Onslow 15848 Skrevet 8. Juni, 2019 Havde lige fornøjelsen af at se programmet. Kan ikke frigøre mig fra tanken om, at der er fremtidige Nobelprismodtagere blandt de piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 8. Juni, 2019 Kræver vist lidt uddybning for folk der ikke har set programmet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 8. Juni, 2019 People Pleaseren skrev, 1 time siden: Kræver vist lidt uddybning for folk der ikke har set programmet. Gå på dr.dk, så kan du ved selvsyn konstatere, hvad jeg skriver om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 8. Juni, 2019 Onslow skrev, for 4 timer siden: Gå på dr.dk, så kan du ved selvsyn konstatere, hvad jeg skriver om. Hvorfor skrive det her, hvis du ikke vil forklare hvad du mener? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 8. Juni, 2019 Onslow skrev, for 4 timer siden: Gå på dr.dk, så kan du ved selvsyn konstatere, hvad jeg skriver om. Du mener jo nok at de ikke er specielt kloge, men for det første behøver man ikke at være specielt klog for at vinde f.eks. fredsprisen, det er snarere en fordel at være naiv. For det andet er det sgu nemt nok at se udefra at folk er idioter, men er man et tillidsfuldt menneske, kan man sgu nemt blive narret. Lidt mangel på livserfaring er nok. Har dog ikke set programmet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 9. Juni, 2019 Engang i Singleliv på Kanal 4, var der en mand med som også faldt for en falsk profil. Han arbejdede med IT til dagligt, så man skulle jo tro at han så også kendte til IT svindel. Kærlighed gør blind, som man siger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 9. Juni, 2019 Onslow skrev, for 18 timer siden: Havde lige fornøjelsen af at se programmet. Kan ikke frigøre mig fra tanken om, at der er fremtidige Nobelprismodtagere blandt de piger. Og du mener måske at din studenterhue trykker? Det er jeg så ikke enig i! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 9. Juni, 2019 AalborgLook skrev, for 11 timer siden: Og du mener måske at din studenterhue trykker? Det er jeg så ikke enig i! Nu skal jeg være så politisk korrekt ikke at klåge mig på din intellektuelle habitus. Undertiden kommer man til at drage forkerte konklusioner baseret på f. eks. politisk uenighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg