Hop til indhold
Werner

Mørkpige

Recommended Posts

Hun ser godt nok dejlig ud, men det kniber vist med regnekunsten. :D

I hvert fald er det billigere at købe 2 gange ½ time end at købe en hel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det har jeg også tænkt på, og har overvejet at bestille en halv time først og så en halv mere undrvejs, men det gider jeg ikke for at spare 100 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser godt nok dejlig ud, men det kniber vist med regnekunsten. :D

I hvert fald er det billigere at købe 2 gange ½ time end at købe en hel.

Godt set min ven, der er igen en ting som ikke ret mange tænker over, men hun skriver at priserne ikke er til forhandling, nej det tror da jeg, der bliver gæsterne også snydt, men det er vel hvad der kan forventes af branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt set min ven, der er igen en ting som ikke ret mange tænker over, men hun skriver at priserne ikke er til forhandling, nej det tror da jeg, der bliver gæsterne også snydt, men det er vel hvad der kan forventes af branchen.

Jeg er ikke helt med på hvad du mene?! Mener du hun snyder eller hva?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke helt med på hvad du mene?! Mener du hun snyder eller hva?

Nu skal jeg klippe og klistre.

2 x ½ time = 1400 kr.

1 x 1 time = 1500 kr.

Hvis hun på hver gæst tjener 100 kr ekstra så er det jo også en slags fortjeneste.

Mange bække små giver en stor å, hvis du forstår.

I jylland kalder vi det for at snyde, (eller tage røven på gæsterne) jeg ved ikke hvad i kalder det der hvor du befinder dig.

God dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, så er jeg med. At kalde det at snyde ved jeg ikke om jeg er enig i. Det står mig jo frit for at booke en halv time, og så igen en halv time mere. Jeg vælger at tro pigen slapper mere af, og måske er mere med, hvis man fra start har booket en hel time.... kald mig bare naiv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke på det med at snyde nogen.

Jeg vil gerne genfremsætte min tese om, at udseende og intellekt hos hende ikke nødvendigvis er ligefrem proportionelle størrelser. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har tidligere været anmeldt på gimel, under flere andre navne, ikke positive anmeldelser.

Men folk kan jo ændre sig.

VH

Soft

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har tidligere været anmeldt på gimel, under flere andre navne, ikke positive anmeldelser.

Men folk kan jo ændre sig.

VH

Soft

Du husker ikke under hvilke navne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er så kan du jo evt lige tage en snak med hende når hun er online på dkwebcam.dk hvor hun går under navnet Pusle :)

Igen mange tak. Så fik jeg set hendes ansigt også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...