Hop til indhold
Mr. Bucket list

Nu skal det prøves! - Erlebniswohnung (Eller tilsvarende)

Recommended Posts

Hej.
Jeg har fulgt med på forum i flere år (dog fra sidelinjen som guest) - og har bla. også læst anmeldelser af Erlebniswohnung - Og det er helt klart: DET SKAL PRØVES!

Nu skal jeg, i forbindelse med arbejdet, til at planlægge en rejse til Berlin i løbet af denne måned og tænkte at der lige skulle lægges lidt ekstra tid ind, så jeg komme til GB i Berlin og få en på opleveren!

Jeg  har aldrig prøvet et GB før, jeg har derfor nogle spørgsmål som der måske er nogen af jer som kan svare på:

Der er altså Erlebniswohnung, men der er også Anni Porsche, som vist har samme koncept? Er der andre steder i Berlin? - Og hvilket sted vil I anbefale til en GB-jomfru ikke så langt fra de 50? 

Jeg regner med at kunne være på stedet ca. 4-6 timer, lidt afhængig af tidsplanen. Jeg vil helst gerne undgå at ramme "rush hour", da jeg frygter at der sikkert er tidspunkter hvor det er sværer at "komme til" :-) end andre - Er der noget tidspunkt som er bedre at komme på, både med hensyn til ugedag, men også tidspunkt på selve dagen?

Håber at der er nogen som kan komme med lidt opklaring, og hvis I har andre fif til en "nybegynder" ud i GB, så skriv dem meget gerne.

- Bl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min oplevelse, har de få gange jeg har besøgt stedet, været at det bedste er at komme når de åbner, og så frem til ved 16/17 tiden, hvorefter der frem til  ved 20/21 tiden har været mest run på.

Men de første timer, har min oplevelse også været, at der har været færrest piger, men det var stadig nemmere at komme til, end det blev senere med langt flere gæster.

En anden detalje er, at udover at der ingen garanti er for, at der kommer de piger der er annonceret, at hvis de kommer så kan du aldrig være sikker på hvornår de møder ind, og hvornår de går hjem.

Det bedste er at blive der fra de åbner, og til et par timer før de lukker, så er chancerne for alt det sjove størst.

En vigtig ting på Erlebniswohnung, er at have god tid, for der er piger på ca halvdelen af tiden, og halvdelen af tiden er der typisk ingen seksuel aktivitet.

Men det er et godt koncept, og der er gode chancer for at du får en rigtig god oplevelse.

Held og lykke :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan også prøve https://www.swingeroase-zwiespalt.de/ 
Det er en swingerclub, dvs. der er også chance for at møde alm. kvinder og par uden finansielle interesser.
Her er HÛ-party hver onsdag, Herren Überschuss. Der er så normalt en del "ansatte" damer som med mellemrum (der kan godt gå en time imellem, så vær tålmodig) tager en tur på måtten, de betjener så alle der måtte ønske det. Der er normalt også nogle alm. par, så chancen er der for at forføre en tysk husmor.
Ventetiden kan man få til at gå i baren hvor man kan tale med pigerne eller de andre gæster, hvis man er til det eller bare sidde og sumpe med en smøg, en øl og nogle saltstænger. Der er også en lille buffet sommetider og en sauna og en whirlpool. 70 EUR incl. drikkevarer og buffet åbent hele døgnet.
Jeg har også prøvet Erlebniswohnung og Annie Porsche men det er lidt mere maskinsex.

Hvis du har lidt mere travlt og har et stramt budget kan jeg anbefale en sexkino, du kan læse om konceptet her
https://www.eroguide.dk/forum/topic/15110-monas-sexkino-berlin-modne-damer/?tab=comments#comment-106378
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...