Mr98 1 Skrevet 6. Juni, 2019 Halløjsa Nogle anbefalelsesværdige steder at finde sugarmamas eller bare modne kvinder? Vh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 7. Juni, 2019 Så DU vil have penge for at være sammen med en moden kvinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 7. Juni, 2019 Cafeteriet i Salling eller Magasin. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr98 1 Skrevet 7. Juni, 2019 (edited) AalborgLook skrev, for 12 minutter siden: Så DU vil have penge for at være sammen med en moden kvinde? Altså det er ikke krav at jeg skal have penge for det. Redigeret 7. Juni, 2019 af Mr98 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 7. Juni, 2019 hvis betaling ikke er incitamentet er det nok nærmere en cougar du bør søge efter jeg ved ikke præcis hvor der er held men flere chat og datingsites kan helt sikkert være stedet for at finde en cougar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr98 1 Skrevet 7. Juni, 2019 aaisha skrev, for 39 minutter siden: hvis betaling ikke er incitamentet er det nok nærmere en cougar du bør søge efter Ja det er rigtig nok, men er åben for begge muligheder. aaisha skrev, for 40 minutter siden: jeg ved ikke præcis hvor der er held men flere chat og datingsites kan helt sikkert være stedet for at finde en cougar Har ledt en del, men synes at alle siderne har ekstremt dårlige anmeldelser.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 8. Juni, 2019 Visti-Vistisen skrev, for 16 timer siden: Cafeteriet i Salling eller Magasin. ja, for 30-40 år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 8. Juni, 2019 opgiv projektet. selvom du vil gøre det gratis, er det næsten umuligt. kvinderne har magten hvad angår sex, kvinder uanset udseende/størrelse/alder kan få en mand til at betale for sex, så hvorfor skulle de ikke gøre det , ren win win. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr98 1 Skrevet 8. Juni, 2019 sweetstone skrev, for 2 timer siden: opgiv projektet. selvom du vil gøre det gratis, er det næsten umuligt. kvinderne har magten hvad angår sex, kvinder uanset udseende/størrelse/alder kan få en mand til at betale for sex, så hvorfor skulle de ikke gøre det , ren win win. Ja okay. Så må den bedste mulighed være almindelig datingsides, men sandsynligheden for at finde kvinder på +35 år, der vil mødes med en 20-årig, er nok meget lidt usandsynlig... Men vel den bedste mulighed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 8. Juni, 2019 Der er jo også https://sugardaters.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Juni, 2019 Ligesom der er mange mænd der tænder på meget ungt nød, skal der nok også være kvinder. Hvis du er villig til at betale for deres selskab, ellers tror jeg du skal have noget unikt at tilbyde udover din unge alder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 8. Juni, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Ligesom der er mange mænd der tænder på meget ungt nød, skal der nok også være kvinder. Hvis du er villig til at betale for deres selskab, ellers tror jeg du skal have noget unikt at tilbyde udover din unge alder En sugarmama er vel også klar til at betale for lidt "selskab" ligesom en sugardaddy? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 8. Juni, 2019 Arne Jensen skrev, for 2 minutter siden: En sugarmama er vel også klar til at betale for lidt "selskab" ligesom en sugardaddy? der tror jeg, er højst usandsynligt desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 8. Juni, 2019 sweetstone skrev, for 4 minutter siden: der tror jeg, er højst usandsynligt desværre. Ja måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Juni, 2019 sweetstone skrev, for 8 minutter siden: der tror jeg, er højst usandsynligt desværre. Der skal nok være kvinder som også tænder på at benytte sig af købesex - men så mener jeg stadig at man som mand skal kunne tilbyde noget helt særligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 8. Juni, 2019 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Der skal nok være kvinder som også tænder på at benytte sig af købesex - men så mener jeg stadig at man som mand skal kunne tilbyde noget helt særligt er spændt på, hvad du mener med " noget helt særligt " der skulle få en kvinde til at betale for sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Juni, 2019 sweetstone skrev, for 4 minutter siden: er spændt på, hvad du mener med " noget helt særligt " der skulle få en kvinde til at betale for sex. Kan kun tale for egen regning - jeg kunne godt finde på at betale for at få udlevet et par af mine fantasier. Men jeg er nu sikker på at jeg som kvinde vil kunne finde mænd som er villige til at betale for at være med til at udleve mine fantasier. Hvis jeg tændte på konceptet at købe en mand, og ikke selv tilbød købesex er det jo en nem måde at få en seksuel oplevelse uden at skulle være forpligtet efterfølgende. Der må også være par hvor manden tænder på at se sin ægtefælle blive "taget" af en meget ung viril mand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 8. Juni, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Kan kun tale for egen regning - jeg kunne godt finde på at betale for at få udlevet et par af mine fantasier. Men jeg er nu sikker på at jeg som kvinde vil kunne finde mænd som er villige til at betale for at være med til at udleve mine fantasier. Hvis jeg tændte på konceptet at købe en mand, og ikke selv tilbød købesex er det jo en nem måde at få en seksuel oplevelse uden at skulle være forpligtet efterfølgende. Der må også være par hvor manden tænder på at se sin ægtefælle blive "taget" af en meget ung viril mand. " tændte på konceptet at købe en mand " ja joo måske er der en lille chance der. " manden tænder på at se ægtefælden blive taget " der vil stå 100 vis i kø gratis- kun overhalet af de 100 der vil betale for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr98 1 Skrevet 8. Juni, 2019 Arne Jensen skrev, for 3 timer siden: Der er jo også https://sugardaters.dk Ja, anmeldelser er bare ret negative. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr98 1 Skrevet 8. Juni, 2019 Er der ellers nogle kvinder helst +30/+35 boende på Sjælland I kan anbefale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 8. Juni, 2019 Måske du lige skal ha dine tanker omkring det helt på det rene... Vil du ha penge for det.. Vil du betale for det... Er det lige meget med penge... Alt efter hva du tænker så er jeg sikker på der er muligheder derude af forskellig slags... Måske en tur i swingerklub hvis du ikk vil ha penge imellem jer ku være en ide.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 8. Juni, 2019 Mr98 skrev, for 22 timer siden: Har ledt en del, men synes at alle siderne har ekstremt dårlige anmeldelser.. Dating.dk er fin nok, hvis du er ung og søger sex med en ældre kvinde. Du kan såmænd bruge Tinder til det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 8. Juni, 2019 sweetstone skrev, for 9 timer siden: kvinderne har magten hvad angår sex, kvinder uanset udseende/størrelse/alder kan få en mand til at betale for sex, så hvorfor skulle de ikke gøre det Fordi de bestemmer, når de betaler. Sådan er det ikke når de modtager betaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr98 1 Skrevet 8. Juni, 2019 kvinde 1966 skrev, for 4 timer siden: Måske du lige skal ha dine tanker omkring det helt på det rene... Vil du ha penge for det.. Vil du betale for det... Er det lige meget med penge... Alt efter hva du tænker så er jeg sikker på der er muligheder derude af forskellig slags... Måske en tur i swingerklub hvis du ikk vil ha penge imellem jer ku være en ide.. Jeg har det sådan, at det ikke er pengene der skal afgøre det. Vil bare gerne prøve at være sammen med en lidt ældre kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr98 1 Skrevet 8. Juni, 2019 Bebop skrev, for 3 timer siden: Dating.dk er fin nok, hvis du er ung og søger sex med en ældre kvinde. Du kan såmænd bruge Tinder til det. Hmm. Så må man prøve der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg