Hop til indhold

Recommended Posts

jensen6 skrev, for 15 timer siden:

Det er nok et år siden. Den indiskrete indgang har holdt mig væk siden.

ja..enig. Man er til fuld skue når man går op og ned af den trappe i hele området :-(...BIBI's evner og store kasser har dog trukket mig derned rigtig mange gange.....så øv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 1 minut siden:

ja..enig. Man er til fuld skue når man går op og ned af den trappe i hele området :-(...BIBI's evner og store kasser har dog trukket mig derned rigtig mange gange.....så øv.

Du skal bare iføre dig en kedeldragt, hvor der står "Varmemester" på ryggen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Du skal bare iføre dig en kedeldragt, hvor der står "Varmemester" på ryggen.

Plejer at klare den med store solbriller....uanset vejret :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må man bare spille dum, og gå og tage sig til ryggen. Ringe på et par døre for at høre om vej til det der sted hvor man kan få nogen til at kigge på den ømme, ømme ryg. Kan jo være der er nogen der køber den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 2 timer siden:

Nogen der kan hjælpe med en sammenligning af Yaya i forhold til den forsvundne Bibi ?

Yaya;Har besøgt hende et par gange eller 3. Lidt "fanden i voldsk", spinkel, focus på mersalg, noget nærgående:mrgreen:, mørk i huden, godt humør, virker interesseret og imødekommende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak til gløden -  "noget nærgående" kan jo være godt !  Så ingen udsigt til reel indledende massage, der ellers kan være ganske rart ? Har du megen erfaring, at du kan anbefale hende som den bedste  -  eller en anden - nu hvor det åbenbart er bye-bye Bi BI ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 40 minutter siden:

tak til gløden -  "noget nærgående" kan jo være godt !  Så ingen udsigt til reel indledende massage, der ellers kan være ganske rart ? Har du megen erfaring, at du kan anbefale hende som den bedste  -  eller en anden - nu hvor det åbenbart er bye-bye Bi BI ?

Det "noget nærgående" er jo netop med henblik på mersalget , nogle kan lide det, andre bryder sig ikke om det.

Jo jo, reel indledende massage var altid starten;)

Yaya er ikke den bedste mener jeg, men jeg har også prøvet det der er laaangt værre, det er nogle år siden jeg var aktiv, også hos Apex, der var det primært Suzy jeg besøgte, og Yaya når Suzy var i Thailand. Suzy var heller ikke den bedste, men de var godt selskab begge to.

Det svært at sige "hvem er bedst", Jeg klikkede rigtigt godt med Suzy, og det var derfor jeg altid bookede hende, og Yaya tog sig så pænt af mig når Suzy, ikke var disponibel.

De kan dog begge godt masserer IMO, og det efterfølgende sjov leverede de også begge to til min tilfredsstillelse.

Det som jeg synes er rigtigt godt, kan jo sagtens være noget som du absolut ikke bryder dig om. Du må prøve dig frem:)

 

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...