NoobGPexplorer 1108 Skrevet 15. Juni, 2019 Jeg har et par gange oplevet at en thaimassør uprovokeret stønner når hun giver et hand-job. Det er eddermame weird. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17721 Skrevet 15. Juni, 2019 NoobGPexplorer skrev, for 5 minutter siden: Jeg har et par gange oplevet at en thaimassør uprovokeret stønner når hun giver et hand-job. Det er eddermame weird. Uprovokeret? Plejer du ellers at provokere dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1108 Skrevet 15. Juni, 2019 Bananas skrev, for 21 minutter siden: Uprovokeret? Plejer du ellers at provokere dem? Haha. Nej da. Der sker det at hun putter olie på dilleren hvorefter hun begynder at stønne ekstatisk før pølsen får det første strøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 16. Juni, 2019 Altså hos mig er der lyd på når jeg er liderlig og manden ved hvad han laver ved mig. Min stønnen er i mange varianter men støn kommer kun når jeg kan lide det vi gør sammen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 9. Juli, 2019 aaisha skrev, den 14/6/2019 at 10:56: jeg synes selv det er lækkert at give blowjob og kan nemt komme med nogle tilfredse lyde undervejs jeg bliver også selv våd og ophidset af det dog ikke så meget at jeg begynder at tale tysk, det punkt er jeg aldrig nået det som nogen måske forveksler med falske støn er måske bare tilfredse nydelseslyde Jeg kan sagtens høre forskel. Det er fake, når hun, straks jeg trængte ind, gik i gang. Hun skulle lige smøre sig dernede først, da den sikkert var tør som Sahara. Jeg havde ikke fået lov til at komme i nærheden af den med fingre eller tunge, så den skulle lige hjælpes på vej. Og så startede grammofonen ellers. Ja, jeg er så liderlig, åh, hvor er det dejligt, ja, nu kommer jeg, åh, hvor jeg elsker dig osv. osv. I kan selv sætte flere sætninger ind. Jeg følte mig fuldstændig akavet, og anede ikke, hvordan jeg skulle få lukket ned for det. Men jeg brød mig bestemt ikke om det. Omvendt med hende jeg besøgte sidst, og som jeg har besøgt en del gange nu. Jeg ved præcis, hvilken reaktion jeg får, når jeg “trykker” på de rigtige knapper. Hun begynder at trække vejret dybere og tungere. Men intet som det ovenfor beskrevne, og heldigvis for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 9. Juli, 2019 Lady Cherie skrev, den 14-06-2019 at 22:41: fegl Fehler ?, Sie müssen lernen, auf Deutsch zu buchstabieren, Aber vielleicht bist du besser in Italienisch hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 9. Juli, 2019 Misjo1 skrev, for 3 timer siden: Fehler ?, Sie müssen lernen, auf Deutsch zu buchstabieren, Aber vielleicht bist du besser in Italienisch hehe Ok, når vi nu er i gang, så skifter man ikke fra formel til uformel form på den måde. Så derfor:........vielleicht sind Sie....... Men pyt, der skulle alligevel skiftes over til Italiano Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Juli, 2019 Butch skrev, for 12 minutter siden: Ok, når vi nu er i gang, så skifter man ikke fra formel til uformel form på den måde. Så derfor:........vielleicht sind Sie....... Men pyt, der skulle alligevel skiftes over til Italiano Jeg tror skiftet skyldes at pølsen blev grebet mellem og . Så bliver det jo lidt uformelt. Non è vero? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 9. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: Jeg tror skiftet skyldes at pølsen blev grebet mellem og . Så bliver det jo lidt uformelt. Non è vero? Jeg skulle fandme nok holde den formelle tone hvis det var Lady Cherie der havde fat i pølsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg