People Pleaseren 876 Skrevet 13. Juni, 2019 Jeg synes det er synd, hvis en ellers glimrende annonce er fuld af stavefejl. Det stjæler lidt fokus fra indholdet. Derfor vil jeg godt tilbyde at rette jeres annoncer for fejl, helt gratis. Bare sig til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 13. Juni, 2019 Tak også herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse123 Skrevet 13. Juni, 2019 People Pleaseren skrev, for 59 minutter siden: Jeg synes det er synd, hvis en ellers glimrende annonce er fuld af stavefejl. Det stjæler lidt fokus fra indholdet. Derfor vil jeg godt tilbyde at rette jeres annoncer for fejl, helt gratis. Bare sig til. Jeg er helt enig og har faktisk haft samme tanke. Det er godt at hjælpe, hvor man kan, men rigtig mange annoncer er nu helt fornuftige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 330 Skrevet 13. Juni, 2019 Man skal blot passe på at annoncøren ikke opfatter det negativt (nedladende), men .... du har ret der er nogle slemme stave/formuleringsfejl ind imellem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 13. Juni, 2019 Martin1963 skrev, for 5 minutter siden: Man skal blot passe på at annoncøren ikke opfatter det negativt (nedladende), men .... du har ret der er nogle slemme stave/formuleringsfejl ind imellem. Især i dem, der er generet som en googleoversættelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 13. Juni, 2019 Borende X skrev, for 1 minut siden: Især i dem, der er generet som en googleoversættelse. Allerede der er den gået galt, de annoncører der bruger google translate til deres annoncer forstår nok ikke @People Pleaserens tilbud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 13. Juni, 2019 Bear skrev, for 2 minutter siden: Allerede der er den gået galt, de annoncører der bruger google translate til deres annoncer forstår nok ikke @People Pleaserens tilbud Du har ret. Her er en google translate. Til udenlandsk og derefter tilbage til dansk. Det ser fint ud, men hele meningen er faktisk forvrænget: "Jeg synes, det er en skam, hvis ellers god reklame er fuld af stavefejl. Det stjæler lidt opmærksomhed på indholdet. Derfor vil jeg gerne foreslå, at du korrigerer dine annoncer for fejl, helt gratis. Bare sig det". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 13. Juni, 2019 tvr skrev, for 4 minutter siden: Du har ret. Her er en google translate. Til udenlandsk og derefter tilbage til dansk. Det ser fint ud, men hele meningen er faktisk forvrænget: "Jeg synes, det er en skam, hvis ellers god reklame er fuld af stavefejl. Det stjæler lidt opmærksomhed på indholdet. Derfor vil jeg gerne foreslå, at du korrigerer dine annoncer for fejl, helt gratis. Bare sig det". Syret!' Og selv om den var rigtig, så er sandsynligheden for 1. at de læser EG, og 2. at de google translater alle indlæg, nok til at overse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 13. Juni, 2019 Bear skrev, for 24 minutter siden: og 2. at de google translater alle indlæg, nok til at overse det behøver de ikke du kan smide enhver hjemmeside ind i translate og så vises hele forummet på det valgte sprog der er så nok ikke så mange der når ned til generel debat jeg vil tro at de udenlandske annoncører der besøger denne side egentlig bare søger på deres eget navn for at se om der er anmeldelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 13. Juni, 2019 Taler vi udenlandske piger, synes jeg faktisk at det skaber mere forvirring, hvis teksten er skrevet på perfekt dansk, hvis pigen ikke kan et ord dansk. Så hellere som i dag nogle pudsige og sjove google translate, så ved man ligesom hvad der venter en omkring kommunikation. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 15. Juni, 2019 Næææh nej Vi taler om danske piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg