Hop til indhold
Guest Nemtøs

Billedtråde

Recommended Posts

Guest Trinetease
TroeMadsen skrev, for 2 minutter siden:

Hvad vil du ellers kalde det, hvis det, at en tråd bliver skubbet 5 pladser ned af listen betyder, at man ikke kan finde den?

Hvor længe skal man have været medlem for at måtte give sin mening til kende? Der må være endnu en regel som jeg har overset.

Problemet er stadig ikke billedtrådene som sådan - men at de bliver opdateret på en måde som kan/er (?) chikanerede mod andre tråde. 10-15 opdateringer af 5! tråde dagligt er alligevel meget voldsomt. At du ikke kan se irritations faktoren i det, er mig ærlig talt ubegribeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
jp skrev, for 1 minut siden:

Å Jeg står op og opdaterer og så er dagen slut evt debaterer på andre tråde! Du er u !

Hvad er jeg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 9 minutter siden:

Hvad er jeg?

Å hvis jeg opdaterer 10 gange om dagen må du godt bevise det ville være stort! for det kan du ikke!

Og u det var bare noget jeg ikke kunne lide sorry!

Redigeret af jp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
jp skrev, for 2 minutter siden:

Å hvis jeg opdaterer 10 gange om dagen må du godt bevise det ville være stort! for det kan du ikke!

Og u det var bare noget jeg ikke kunne lide sorry!

Arh men altså for faen da :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 4 minutter siden:

or der kan næppe sidde nogle herinde og mene, at fordi 2 billedtråde opdateres en gang dagligt så er det et stort problem, det nægter jeg at tro på

SORRY, jeg læste som at han kun ville opdatere (alle) trådene 2 gange om dagen.

@jp jeg synbes det er dejligt du kommer kritikken i møde!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg læste det lige sådan :huh:

Jeg er glad for at der blev lyttet JP.

Alt er godt <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
TroeMadsen skrev, for 36 minutter siden:

Hvad vil du ellers kalde det, hvis det, at en tråd bliver skubbet 5 pladser ned af listen betyder, at man ikke kan finde den?

Ej, hvor forfærdeligt :shock:

5 pladser ned så tråden er pist væk! 

Jeg føler virkelig med dig og jeg hader bare også når et link ikke er lige det hvor jeg vil have at det skal være. Og så hele 5 pladser!!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Ej, hvor forfærdeligt :shock:

5 pladser ned så tråden er pist væk! 

Jeg føler virkelig med dig og jeg hader bare også når et link ikke er lige det hvor jeg vil have at det skal være. Og så hele 5 pladser!!! 

Du behøver ikke føle med mig. Jeg synes ikke det er svært at finde rundt i. Det jeg skrev var en forklaring på min tidligere kommentar om, at nogle tilsyneladende har svært ved at navigere rundt på forumet, hvis tråde lider under at blive skubbet 5 pladser ned. Så umiddelbart tror jeg vi er af nogenlunde samme holdning, hvis jeg læser din sarkasme korrekt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe

Jeg tror ikke at problemet kun er om de 5 billedtråde ligger øverst. Man kan sagtens de interessante tråde alligevel. Men personligt undrer jeg mig over det store behov for likes. JP har været aktiv på EG siden februar 2016 altså lidt over 3 år. I den tid har han flest flest daglige likes 783 gange!!! Hvilket vil sige at han får flest likes 2 ud af 3 dage ved at uploade billeder. Da muligheden for likes blev indført var det jo netop for at kunne give sin støtte til de indlæg man kunne lide, uden at man var nødt til at skrive det i et nyt indlæg. Hvis man udelukkende går efter at få likes mener jeg at vi kan risikere at den gode og divergerende debat uddør. En opfordring er derfor at vi begynder at bruge likes som intentionen var. Vores egen holdning til et indlæg eller holdning. Lad os styrke debatten og sikre at EG stadig er et interessant sted 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lagaffe skrev, 1 time siden:

Jeg tror ikke at problemet kun er om de 5 billedtråde ligger øverst. Man kan sagtens de interessante tråde alligevel. Men personligt undrer jeg mig over det store behov for likes. JP har været aktiv på EG siden februar 2016 altså lidt over 3 år. I den tid har han flest flest daglige likes 783 gange!!! Hvilket vil sige at han får flest likes 2 ud af 3 dage ved at uploade billeder. Da muligheden for likes blev indført var det jo netop for at kunne give sin støtte til de indlæg man kunne lide, uden at man var nødt til at skrive det i et nyt indlæg. Hvis man udelukkende går efter at få likes mener jeg at vi kan risikere at den gode og divergerende debat uddør. En opfordring er derfor at vi begynder at bruge likes som intentionen var. Vores egen holdning til et indlæg eller holdning. Lad os styrke debatten og sikre at EG stadig er et interessant sted 

Jeg har også undret mig over "likerkulturen" ved billedtrådene, og jeg har tidligere luftet min undren. For hvad er det egentlig, man liker? Det er nok vidt forskelligt fra bruger til bruger, og i mangel af åbenlyse fælleskriterier mister likersystemet jo også sin relevans.

Er det pigens udseende, der likes? Det giver ikke større mening, da pigen jo næppe selv ser denne tilkendegivelse. Er det muligheden for en gang lommebillard? Her vil jeg mene, at der er andre steder på nettet, der er betydeligt mere "stimulerende". Eller havner vi snarere ved billedsamlebåndsoperatørernes evne og energi til at opstøve billeder?

Jeg tror, at det er det sidste, der må være tilfældet.

Når der gives likere i almindelige tråde, er det enten, fordi brugerne er enige/uenige i et indlægs udsagn, eller fordi et indlæg måske er særligt godt skrevet/formuleret. Her er det ikke vanskeligt at vurdere, hvorfor likeren er givet. Her ligger der også gerne en tankemæssig/intellektuel præstation bag.

Anderledes med billedtrådene. Her støvsuges nettet m(ek)anisk for billeder, og jeg vil jeg vove den påstand, at det ikke kræver større tankemæssig/intellektuel slagkraft at udføre denne støvsugeroperation. I modsætning til et debatindlæg. For der støvsuges og opereres  jo helt ukritisk. Der er således mange eksempler på, at billeder anbringes forkert, f.eks noget i retning af thaipiger, der placeres under latinaer, og latinaer, der anbringes under kulsorte, og frække trusser, der anbringes under trusseløse.

Derfor bliver det også ret uklart, hvorfor brugere overøser disse billeder med likere. Nogle gør det givet grundet motivet, andre måske fordi billedet har en kunstnerisk vinkel, netop de synes at have fået øje på, og atter andre måske for at opmuntre til yderligere indsats fra billedimportørerne.

Det er altså, kort sagt, ikke til at gennemskue, hvad der ligger bag likerne i billedtrådene. Det er ret diffust.

Og en helt anden ting: Hvordan ligger det egentlig med ophavs- og viderebringelsesretten til disse billeder? I andre tråde er både moderation og brugere på tæerne, når billeder videreformidles, så det er endnu en kilde til undren, at der i nogle tråde slås hårdt ned på billedbrug, mens de deciderede billedtråde lades helt uantastet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Og en helt anden ting: Hvordan ligger det egentlig med ophavs- og viderebringelsesretten til disse billeder? I andre tråde er både moderation og brugere på tæerne, når billeder videreformidles, så det er endnu en kilde til undren, at der i nogle tråde slås hårdt ned på billedbrug, mens de deciderede billedtråde lades helt uantastet.

Nu har jeg sådan set opgivet at sætte mig ind i filosofien omkring alt dette billedhalløj, men netop ovenstående fatter jeg heller ikke en brik af.

JP og andre gafler løs på kommercielle siders billeder; nuvel, der er sikkert ikke ophavsret på en del af billederne, andre er der det helt sikkert på. Men hvis man kommer til at videregive et billede, som en gp selv har sat på sine annoncer netop for at de skal ses, ja, så er fanden løs i Laksegade...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Det må være typisk dansk, når det mest ligegyldige og overfladiske fylder mest.

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 9.6.2019 at 11:03:

Til  jer  der  smider  billeder  op  i diverse  tråde  - de  billeder  der  oppes  er  det billeder  som  I selv  tænder  på, eller  blot  fordi  billedet  passer til  trådens  overskrift? 

Jeg  er  nysgerrig  idet  der  er  brugere  som  bidrager  med  massiv  mange  fotos  i de  nævnte  tråde.  

Jeg  kunne  godt  ønske  at  man  lige  skriver  et  par  få  ord  til  de  billeder  man  kobler  op  til  de  forskellige  tråde 

Jeg tænder på de billeder jeg lægger op, oftest i BBW kategorien, hvor jeg godt kan finde på at lægge en stribe billeder op af en specielt fræk model som jeg er faldet over ude på det store internet, og som jeg synes at andre også skal have glæde af ;) . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
TommyHansen skrev, den 10.6.2019 at 12:21:

Jeg støtter Lauersen her.

Den hårde tråd er en fantastisk samling af tøser, der får en hård men retfærdig behandling.

De bliver bundet og fikseret på alle tænkelige måder. Den ene mere ydmygende end den anden.

De får smæk og lussinger, og deres kusser bliver behandlet med slag fra en ridepisk.

Deres røvhuller og deres munde bliver i den grad brugt som kneppehuller for de store pikke, som de liderlige mænd fylder dem op med.

Kvinderne jamrer og klager sig, men inderst inde nyder de at være centrum for disse voldsomme udskejelser.

Har nogen et link til det, der bliver omtalt af Tommy Hansen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...