge både til en god bøf, og fisk, men jeg må nok indrømme at en let 3 retters bedre fiskemenu, er lige i underkanten til min appetit. Jeg vil derfor spørge, om I kender til crossover restauranter i hovedstadsområdet, hvor man kan mixe fisk og bøf fra ala carte kortet, eller som menuer. Gerne 5 retter +/- Lad os gøre denne tråd, til en tråd, hvor vi efterlyser forslag til gode spise steder, og hvor vi lægger anbefalinger ud på steder, hvor vi selv har spist. Deciderede anmeldelser, vil jeg foreslå at I opretter selvstændige tråde til, og hvis I gør det, vil jeg personligt læse dem med stor interesse Håber at det vil blive en meget populær tråd Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 15. Juni, 2019 Rejsenetværk skrev, for 13 minutter siden: Hej venner Jeg er begyndt på at anmelde kulinariske oplevelser i Hyggesnak, og håber på at jeg fremover med jævne mellemrum, kan skrive en ny anmeldelse af steder hvor jeg har spist, i sædvanligt godt selskab. Senest en aften på Krogs Fiskerestaurent, før da en en aften på Restaurant Godt, og før igen luksus brunchbuffet sammen med Trine Tease. Jeg er vild med buffet, i mangfoldige afskygninger, men det kan jeg ikke lokke min faste ledsager, til spisning på gourmet restauranter med på. Fint nok. Jeg håber bare, at du slækker lidt på detaljerne, for det er ikke så væsentligt for oplevelsen at vide, hvilken vej køkkenkarlen bruger opvaskebørsten – her vil du tabe mange læsere. Jeg faldt selv fra midt i Kroghs fisk. Og fint nok, at du er vild med buffet. Selv hader jeg af et godt hjerte konceptet, for når jeg er ude og spise vil jeg sandelig også lade mig betjene af en opmærksom servitør. Omvendt har buffetten så den fordel, at man kan gå op og forsyne sig 10-12 gange. Men held og lykke med projektet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 15. Juni, 2019 Personligt syntes jeg godt om dit forsøg på at starte sådan en tråd, men forvent ikke den store tilslutning, dette er trods alt et forum omk. købe sex. Hav en rigtig dejlig aften. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 15. Juni, 2019 (edited) Borende X skrev, 1 time siden: . Omvendt har buffetten så den fordel, at man kan gå op og forsyne sig 10-12 gange. Og ud fra Rejses egne beretninger om kulinariske oplevelser, så plejer han at tage godt for sig i buffetten Så han næsten kan rulle derfra Borende X skrev, 1 time siden: Og fint nok, at du er vild med buffet. Selv hader jeg af et godt hjerte konceptet, for når jeg er ude og spise vil jeg sandelig også lade mig betjene af en opmærksom servitør. Jeg har det med buffet kontra alacarte, at nogle gange har jeg lyst til datteren og andre gange moderen, mens andre måske mere mest kun er til datteren eller moderen Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Hej venner Jeg er begyndt på at anmelde kulinariske oplevelser i Hyggesnak, og håber på at jeg fremover med jævne mellemrum, kan skrive en ny anmeldelse af steder hvor jeg har spist, i sædvanligt godt selskab. Senest en aften på Krogs Fiskerestaurent, før da en en aften på Restaurant Godt, og før igen luksus brunchbuffet sammen med Trine Tease. Jeg er vild med buffet, i mangfoldige afskygninger, men det kan jeg ikke lokke min faste ledsager, til spisning på gourmet restauranter med på. Vi er begge både til en god bøf, og fisk, men jeg må nok indrømme at en let 3 retters bedre fiskemenu, er lige i underkanten til min appetit. Jeg vil derfor spørge, om I kender til crossover restauranter i hovedstadsområdet, hvor man kan mixe fisk og bøf fra ala carte kortet, eller som menuer. Gerne 5 retter +/- Lad os gøre denne tråd, til en tråd, hvor vi efterlyser forslag til gode spise steder, og hvor vi lægger anbefalinger ud på steder, hvor vi selv har spist. Deciderede anmeldelser, vil jeg foreslå at I opretter selvstændige tråde til, og hvis I gør det, vil jeg personligt læse dem med stor interesse Håber at det vil blive en meget populær tråd Venlig hilsen Rejsenetværk Glæder mig til at læse dine beretninger Rejse. Mht det til med fed så Sidst jeg spiste ude i Århus, var det til klassisk dansk mad i hyggelig pæne gamle danske restaurations-omgivelser med over 100 års historie, Rådhus Kafeen i Århus. God dansk mad i store potioner. Hyggelig omgivelser. Da jeg var i Ebeltoft, faldt jeg for Restaurant Mellem Jyder, hvor jeg har spist flere gange før, også i pæne gamle danske restaurations-omgivelser, hvis historie går tilbage til år 1610. Menukortet er varieret/"internationalt" og der er typisk flere gode fiskeretter, både som forret og hovedret, hvis man har de lyster. Dejlig mad i hyggelig omgivelser, gode store potioner og om sommeren en dejlig gårdhave. Da jeg var i Skagen sidst, spiste jeg på Ruths Hotel i Gammel Skagen. Det er en gourmet-restaurant, som leverer høje kulinariske oplevelser. Og så er Gammel Skagen jo bare et dejligt sted at være. Redigeret 15. Juni, 2019 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 15. Juni, 2019 Aros skrev, for 3 minutter siden: Sidst jeg spiste ude i Århus, var det til klassisk dansk mad i hyggelig pæne gamle danske restaurations-omgivelser med over 100 års historie, Rådhus Kafeen i Århus. God dansk mad i store potioner. Hyggelig omgivelser. Åhhhh ja. Her finder jeg altid ind, når jeg er i Århus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 15. Juni, 2019 Rejsenetværk skrev, for 1 time siden: Lad os gøre denne tråd, til en tråd, hvor vi efterlyser forslag til gode spise steder, og hvor vi lægger anbefalinger ud på steder, hvor vi selv har spist. Det ville være dejligt, hvis det også kunne være en god pølsevogn. De er efterhånden svære at finde. Med venlig hilsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 15. Juni, 2019 Benjamin skrev, for 11 minutter siden: Det ville være dejligt, hvis det også kunne være en god pølsevogn. De er efterhånden svære at finde. Bedste Pølsevogne i København https://www.yelp.dk/search?cflt=hotdog&find_loc=København Pølsevognen ... Bedste hotdogs og gladeste service i København https://www.vice.com/da/article/59wqy5/de-her-billeder-af-koebenhavns-poelsevogne-er-hverdagspoesi 6 hotdogs du skal smage i Aarhus https://smagaarhus.dk/hotdog-aarhus/ Pølsevogne Danmark - Adresse og telefonnummer, mobilnummer, kort ... 1-100 ud af 297 https://118.dk/search/go?listingType=business&pageSize=100&page=1&category=Pølsevogne&what=Pølsevogne&where=Danmark&areaId= Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 16. Juni, 2019 Jeg kan rigtig godt tænke mig, at prøve denne fiske og skaldyrsbuffet, men jeg kender ikke nogle som vil med: Fiske- og skaldyrsbuffet https://www.restaurant-arken.dk/fiske-og-skaldyrsbuffet.aspx Jeg vil kunne disse datoer: Uge 28: Onsdag d. 10/7 (ledige borde), Torsdag d. 11/7 (ledige borde) Uge 29: Onsdag d. 17/7 (ledige borde) Uge 30: Torsdag d. 25/7, Fredag d. 26/7 Restaurant Arken Bådehavnen 21 4600 Køge https://www.restaurant-arken.dk/ På Google maps https://www.google.dk/maps/place/Bådehavnen+21,+4600+Køge/@55.470564,12.1945582,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4652f0fb624ef9b1:0xe3543f54fc5c4a15!8m2!3d55.470561!4d12.1967469?hl=da På Tripadvisor https://www.tripadvisor.dk/Restaurant_Review-g230032-d808392-Reviews-Restaurant_Arken-Koege_Koege_Municipality_South_Zealand_Zealand.html Men hvis nogle vil med, så ønsker jeg at træffe dem personlig først, fordi at det nok kræver bordbestilling til den buffet. Af respekt for restauranten, vil jeg ikke lægge navn til at bestille bord til hvem som helst, mig ubekendte fra Eroguide.dk, som skriver at de gerne vil med. Hvis vi bestiller bord, så er det fordi at vi kommer, os der har bestilt bord punktum! Det kan koste Arken penge, hvis vi ikke kommer, og de går glip af omsætningen på andre, som vi står i vejen for med vores booking. Jeg kan se, at ledige borde hurtigt bliver til ventelister, og man skal ret langt frem i kalenderen, førend borde står uden en bemærkning, om enten ledige borde eller en venteliste. Jeg kender ikke min kalender længere frem end juli ud. Send gerne en pm, hvis I er interesseret. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. Juni, 2019 Var det ikke en idé at forsøge at blive madanmelder på et af dagbladene, om ikke andet på free lance-basis? Du er jo inde i glæderne ved den kulinariske verden, kun få detaljer undgår dit skarpe blik, og du får dækket udgifterne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 i Aarhus har jeg flere gange spist her - superlækkert meget hyggeligt og æhh lækre tjenerinder...https://restaurantmellemrum.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 Benjamin skrev, den 15.6.2019 at 21:50: Det ville være dejligt, hvis det også kunne være en god pølsevogn. De er efterhånden svære at finde. Med venlig hilsen Hermed to anbefalinger - Gammel Køge Landevej, pladsen ved Stenstykkevej (hjørne) supergod pølsevogn... Helges Pølser på Damhustorvet - det er mad !!! ved en pølsevognen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. Juni, 2019 Den italienske "Il Gambero Rosso" på Amagerbrogade, 2300 S. Uovertruffen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 16. Juni, 2019 (edited) Borende X skrev, for 25 minutter siden: Var det ikke en idé at forsøge at blive madanmelder på et af dagbladene, om ikke andet på free lance-basis? Du er jo inde i glæderne ved den kulinariske verden, kun få detaljer undgår dit skarpe blik, og du får dækket udgifterne. Først og fremmest min kære Hr X, så er jeg amatør, og som sådan anmelder jeg for egen regning. Der skal en lidt anden ballast til, for at du seriøst kan anmelde for, og for et større dagblads regning. Men det var ikke det som du mente, jeg har luret sarkasmen bag, ironien i, og modviljen hos dig mod mine kulinariske tråde i Hyggesnak. Men dig om det, andre sætter pris på mine skriv om mad og steder, og jeg har overskud nok, til at jeg stadig holder af dig, for det gør jeg Og tak til Alkoholikeren for dit like til Borende X's indlæg, men sommetider, så tror jeg, at du glemmer lidt at læse mellem linjerne, i det som nogle sommetider skriver Men jeg er bange for at Hr X i den udstrækning, at ledelsen ikke modsætter sig det, kommer til at affinde sig med en ny fokus på gastronomi i Hyggesnak, fra min side. Det er min forventning, at mit sexliv i en længere periode, kommer til at bestå af højre hånd, da jeg har omprioriteret 20000 kr +/- fra købesex årligt, til andre fornøjelser, herunder ikke mindst flere besøg end nogensinde før, på gode restauranter, sammen med en god ven, der også gerne vil ofre pengene på det i mit selskab Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 16. Juni, 2019 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. Juni, 2019 (edited) Rejsenetværk skrev, for 13 minutter siden: Men det var ikke det som du mente, jeg har luret sarkasmen bag, ironien i, og modviljen hos dig mod mine kulinariske tråde i Hyggesnak. Her tager du faktisk fejl, for jeg mente, at din madglæde måtte kunne udnyttes på anden måde. Jeg ved godt, at jeg kan være en gæk, men her har du fejllæst mig Rejsenetværk skrev, for 13 minutter siden: Men dig om det, andre sætter pris på mine skriv om mad og steder, og jeg har overskud nok, til at jeg stadig holder af dig, for det gør jeg Her skyder du også lidt ved siden af, for indhold, jeg ikke finder interessant, plejer jeg bare at springe over. Men jeg er altid nysgerrig efter at se, hvad du nu har begået. Det er dog bare ikke altid, jeg kommer i land. Du skal selvfølgelig have lov til at skrive, hvad du vil, Redigeret 16. Juni, 2019 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 18. Juni, 2019 Den lille Fede i Boltens gaard ! http://denlillefede.com/ Snup en 5 eller 7 retters vin menu, og husk rejsekortet eller sørg for at du har råd til en Taxa. Lækkert sted med sød betjening, gourmet mad og dejlige vine ogtil en overkommelig pris. Jeg har besøgt stedet 4 gange og kommer der gerne igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg