Hop til indhold

Recommended Posts

Det var een af de dage, hvor lysten var der, muligheden bød sig, men tiden var knap, så da mine umiddelbare indskydelser ikke svarede, tog jeg bare til SBF uden aftale og ringede på. Ville have besøgt Vanessa men for en gangs skyld var hun ikke der ikke ved uanmeldt besøg.

Eneste pige der var der, var Lara. Umiddelbart ikke helt min type ifht udseende, men men, nu stod jeg der og havde lissom sat mig op til at det skulle være og hun var sød og smilende, såå, så blev det Lara i 20 min og hun gjorde det godt og derfor skal hun have min anbefaling.

Hun var faktisk ganske pæn, når hun blev pakket ud. Billederne er ganske retvisende, omend photoshoppede, men hun var helt igennem naturlig uden sillicone osv.

Men vigtigst af alt ifht min anbefaling

- Hendes væsen, lidt genert, men meget sød, venlig og smilende, både før, under og efter. 

- Sexen, dejligt vådt, blødt og varieret blow, med og uden hænder, hun ku li det og der var plads til både smil og liderlighed. Dejlig missionær, hvor hun kyssede, nød det og gav udtryk for det og deltog...så vel nærmest GFE. God lang doggy hvor hun tog imod alt va jeg havde og igen var med og nød det. Dejlig afslutning med SF/hånd. Så alt i alt en dejlig oplevelse langt over forventning.

God tid ingen rush, bad før og efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Joey skrev, for 8 timer siden:

Takker Riberhus - har hun hjemme i et hus eller i en lejlighed? Og er stedet diskret?

Ikke et hus, heller ikke en lejlighed, men en fabrik. En “Bolle-Fabrik”.  Deraf “BF” ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En troværdig ostemand :)

....Bare ikke så sexet ansigt *imo* (og den slags er jo smag og behag) og så havde hun valgt nogle cowboyhotpants-agtige som ikke gjorde noget godt for hende, og hendes mave, så bare meget billigt og forkert ud. Men som sagt da hun blev pakket ud var hunfaktisk ganske pæn (ikke prangende), men fin og naturlig.

Og sexen var som sagt fin, indlevende  og medlevende fra hendes side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

700 for en time lyder da for billigt!

Fabrik betyder vel at man helst skal komme efter fyraften for at være lidt diskret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...