Hop til indhold

Recommended Posts

It seems like Exchange-girl here isn't in it to waste peoples' time, but is making a very fair point, in that: unless a deal is set in stone, there is no deal; and that every so often, mistakes happen.
Simply writing and getting a reply, isn't a guarantee of a deal either.

Got nothing but respect for her view and attitude, and think a few of the detractors here could do with a cold bath.


And to @Exchange-Student - while I reckon you're a bit outside my price-range, keep at it! ;)

Don't let the negative-reviews bother you, you seem to have your head screwed on straight :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har efterhånden mødt Exchange-Student 2 gange, og ved begge bookinger, har hun været særdeles omhyggelig at få tid/sted til at fungere. 
Det har hver gang været en fornøjelse, hvor vi før har gejlet hinanden op omkring hvad der skulle ske. Rigelig tid til at diskutere detaljer, og derefter en meget liderlig pige som gerne ville følge op på alt der var snakket om. 
Jeg håber bestemt der blive mulighed for nye frække eventyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MonsterKiller

Jeg vil gerne besøge hende en dag. Har skrevet et par gange, og har ikke fået svar. Men sådan er livet... fuld af skuffelser, ha ha. :)Det lader til, at hun er god til at passe på sig selv, og det er vigtigt i en branche, der har ry for at være hård. I stedet fik jeg en aftale med sweet Mia <3... oh boy...

Del dette indlæg


Link til indlæg

It ok and fair to back out and do otter thongsouk instead...

just write a fucking mail and cancel instead og Letting people wait. If its us customers who dont show- Then were some fuckheads..... you must be the same...

good luck with your attitude— im sure youll be a Star one Day ( ironi Can appear )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Lasse1974 skrev, for 25 minutter siden:

It ok and fair to back out and do otter thongsouk instead...

just write a fucking mail and cancel instead og Letting people wait. If its us customers who dont show- Then were some fuckheads..... you must be the same...

good luck with your attitude— im sure youll be a Star one Day ( ironi Can appear )

Er det dig Villy?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...