Onslow 15846 Skrevet 12. Juni, 2019 Jeg må tilstå, at jeg nyder det i fulde drag, det tekniske niveau er generelt meget højt. Nu står den på Frankrig-Norge, jeg glæder mig og har åbnet en kølig rosé. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 12. Juni, 2019 Onslow skrev, 1 time siden: Jeg må tilstå, at jeg nyder det i fulde drag, det tekniske niveau er generelt meget højt. Nu står den på Frankrig-Norge, jeg glæder mig og har åbnet en kølig rosé. Ja, jeg glæder mig også. Spillede 100 kr på 12-0 mellem USA-Thailand igår. Og så bliver det 13-0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 13. Juni, 2019 Onslow skrev, for 16 timer siden: Jeg må tilstå, at jeg nyder det i fulde drag, det tekniske niveau er generelt meget højt. Nu står den på Frankrig-Norge, jeg glæder mig og har åbnet en kølig rosé. Er mest til 3je halvleg i omklædningsrummet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 13. Juni, 2019 Arne Jensen skrev, for 9 minutter siden: Er mest til 3je halvleg i omklædningsrummet Hvilket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
glatteløg 8 Skrevet 13. Juni, 2019 Ser lige nu Sydafrika spille mod Kina.. De mørke fra Sydafrika er både kønne og atletiske, fodbold kan de sku godt spille Men Kina løber nok med sejren. Go kamp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 14. Juni, 2019 Arne Jensen skrev, for 18 timer siden: Er mest til 3je halvleg i omklædningsrummet Jo, men er de fleste af dem ikke lebber? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 14. Juni, 2019 Lange skrev, for 2 timer siden: Jo, men er de fleste af dem ikke lebber? En gang gruppe-pigesex er nu heller ikke værst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 14. Juni, 2019 tvr skrev, for 20 timer siden: Hvilket? Det er sq lige meget, evt. også fra brusebadet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 14. Juni, 2019 Lange skrev, for 2 timer siden: Jo, men er de fleste af dem ikke lebber? 31 st spillere i 2019 World Cup er officielt lesbiske. Men der findes jo lande med, hvor homosexualitet er forbudt og straffes med fængsel eller værre, så der er sikker flere. På den anden side er kvindemiljøet indenfor fodbold langt mere tolerant end mandemiljøet. Selvfølgelig findes der mange bøsser i den internationelle fodboldsverden, men det kan man næppe tilstå hvis man vil spille videre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg