Hop til indhold
Carl72

Sugarbabe - Hvornår betaler I?

Recommended Posts

Hvornår betaler I pengene til SB'en? Er det noget I gøre inden sex eller efter? Jeg plejer at betale lige inden sex delen.

Og et andet spørgsmål: Jeg har fået lavet en aftale med en SB, som jeg skulle hente med bil. Og dagen hvor vi skulle mødes skrev hun, at hun ville have pengene i bilen inden vi kørte afsted. Det virkede mistænkeligt og jeg har 2 gange hørt herinde at pigen løb sin vej i sådan nogle tilfælde. Så det blev ikke til et møde. Ville I aflyse mødet i sådan et tilfælde? Jeg har flere gange hentet SB'er med bil og jeg plejer altid at betale når vi er hjemme hos mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Langt de fleste gange, og det  er det først bagefter pengene skifter hænder...for mit vedkommende.. Nogle gange har der slet ikke været aftalt noget bestemt beløb.. men det er vel meget forskelligt tænker jeg...Jeg har efter en del år på sd, lært at sortere dem fra, der udelukkende er der for at tjene penge...Jeg går efter dem, der søger et reelt sb/sd forhold...dvs andet end “ wham bam thank you  maam”..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxuria skrev, for 16 minutter siden:

Langt de fleste gange, og det  er det først bagefter pengene skifter hænder...for mit vedkommende.. Nogle gange har der slet ikke været aftalt noget bestemt beløb.. men det er vel meget forskelligt tænker jeg...Jeg har efter en del år på sd, lært at sortere dem fra, der udelukkende er der for at tjene penge...Jeg går efter dem, der søger et reelt sb/sd forhold...dvs andet end “ wham bam thank you  maam”..

Havde du aflyst mødet hvis du skulle hente en SB med bil og hun skrev til dig at hun vil have pengene i bilen inden I køre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lang over halvdelen af de SB jeg har mødt, har betalingen først fundet sted efter. Når man har noget fast kørende med en pige, kan det sågar blot være over MobilePay på vej ud af døren :)

Jeg ville være lidt opmærksom, hvis hun vil have penge i bilen inden man kører et sted hen. Hvis du er det mindste i tvivl, så ville jeg nok bare finde en anden pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Før og efter sexdelen.

Har altid været hos dem og jeg har haft en vis tillid til de piger jeg har mødt. Mange gange kan man jo finde dem f eks på Facebook og se hvad typer de er :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 16 timer siden:

Havde du aflyst mødet hvis du skulle hente en SB med bil og hun skrev til dig at hun vil have pengene i bilen inden I køre? 

Det kommer meget an på den kommunikation der har været forud.. Følg din intuition... Hun kan være reel nok., Der er jo også mange mænd derude, der prøver at snyde.. og kan jo være, at hun har oplevet dette... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nogen Sugarbabes læser med lige nu: skal vi ikke gøre det til normen at man får sin betaling FØR sexdelen? Jeg er blevet snydt engang og det var det mest grænseoverskridende jeg nogensinde har prøvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
NybegynderMissen skrev, for 2 minutter siden:

Hvis nogen Sugarbabes læser med lige nu: skal vi ikke gøre det til normen at man får sin betaling FØR sexdelen? Jeg er blevet snydt engang og det var det mest grænseoverskridende jeg nogensinde har prøvet.

Hvorfor ikke bare kalde sig luder eller prostitueret, og drive sin forretning ad retrovejen?

Det tror jeg sexkøberne bedre kan forholde sig til.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da taget helt fejl at SD konceptet. Jeg var da overbevist om, at sugardaddy giver middagen, evt. hotelophold samt gaver (ikke penge) af egen fri vilje/lyst. Der står hvis også på SDs hjemmeside, at det ikke er tilladt at "sælge" sig selv for cool cash :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
NybegynderMissen skrev, for 12 timer siden:

@Enzo

 Du må kalde mig lige hvad du vil ven. Jeg forsøger bare at undgå, at andre bliver snydt ligesom jeg.
God helligdag til dig.

Jeg ville egentlig også bare sige at sugarbabe konceptet er skabt til misforståelser. Mænd tror de kan få en date som i den virkelige verden, og kvinder tror de kan undgå glædespige stemplet. 

Vi er vel enige om at det der udføres er prostitution? Ellers må du gerne udpensle forskellen.:)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 13 timer siden:

Jeg ville egentlig også bare sige at sugarbabe konceptet er skabt til misforståelser. Mænd tror de kan få en date som i den virkelige verden

Er det det, du tror? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Den grå skrev, for 15 timer siden:

Er det det, du tror? 

Ja da, som værende svært svækket på udseendet må det kunne lade sig gøre og betale sig fra det;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, den 10.6.2019 at 23:04:

Jeg ville egentlig også bare sige at sugarbabe konceptet er skabt til misforståelser. Mænd tror de kan få en date som i den virkelige verden, og kvinder tror de kan undgå glædespige stemplet. 

Vi er vel enige om at det der udføres er prostitution? Ellers må du gerne udpensle forskellen.:)

Enzo.

Bliver du ikke snart træt af det personlige korstog du har mod sugardating? Du gentager dig selv igen og igen i en uendelighed. Det er ikke til at holde ud at høre på. 

Ligger du på lur eller har du en app der reagerer på ordet "sugarbabe"? 

Vi har fattet det. Du synes de er ludere allesammen. Du kan afhente din pokal på vejen ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Duni

Tilbage på sporet og dermed svar på det oprindelige spørgsmål :-)

Som gentleman giver jeg normalt en lille parfume (50 ml) pakket ind som gave og under båndet på bagsiden ligger det aftalte beløb. Denne metode har altid givet mig og tilsyneladende også pigerne/kvinderne den rigtige stemning fra starten. Synes selv det kan være grænseoverskridende at besøge en fremmed på vedkommendes private adresse med det formål at dyrke sex første gang man mødes - og er sikker på at de fleste piger/kvinder som minimum har det på samme måde, så hvorfor ikke lette stemningen med den lille gave og den fine måde at klare betalingen på?

Hermed er et godt råd givet videre - og til dem, der af en eller anden grund synes noget andet, så er I selvfølgelig velkommen hertil :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
underdog40 skrev, 1 time siden:

Bliver du ikke snart træt af det personlige korstog du har mod sugardating? Du gentager dig selv igen og igen i en uendelighed. Det er ikke til at holde ud at høre på. 

Ligger du på lur eller har du en app der reagerer på ordet "sugarbabe"? 

Vi har fattet det. Du synes de er ludere allesammen. Du kan afhente din pokal på vejen ud. 

Det er da helt rart og læse at du har andre roller en pauseklovn.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På SD finder man, hvad man søger. Enzo søger ludere, så det finder han. Andre søger mere raffinerede relationer, og - hvis de søger længe nok - kan de være heldige at finde, hvad de søger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg "betaler" aldrig på forhånd eller før - Så virker det netop som en transaktion for sex og ikke som en "tak, her, køb noget til sig selv"

For så vidt muligt forsøger jeg også at undgå at aftale beløb inden, det virker på mig helt forkert, man aftaler tid og beløb - Så kan man jo ligeså godt springe ind på annoncelight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Duni skrev, for 19 timer siden:

Tilbage på sporet og dermed svar på det oprindelige spørgsmål :-)

Som gentleman giver jeg normalt en lille parfume (50 ml) pakket ind som gave og under båndet på bagsiden ligger det aftalte beløb. Denne metode har altid givet mig og tilsyneladende også pigerne/kvinderne den rigtige stemning fra starten. Synes selv det kan være grænseoverskridende at besøge en fremmed på vedkommendes private adresse med det formål at dyrke sex første gang man mødes - og er sikker på at de fleste piger/kvinder som minimum har det på samme måde, så hvorfor ikke lette stemningen med den lille gave og den fine måde at klare betalingen på?

Hermed er et godt råd givet videre - og til dem, der af en eller anden grund synes noget andet, så er I selvfølgelig velkommen hertil :-)

Sikke en gentleman du er ;) Den ide må jeg låne ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, den 8.6.2019 at 16:29:

Hvornår betaler I pengene til SB'en? Er det noget I gøre inden sex eller efter? Jeg plejer at betale lige inden sex delen.

Og et andet spørgsmål: Jeg har fået lavet en aftale med en SB, som jeg skulle hente med bil. Og dagen hvor vi skulle mødes skrev hun, at hun ville have pengene i bilen inden vi kørte afsted. Det virkede mistænkeligt og jeg har 2 gange hørt herinde at pigen løb sin vej i sådan nogle tilfælde. Så det blev ikke til et møde. Ville I aflyse mødet i sådan et tilfælde? Jeg har flere gange hentet SB'er med bil og jeg plejer altid at betale når vi er hjemme hos mig. 

Altid bagefter.  Pengene ligger bare på bordet. Så kan hun tage dem med inden hun går. Det det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er forskelligt, det er også forskelligt, om det er forhold, hvor jeg betaler, og om en eventuel betaling er i kontanter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lægger en kuvert, når jeg er blevet lukket ind. Så kan hun slappe af og ikke tænke mere over det, men koncentrere sig om en succesfuld date.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer at vise pigen rundt i min bolig. Vise hvor pengene ligger. Hvis det er aftalt til at være med kondom, så vise hvor de er. Så byder jeg dem noget godt at drikke efter eget valg og viser dem til rette i sofaen. Nogen gange har jeg over sms inden mødet beskrevet, hvad jeg gerne vil af sex. Når der har været sex, så får pigen pengene, når hun har fået tøj på og kan putte dem i sin taske. 

Løn betales efter arbejdet er gjort. Hvis de vil have pengene inden, så brokker jeg mig over det og siger de ligger der på bordet. 

Hvis man viser pigen godt til rette og hun ved, hvad der forventes og hvad hun skal gøre for at gøre et godt stykke arbejde, så plejer det ikke at være et problem at ville betale efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jydemanden30 skrev, den 12.6.2019 at 23:45:

Jeg "betaler" aldrig på forhånd eller før - Så virker det netop som en transaktion for sex og ikke som en "tak, her, køb noget til sig selv"

For så vidt muligt forsøger jeg også at undgå at aftale beløb inden, det virker på mig helt forkert, man aftaler tid og beløb - Så kan man jo ligeså godt springe ind på annoncelight

Held og lykke med den strategi. I langt de fleste tilfælde hvor jeg har chattet med SBer på SD, har de før eller siden selv foreslået en pris, hvis altså jeg ikke selv har bragt emnet på banen. 

Der er altså ikke rigtig nogen vej uden om, i langt størsteparten af potentielle "dates". I de få tilfælde hvor pris ikke har været diskuteret før vi mødtes, har interaktion udviklet sig lidt akavet, da de alligevel har haft bestemte forventninger om størrelsen på betalingen.

Det er langt mere fornuftigt at have helt klare linjer før man mødes. Ligesom hvis man aftalte at mødes med en helt regulær GP. Som jeg anskuer SD konceptet, så er det blot prostitution i en romantiseret form.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...