Hop til indhold
Æ´Synderjyde

Porsche til salg

Recommended Posts

En af mine porscher skal sælges. Det er en klassisk 911 cab. Farven er sort med rødt læderindtræk. Den har kun kørt 125.000 km og altid vedligeholdt efter foreskrifterne. Ikke en skramme eller ridse nogen steder og selvfølgelig ingen rust. Bilen er årgang 2004

Pris 145.000,-

Husk nu, når du kommer og henter bilen;

-hvis det alligevel ikke er en Porsche tager du den alligevel

-hvis den har kørt mere end de oplyste i annoncen 125.000 km, tager du den alligevel

-hvis den har en anden farve end sort, giver det ikke anledning til mukkeri fra din side

-skulle den på trods af hvad jeg har skrevet, have lidt buler, skrammer, ridser og rust, ja så siger du ikke noget til det

-vi skal nok lige tale om følgende, om bagsædet følger med, det samme gælder de alufælge der sidder på den

Men skidt, jeg lover du får en bil og det er vel i bund og grund det du ville have. Jeg lover også du sagtens kan komme hjem med den, endda ved egen kraft. 

Kom frisk - Jeg har nemlig store planer for pengene, har fundet en købepige, hvor det hun skriver i annoncen også passer. 

Ironi kan forekomme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  er  interesseret  - vil  du  lave  en  byttehandel  - jeg  har  engang  været  ung og  slank.  Bliver  vi  enige  medbringer  jeg  et  foto  i str.  10-15 af  mig  fra  min  ungdom .

Ironi  kan  forekomme 

Spot on  og  god  weekend  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Følger lige med her!

Link?

Er der nogen der har prøvet den, som kan komme med lidt detaljer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke at du får 100 henvendelser på din flotte bil, men 100% "no show's" :ph34r: 

Så der er ingen grund til, at stå og pudse lakken på forhånd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidst jeg solgte min Audi A8 nogenlunde samme stand mv som min Porsche, blev jeg godt nok ret skuffet. Håber ikke det gentager sig her i dette salg. 

Men nogle dage efter, kunne jeg på Facebook i en gruppe som advarer imod svindlere læse;

*det var ikke en Audi, men en VW polo

*den havde kørt vild mange flere kilometer end det oplyste

*alderen svarede ikke til det oplyste

Ja jeg kunne blive ved. Forstår det overhovedet ikke. Da køber ankom, sagde han ikke noget. Han betalte bare og kørte sin vej. 

Så jeg troede da han var godt tilfreds

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Æ´Synderjyde

Æ´Synderjyde skrev, 1 time siden:

-hvis den har en anden farve end sort, giver det ikke anledning til mukkeri fra din side

Sort, ja det, kan den blive med tiden. Lige nu er jeg skuffet.

-skulle den på trods af hvad jeg har skrevet, have lidt buler, skrammer, ridser og rust, ja så siger du ikke noget til det

Jeg siger noget alligevel. Der er mere rust, end der er buler og skrammer :D

I andre, kan se den her. Ja, hvad @Æ´Synderjyde solgte :wacko::D

Billedresultat for rustbunke bil

Men skidt, jeg lover du får en bil og det er vel i bund og grund det du ville have. Jeg lover også du sagtens kan komme hjem med den, endda ved egen kraft. 

Jeg føler mig enormt snydt. Lige indtil en mand fra Porsche kom forbi. Så blev det alligevel en god dag. :shock::lol: Bare se, her. Hvad du snød dig selv for @Æ´Synderjyde

https://ekstrabladet.dk/biler/tv-hold-fandt-rustbunke-i-en-lade-porsche-koebte-den-for-800000-kroner/6964365

God humor fra dig til os på denne regnfulde lørdag.:D Det, er god værkstedshumor.

God lørdag

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 3 timer siden:

Hej @Æ´Synderjyde

Sort, ja det, kan den blive med tiden. Lige nu er jeg skuffet.

Jeg siger noget alligevel. Der er mere rust, end der er buler og skrammer :D

I andre, kan se den her. Ja, hvad @Æ´Synderjyde solgte :wacko::D

Billedresultat for rustbunke bil

Jeg føler mig enormt snydt. Lige indtil en mand fra Porsche kom forbi. Så blev det alligevel en god dag. :shock::lol: Bare se, her. Hvad du snød dig selv for @Æ´Synderjyde

https://ekstrabladet.dk/biler/tv-hold-fandt-rustbunke-i-en-lade-porsche-koebte-den-for-800000-kroner/6964365

God humor fra dig til os på denne regnfulde lørdag.:D Det, er god værkstedshumor.

God lørdag

KK

Det sjove ved den historie var at manden der ejede den ikke var klar over dens værdi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 timer siden:

Jeg  er  interesseret  - vil  du  lave  en  byttehandel  - jeg  har  engang  været  ung og  slank.  Bliver  vi  enige  medbringer  jeg  et  foto  i str.  10-15 af  mig  fra  min  ungdom .

Ironi  kan  forekomme 

Spot on  og  god  weekend  :-)

Dine bryster kan da ikke være på et 10x15 foto... :lol::lol::lol::wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jay Gatsby
Æ´Synderjyde skrev, den 15/6/2019 at 11:42:

En af mine porscher skal sælges. Det er en klassisk 911 cab. Farven er sort med rødt læderindtræk. Den har kun kørt 125.000 km og altid vedligeholdt efter foreskrifterne. Ikke en skramme eller ridse nogen steder og selvfølgelig ingen rust. Bilen er årgang 2004

Pris 145.000,-

Husk nu, når du kommer og henter bilen;

-hvis det alligevel ikke er en Porsche tager du den alligevel

-hvis den har kørt mere end de oplyste i annoncen 125.000 km, tager du den alligevel

-vi skal nok lige tale om følgende, om bagsædet følger med, det samme gælder de alufælge der sidder på den

Kom frisk - Jeg har nemlig store planer for pengene, har fundet en købepige, hvor det hun skriver i annoncen også passer. 

Ironi kan forekomme. 

Hov! Årgang 2004

Så er billen under 18, hvilket er klart ulovligt at diskutere ifølge vores retningslinjer. 

Ironi kan forekomme 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...