Guest Misjo1 Skrevet 12. Juni, 2019 Jeg er 100% enig med @Lady C her, hvis man "bare" skal have tømt fyldepennen, så tag en spiller, sex mellem to mennesker er SÅ meget mere, GP eller privat. Jeg kunne aldrig "blot" dyrke sex med en kvinde jeg ikke kunne føle en vis kemi og føre en fornuftig konversation med. Derfor er jeg også mest til "faste" forhold hvor man hver gang komme en smule tættere på hinanden, uden at man derfor behøver at krænge hele ens sjæl ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 12. Juni, 2019 MC5tooge2 skrev, for 9 timer siden: And a log is sometimes more than a log. Don't lynch me Og godt skrevet i øvrigt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Juni, 2019 Misjo1 skrev, for 27 minutter siden: Jeg er 100% enig med @Lady C her, hvis man "bare" skal have tømt fyldepennen, så tag en spiller, sex mellem to mennesker er SÅ meget mere, GP eller privat. Jeg kunne aldrig "blot" dyrke sex med en kvinde jeg ikke kunne føle en vis kemi og føre en fornuftig konversation med. Derfor er jeg også mest til "faste" forhold hvor man hver gang komme en smule tættere på hinanden, uden at man derfor behøver at krænge hele ens sjæl ud. Helt enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 12. Juni, 2019 (edited) Lady C skrev, for 54 minutter siden: Jeg håber da ikke du tror at det eneste kvinder ( i denne branche ) interesserer sig for er håndtasker og skoog hår For mig er det slet ikke det jeg finder interessant hos en kvinde - eller mand. Det interessante opstår først når der bliver skrabet i overfladen og man kommer under huden på folk. Hår, håndtasker og sko er overfladiske ting. Overflade kan være underholdende i begrænsede mængder - men sjældent særlig interessant. Du er godt nok dyb. Lige noget for ham med det mundrette alias. (Men I kender måske allerede hinanden?) Redigeret 12. Juni, 2019 af Mr.1x2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 12. Juni, 2019 Borende X skrev, for 32 minutter siden: Helt enig. Og nu kom en af eroguide's absolut kedeligste skribenter også på banen. (Nå, nu får jeg nok karantæne. Undskyld, og vi ses måske på den anden side...) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. Juni, 2019 Altså en Quickie kan vel også være fint, hvis det er det man har lyst til eller tid til... Men ofte herinde, så fokuseres der mere på den billige pris, end at man kun behøver 15 min., i hvert fald sådan som jeg fortolker de efterlysninger og indlæg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Juni, 2019 Mr.1x2 skrev, for 40 minutter siden: Og nu kom en af eroguide's absolut kedeligste skribenter også på banen. (Nå, nu får jeg nok karantæne. Undskyld, og vi ses måske på den anden side...) Har man hørt en loppe gø? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 12. Juni, 2019 (edited) @Borende X Undskyld. Du har garanteret et hav af andre fans. Redigeret 12. Juni, 2019 af Mr.1x2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. Juni, 2019 Hej @Lady C Lady C skrev, 1 time siden: Jeg håber da ikke du tror at det eneste kvinder ( i denne branche ) interesserer sig for er håndtasker og skoog hår Det ville godt nok også være ganske overfladisk, hvis det var det eneste kvinder tænker på. Og mænd kun damer og fodbold Det er vist en stereotype der ikke, holder. Men ja interessen er der for de ting. Både for (mænd og kvinder i branchen)Men jeg er da enig i din ræsonnement. Lady C skrev, 1 time siden: Det interessante opstår først når der bliver skrabet i overfladen og man kommer under huden på folk. Ja når, man får åbnet en person.Og man snakker åbent om mange ting. Så bliver det nemlig meget spændende. Man finder ud af, hvem er personen, holdninger, meninger, forudsætninger for, at debattere et givent emne. Jeg synes det, er ret spændende, at analysere et menneske (lyder helt forkert. Men skal forstås, at jeg synes mennesker er spændende) Men ting, tager tid. Man kommer ikke under huden på et menneske ved 1 times hygge. Begge parter, tager deres forholdsregler. Jeg, har mødt piger i branchen, hvor åbenheden kom efter en 2-3 møder. har også mødt piger, hvor. Jeg ikke er i tvivl om de fortalte ting de forventede jeg ville høre. Og ingen tvivl om, jeg har gjort det samme. For at der, skal komme åbenhed. Skal der skabes tillid. Og igen det sker ikke efter 1 times møde med en glædespige. Og åbenhed, kan man ikke forcerer, Når, man tænker på, hvor meget lukkethed der faktisk er i branchen og pigen ikke vil afsløres. Så er der dæk historier. Og tit og ofte er det den historie man hører. Arbejde ved siden af, hvad de laver i fritiden osv. Og når fortroligheden så indfinder sig. Er det ret spændende, at høre hvor meget de historier divergere fra dækhistorien. ( Og det er jo forståeligt. At det er sådan) For jeg åbner mig nu heller ikke op til en vildt fremmed, jeg aldrig, har mødt før. Eller kun efter en time. Men når, man klinger fantastisk med en person, Så er det også ganske frustrerende, hvis man så finder ud af. Man bare er blevet fyldt med tom snak. Og vil vove den påstand. At det sker en del i denne branche. Fra begge parter. Lady C skrev, for 1 time siden: Hår, håndtasker og sko er overfladiske ting. Overflade kan være underholdende i begrænsede mængder - men sjældent særlig interessant. Er 100 procent enig. Så for at komme tilbage til trådstartens spørgsmål. Er GFE varm luft? Ja man, kan vel både svare. Ja og nej til dette spørgsmål. Jeg kunne også sige/spørge, handler det mere om berøring, afhængighed, bekræftelse, uforpligtende sex, tryghed, trøst eller, at man er ensom og behøver og ikke, kan undvære kvindeligt selskab? Afhængighed betyder "bare", at der er noget, man ikke kan undvære. Afhængighed kan være livsvigtig og positiv. F.eks. er alle mennesker livsvigtigt afhængige af at få vand, mad, sex, bekræftelse og søvn. De basale behov. (her kommer Maslow ind i billedet) Nogen/mange mennesker oplever at være positivt afhængige af at Være sammen med glædespiger.Have hyggesnakke, sex, Give og opnå bekræftelse opnå en form for venskab. De vil ikke undvære det, mens dette for andre mennesker vil være komplet ligegyldigt. Der er det "bare sex" Det, handler om. Det er meget enkelt at afgøre, om man er afhængig af et eller andet, på godt eller ondt. Man kan bare stille sig selv spørgsmålet: Kan jeg undvære det? Hvis svaret er nej, så er man afhængig. Er det godt eller skidt? – det kommer an på, om man er afhængig af noget, som krop og hjerne har godt af eller tager skade af. Jeg, har haft fantastiske møder. Med empatiske glædespiger, der forstod det, jeg gerne ville have. Og er taget derfra flyvende på en lyserød sky. Men om det ligefrem, var fordi det var GFE nej, jeg tvivler. Nok mere fordi pigen/pigerne. Simpelthen. Var sindssyg dygtige til at servicere, og havde nemt ved at smalltalk Og det er ment i ordets bedste betydning. Derfor, er jeg nok også en af dem, der måske spørger meget. (det er der nogle piger der ikke bryder sig om) Men for mig, handler det om, at få en god oplevelse. Derfor, har der stort set heller aldrig været dårlige oplevelser. Fordi forberedelsen for mig er ekstrem vigtig. Nå det blev en lang smøre. Rigtig god onsdag derude i EG land. KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 12. Juni, 2019 (edited) Det jeg personligt finder interessant er f.eks. en tråd som denne og dens emne . Hvis altså vi kunne undgå personangreb. For hvis den udvikler sig til det - så er jeg den der er smuttet fra tråden. Jeg synes overordnet set at mennesket er interessant. Mennesker og deres baggrund - deres tanker og overvejelser og deres forskellige bevæggrunde. ( og kan se nu at det er det samme som @kanonkongen skriver. Jeg lever efter denne device : "Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre, uden at han holder noget af dets liv i sin hånd", ( den etiske fordring Løgstrup ) Og det forklarer måske hvorfor jeg har svært ved at se overfladisk på samspillet mellem mennesker - om det er sex eller bare to minutters telefonssnak med en desperat telefonsælger. Jeg er ikke her på EG for at kapre kunder. Det er jeg faktisk ret ligeglad med. Jeg er her for at lære. Lære denne branches mennesker at kende som er ret ny for mig. Og jeg er her også for at give. Give mine synspunkter og meninger til kende i den ( måske naive ) tro på at jeg kan være med til at flytte lidt til nogle stigmaer som åbenlyst stadig eksisterer omkring sex og kvinder i det hele taget. Det er min motivation ( hvis nogle skulle være interesserede i det ) GFE er kommet for at blive fordi jeg tror ikke mennesker kan holde til at skøjte på overfladen - ikke i længden. Det bliver for hult og meningsløst. Er min ydmyge mening. Redigeret 12. Juni, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 12. Juni, 2019 (edited) Lady C skrev, for 29 minutter siden: "Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre, uden at han holder noget af dets liv i sin hånd" Et GP-besøg i en nøddeskal. Hvor var vi henne uden Løgstrup? Redigeret 12. Juni, 2019 af Mr.1x2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 12. Juni, 2019 Lady C skrev, for 34 minutter siden: Hvis altså vi kunne undgå personangreb. For hvis den udvikler sig til det - så er jeg den der er smuttet fra tråden. Ej, bliv nu! Jeg synes, du er skidesød! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 12. Juni, 2019 Interessant læsning og holdning @Lady C, måske især i betragtning af dit virke som sexarbejder, hvor du dyrke rollespillet, Domina/Slave forholdet, som jeg opfatter som at fjerne sig fra virkeligheden og derved netop ikke går i dybden hos personen, selv om du måske komme "under huden" på andre planer, og derved er så langt fra en GFE oplevelse som du næste kan komme (i min verden), hvordan adskille du dette? eller rettere samler det så du får det bedste fra de to verdner med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 12. Juni, 2019 (edited) Misjo1 skrev, for 39 minutter siden: Interessant læsning og holdning @Lady C, måske især i betragtning af dit virke som sexarbejder, hvor du dyrke rollespillet, Domina/Slave forholdet, som jeg opfatter som at fjerne sig fra virkeligheden og derved netop ikke går i dybden hos personen, selv om du måske komme "under huden" på andre planer, og derved er så langt fra en GFE oplevelse som du næste kan komme (i min verden), hvordan adskille du dette? eller rettere samler det så du får det bedste fra de to verdner med? Når jeg får et spørgsmål som dette kommer jeg i et dilemma. For tråden handler ikke om mig. Og skal heller ikke. Omvendt så stiller du et interesseret og relevant spørgsmål som jeg faktisk gerne vil svare på. For at omgås dilemmaet kan jeg indgå et kompromis og svare på det ganske kort. Vil du have det uddybet så må det blive i en pm.: Domina/slave forholdet er alt andet end overfladisk. Alt andet end at fjerne sig fra virkeligheden. For den virkelighed vi lever i er mange gange ikke den virkelighed der findes inde i os. Dybt inde - der hvor ingen kommer. Mange går med fantasier og ønsker og længsler som ikke tåler " virkelighedens " lys. Grundet skamfuld, stigmaer og frygt for at blive kaldt syg i bøtten osv. Den virkelighed der findes dybt inde er derfor ofte uforenligt med den virkelighed vores samfund og omgivelser byder os. Og sådan som vi er opdraget. Jeg hjælper med at få den indre virkelighed ud i det fri - hvis man kan sige sådan. Og det kræver mere end bare smalltalk og udveksling af kontanter. Det kræver enorm tillid og tryghed. hvordan skabes tillid og tryghed ? - ja gæt selv. m.h.t rollespil. Rollespil er lidt det samme og alligevel er der forskel. Mange har forskellige udgaver af sig selv. Du kan ved hjælp af rollespil udleve nogle af disse udgaver uden at blive grint af og hånet. Men for at kunne leve sig helt ind i den fortrængte udgave må du have tillid til den person der skal se dig som den udgave. Så er vi igen tilbage til tilliden og trygheden. Derfor bliver man nødt til at kende mere end overfladen af den person man " leger " med, for at få det optimale ud af ham/hende. Det er ikke nemt at forklare. Mennerskers seksualitet er kompliceret. Men afsindig spændende. Og ovenstående er jo bare min egen tolkning. Der er ganske givet andre der kan give en meget bedre forklaring. Hvis du vil have det uddybet må du som sagt skrive en pm Redigeret 12. Juni, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 12. Juni, 2019 Citat Hvis du vil have det uddybet må du som sagt skrive en pm Tak for svar! Det komme jeg så nok til er lidt presset på tid p.t (I enhver henseende, forklaring følger), men vil vende tilbage snarest på p.m. Dejlig dag til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 12. Juni, 2019 Lady C skrev, for 15 minutter siden: Jeg hjælper med at få den indre virkelighed ud i det fri - hvis man kan sige sådan. Og det kræver mere end bare smalltalk og udveksling af kontanter. Det kræver enorm tillid og tryghed. Det er sgu da indlysende, at ydelser indenfor bdsm kalder på mere end bare smalltalk. Jeg var ikke klar over, at både du og MCooge5 (?) talte ud fra dén observans. Hvorfor følte I i grunden trang til at deltage i en tråd om GFE? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 12. Juni, 2019 (edited) Mr.1x2 skrev, for 11 minutter siden: Det er sgu da indlysende, at ydelser indenfor bdsm kalder på mere end bare smalltalk. Jeg var ikke klar over, at både du og MCooge5 (?) talte ud fra dén observans. Hvorfor følte I i grunden trang til at deltage i en tråd om GFE? Så fordi jeg er Domina mener du ikke mine meninger og holdninger hører hjemme her i denne tråd ? Jeg er mere end bare Domina. Jeg er først og fremmest et menneske der reflekterer og tænker meget. Jeg kan lide at debattere om ting der optager mig. Deriblandt ting som omhandler samvær og det relationelle. Jeg kunne sagtens spørge dig om hvorfor du føler trang til at deltage i en tråd der omhandler GFE - når du åbenlyst ikke er til det - men det vil jeg ikke for du har ret til at give dine meninger til kende. Jeg synes det er så ærgerligt når vi sætter hinanden i bås. Jeg er så meget mere og andet end en Domina. Og du er så meget andet og mere end en købesexkunde. Lad respekten råde Redigeret 12. Juni, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 12. Juni, 2019 (edited) Lady C skrev, for 3 minutter siden: Det er sgu da indlysende, at ydelser indenfor bdsm kalder på mere end bare smalltalk. Jeg var ikke klar over, at både du og MCooge5 (?) talte ud fra dén observans. Redigeret 12. Juni, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 12. Juni, 2019 Lady C skrev, for 3 minutter siden: Jeg kunne sagtens spørge dig om hvorfor du føler trang til at deltage i en tråd der omhandler GFE - når du åbenlyst ikke er til det Har du læst, hvad jeg har skrevet, Lady-not-C?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 12. Juni, 2019 Mr.1x2 skrev, for 1 minut siden: Har du læst, hvad jeg har skrevet, Lady-not-C?? Hvis du gerne vil have en dialog med mig så foreslår jeg at du undgår spydigheder for det gør bare at jeg trækker mig fra at skrive med dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 12. Juni, 2019 (edited) MC5tooge spiser kinesisk, italiensk, fransk, dansk og retter fra mange andre lande. Han kan lide mange slags musik udover MC5, Iggy og the Stooges. Og mange filmgenrer. Hans smag er meget divers men der er et gennemgående tema - kvalitet kombineret med en vis mængde sund fordybelse. Som Lynch fan, tror jeg godt du kan forholde dig til netop besættelse. Twin Peaks giver mere mening efter man har set den 2 gange, ikke? Mine betragtninger her kommer ikke specifikt fra mine ganske begrænsede oplevelser fra BDSM verdenen. Der er flere piger jeg er kommet rigtig godt ud af det sammen med, inkl. en jeg så fast et helt år (som nu er stoppet). Men vi skal lige lægge det fast at hvem jeg ser kommer ikke andre ved end mig og det fåtal af begavede kvinder jeg ser. Skriver kun anmeldelser hvis jeg bliver bedt om det (og var egentlig helst fri). Redigeret 12. Juni, 2019 af MC5tooge2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Juni, 2019 Mr.1x2 skrev, for 35 minutter siden: Har du læst, hvad jeg har skrevet, Lady-not-C?? Tror du ikke bare du skal gå i byen og få taget trykket?. Det er da et gevaldigt tornado humør du fremviser. Så kan du komme glad og positivt tilbage og diskutere videre på voksent niveau Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 12. Juni, 2019 MC5tooge2 skrev, for 45 minutter siden: MC5tooge spiser kinesisk, italiensk, fransk, dansk og retter fra mange andre lande. Han kan lide mange slags musik udover MC5, Iggy og the Stooges. Og mange filmgenrer. Hans smag er meget divers men der er et gennemgående tema - kvalitet kombineret med en vis mængde sund fordybelse. Som Lynch fan, tror jeg godt du kan forholde dig til netop besættelse. Twin Peaks giver mere mening efter man har set den 2 gange, ikke? Mine betragtninger her kommer ikke specifikt fra mine ganske begrænsede oplevelser fra BDSM verdenen. Der er flere piger jeg er kommet rigtig godt ud af det sammen med, inkl. en jeg så fast et helt år (som nu er stoppet). Men vi skal lige lægge det fast at hvem jeg ser kommer ikke andre ved end mig og det fåtal af begavede kvinder jeg ser. Skriver kun anmeldelser hvis jeg bliver bedt om det (og var egentlig helst fri). Og INTET kunne ligge ham fjernere end selvhøjtidelighed! (Dog en formildende omstændighed, at han kan lide Twin Peaks). Nu skal I nok slippe for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Juni, 2019 Spændene tråd hvor folk er så forudsende om at de bliver udelukket fra tråden, at de går selv først! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 12. Juni, 2019 Jeg er lige pludselig lidt lun på Lady C Jeg er selv stor fan af Løgstrup ... og nu også af dig, Lady og yes... mødet mellem mennesker foregår simultant på så mange plan, at man ikke kan undgå at føle ansvar overfor den anden part på den ene eller den anden måde... at det så samtidig er vigtigt at møde de rette mennesker er jo så på mest glimrende vis demonstreret ovenfor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg