Hop til indhold

Recommended Posts

Synes nu jeg husker at hun er blevet omtalt/anmeldt før. Den gang havde hon dog et navn, som hun ikke skilter med nu - derfor svært at søge herinde.

Og hvis jeg nu husker rigtigt så var billederne ægte nok, men oplevelsen so so. HVIS jeg husker rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må alligevel være ærgeligt, hvis man som pige i branchen bare ser så fræk og sexet ud og har så flotte og profesionelle billeder, at ingen regner med at de er ægte og derfor holder sig væk. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hende på billederne overhovedet thai? Ser i mine øjne mere ud til at være latino, men jeg er altså ikke genetik-ekspert eller noget der ligner :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Magico skrev, for 21 minutter siden:

Er hende på billederne overhovedet thai? Ser i mine øjne mere ud til at være latino, men jeg er altså ikke genetik-ekspert eller noget der ligner :-)

Jeg kender ikke pigen, men mener nu at hun sagtens kan være thai, dog med en del modifikationer:P

Mange thaier ønsker at lave om på det udseende de nu engang er født med, og en del med held, som jeg synes er tilfældet her, men der er bestemt også nogle der køber/har købt modifikationer der er gået fuldstændigt galt, lidt som det danske tv program der hedder; "mit plastic mareridt".

Jeg har set billeder af thaier der faktisk var ganske kønne, men alligevel har fået "noget fixet", så de bagefter lignede en dukke i ansigtet:o, det er primært deres ansigtsudtryk og deres bryster de gerne vil lave radikalt om på, som jeg har oplevet det i hvertfald

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ;)

Er der nogle der kan fortælle,hvor lang tid man får i hendes sommer tilbud til 600kr :shock:har selv skrevet til hende,men har ikke fået svar:(Hun ser super lækker ud:rolleyes:

Ha en god dag alle:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nyligt været forbi og kan bekræfte, at det rent faktisk er pigen på billederne man møder. Dog skal man være opmærksom på, at billederne ikke er taget igår.

Jeg kan oplyse, at hun er et mix fra Colombia. Hendes mor er colombiansk og hendes far er fra Thailand.

Endelig kan jeg oplyse, at hendes sommer tilbud på 600,00 kr. giver 20 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. BB skrev, den ‎29‎-‎06‎-‎2019 at 08:10:

Jeg har nyligt været forbi og kan bekræfte, at det rent faktisk er pigen på billederne man møder. Dog skal man være opmærksom på, at billederne ikke er taget igår.

Jeg kan oplyse, at hun er et mix fra Colombia. Hendes mor er colombiansk og hendes far er fra Thailand.

Endelig kan jeg oplyse, at hendes sommer tilbud på 600,00 kr. giver 20 min.

Hov, kan se at det ikke længere er samme foto, derfor never mind.

Redigeret af Gammel rotte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...