Guest Lady C Skrevet 14. Juni, 2019 (edited) Det er sommer det er sol og Jeg føler mig glad og gavmild. Og da jeg igår blev inspireret af nogle kommentarer i en anden nylig tråd, fik jeg den ide at lave en konkurrence udformet som en gåde. Vinderen af konkurrencen vinder en gratis seance med Mig ( bemærk ingen samleje ) Seancen varer fra ½ time og frem alt efter humør, men minimum en halv time. Seancen indbefatter erotisk dominans og / eller bdsm elementer idet jeg jo er Domina. Der vil blive trukket lod mellem de rigtige svar ( hvis der kommer nogle - gåden er vist lidt svær) Konkurrencen vil vare 1 døgn og altså lukke for besvarelser imorgen lørdag d. 15/6 kl. 10 Besvarelserne skal sendes til mig på PM og MÅ IKKE skrives herinde i tråden. Overholder man ikke dette og alligevel skriver svaret i tråden er man diskvalificeret. ( dette er et punkt jeg er spændt på bliver overholdt ) Vinderen ( hvis der bliver nogen ) vil ikke blive offentliggjort. Det vil kun være mig der kender vinderen. Og vinderen selv selvfølgelig Datoen for den vundne seance vil kun være kendt af vinderen og jeg for den aftales individuelt. Dette var reglerne. Nu til gåden. Gåden er en sætning jeg selv har konstrueret. ( så at søge efter den på google vil ikke hjælpe og kun spilde tid ) Inde i sætningen findes en anden sætning. Det er den du/I skal finde. Den der finder ud af sætningen og skriver den til mig vil deltage i lodtrækning ( hemmelig ) og få svar på om han har vundet. ....................................................................................................... "jeg er gavmild eller liderlig " sagde kvinden en regnvejrsdag. Så kunne alle mænd pludselig ordentlig rende nøgne og søge efter xxx. Redigeret 14. Juni, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 14. Juni, 2019 Fed ide. Fra en intelligent og (bevist ved ovenstående quiz) særdeles dominerende kvinde Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 14. Juni, 2019 Jeg har allerede svaret, men jeg gider ikke at deltage. Jeg vinder alligevel aldrig noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Juni, 2019 People Pleaseren skrev, for 6 minutter siden: Jeg har allerede svaret, men jeg gider ikke at deltage. Jeg vinder alligevel aldrig noget. jeg tror du har en ret høj chance for at vinde her. Hvis du altså har svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BadbiBoy87 39 Skrevet 14. Juni, 2019 Jeg ved ikke om jeg tør? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Juni, 2019 (edited) . Redigeret 14. Juni, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BadbiBoy87 39 Skrevet 14. Juni, 2019 Jeg har aldrig prøvet at blive domineret... Vi tager chancen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filantropen 237 Skrevet 14. Juni, 2019 Fed Idé Lady C Det kryptiske, pirrende og lidt anderledes, det er det, der er spændende... Filantropen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Juni, 2019 Filantropen skrev, for 3 minutter siden: Fed Idé Lady C Det kryptiske, pirrende og lidt anderledes, det er det, der er spændende... Filantropen Ja nu er det det store hovede der skal i brug Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Juni, 2019 (edited) . Redigeret 14. Juni, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filantropen 237 Skrevet 14. Juni, 2019 (edited) . Redigeret 14. Juni, 2019 af Filantropen . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Juni, 2019 Der er nu kommet flere rigtige svar ( tillykke til jer ) Der vil som sagt blive udtrukket en vinder imorgen . Dem der ikke har vundet men gættet rigtigt vil modtage et nøgenbillede af mig ( trøstpræmie ) ( og selvfølgelig kun hvis det ønskes ) mvh Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 14. Juni, 2019 Ikke noget jeg kunne tænke mig at deltage i, så vil jeg hellere gøre som jeg plejer, bestille 2 timer der hvor jeg kommer, en halv time er ikke noget jeg ville køre efter, men Lady C er da en spændende person som da sikkert er et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17722 Skrevet 14. Juni, 2019 Flax skrev, for 6 minutter siden: Ikke noget jeg kunne tænke mig at deltage i, så vil jeg hellere gøre som jeg plejer, bestille 2 timer der hvor jeg kommer, en halv time er ikke noget jeg ville køre efter, men Lady C er da en spændende person som da sikkert er et besøg værd Tak for deleren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MichSims Skrevet 14. Juni, 2019 Flax skrev, for 7 minutter siden: Ikke noget jeg kunne tænke mig at deltage i, så vil jeg hellere gøre som jeg plejer, bestille 2 timer der hvor jeg kommer, en halv time er ikke noget jeg ville køre efter, men Lady C er da en spændende person som da sikkert er et besøg værd Ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 588 Skrevet 14. Juni, 2019 Super godt initiativ.... Men jeg er vist ikke skarp nok til at løse gåden... Kan man købe en vokal ?? Som i Lykkehjulet i de gode gamle dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Juni, 2019 (edited) Captain skrev, for 4 timer siden: Super godt initiativ.... Men jeg er vist ikke skarp nok til at løse gåden... Kan man købe en vokal ?? Som i Lykkehjulet i de gode gamle dag Et hint er at der er 4 ord i den sætning der skal gættes Redigeret 14. Juni, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 14. Juni, 2019 Er det xxx der skal findes eller en kombination af eksisterende ord? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Juni, 2019 fraodense skrev, for 18 minutter siden: Er det xxx der skal findes eller en kombination af eksisterende ord? Det er ikke xxx der skal findes. Men en sammensætning af bogstaver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 14. Juni, 2019 Captain skrev, for 5 timer siden: Kan man købe en vokal ?? Som i Lykkehjulet i de gode gamle dag Hmmmm....måske, eller ringe til en ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 588 Skrevet 14. Juni, 2019 Røvslikker skrev, for 7 minutter siden: Hmmmm....måske, eller ringe til en ven Det kræver man har en ven...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 14. Juni, 2019 (edited) Captain skrev, for 20 minutter siden: Det kræver man har en ven...... Redigeret 14. Juni, 2019 af kanonkongen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Juni, 2019 Konkurrencen er slut nu. Jeg har fået informationer om at der bliver snydt og delt svar. Desværre. Synes det er ærgerligt for dem der selv har fundet ud af det. Vinderen får besked senere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Juni, 2019 Status er at der er 13 rigtige besvarelser. Dvs. Ca. 8 procent chance for at vinde Vinderen får besked imorgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1155 Skrevet 14. Juni, 2019 @Lady CDet var et sjovt indslag og det var en meget fin gåde, det må du gerne gøre igen - og med 13 rigtige svar (Jeg ved ikke om jeg er én af dem) , kan du jo overveje om den skal have en tand mere på sværhedsgraden næste gang? - Men super sjov idé 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg