Hop til indhold
Danske Yara

Besked til mine besøgende og jer andre <3

Recommended Posts

Yara er nok det sødeste og mest nærværende menneske jeg har mødt. Jeg har kommunikeret med hende op til  hendes sygdom, og nu da hun meldt sig klar igen , var JEG også SÅ klar.

Besøgte hende en time. Smuk, sød, nærværende. Hun gør alt hvad hun kan, for at man skal føle mig velkommen og godt tilpas. Levende lys, musik, mulighed for et glas vin. Jeg var meget anspændt, men hun fik mig til at slappe af. Stille og rolig sanselighed - og det var det, som JEG havde brug for. Fantastisk blowjob. Fantastisk krop og den blødeste hud. Frække piercinger.  Fik lov til at slikke hende til orgasme (jeg tror på at den var ægte ,-).  ). Så en dildo på bordet, som viste sig at være en strap-op. Der var ingen i denne verden, som jeg ville være mere tryg ved end Yara, til at tage min anal-mødom. Frækt,( mærkeligt), dejligt, sjovt og tryg oplevelse. Stolt over af at kunne tage imod - og  Yaras fortjeneste, at jeg blev varmet op til dette, så jeg  i dag ikke har andet end dejlige fornemmelser bagtil. Vi sluttede af med en doggystyle til Yara med søde klask i den dejlige fyldige mås. Nærværende "pillow-talk" herefter. Ingen stress ifht tiden.  Yara  er et fuldstændig ukompliceret menneske, som interesserer sig for dem hun er sammen med.  Pas på denne fantastiske gudinde.

Glæder mig til næste besøg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Årh :wub: Sødeste @Dockim , Hvor er jeg glad for at læse dine dejlige ord! Jeg vil med glæde forkæle dig en anden gang. Og omvendt, for ja, jeg elsker slikkeri og det var en orgasme, og det gjorde du godt! :D;) 

Vi ses dejlige! :* 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...