KristianB1 46 Skrevet 6. Juni, 2019 Skal til kbh i weekenden. Er der stadig nogle piger på gaden der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1100 Skrevet 6. Juni, 2019 KristianB1 skrev, 1 time siden: Skal til kbh i weekenden. Er der stadig nogle piger på gaden der? ja da.….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 6. Juni, 2019 Hcir pdrhan skrev, Lige nu: ja da.….. Hvor? Og er der også i sidegader, eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 352 Skrevet 6. Juni, 2019 KristianB1 skrev, for 3 timer siden: Hcir Hvor? Og er der også i sidegader, eller? Mellem Banegården og Gasværksvej. De afrikanske kvinder kan du også møde i de nærliggende gader. De virker til at de går i ring på Gasværksvej, Vesterbrogade, Reventlowsgade og Istedgade 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 6. Juni, 2019 SnowmanDK skrev, for 4 timer siden: Mellem Banegården og Gasværksvej. De afrikanske kvinder kan du også møde i de nærliggende gader. De virker til at de går i ring på Gasværksvej, Vesterbrogade, Reventlowsgade og Istedgade Er ikke til negerpiger. Så håber der er nogle lyse dernede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 352 Skrevet 6. Juni, 2019 KristianB1 skrev, for 58 minutter siden: Er ikke til negerpiger. Så håber der er nogle lyse dernede. Der er nogle få hvide imellem dem. Ellers så er der de 2-3 østeuropæere i sydhavnen efter kl. 20 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 7. Juni, 2019 (edited) Redigeret 7. Juni, 2019 af KristianB1 Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 7. Juni, 2019 SnowmanDK skrev, for 7 timer siden: Der er nogle få hvide imellem dem. Ellers så er der de 2-3 østeuropæere i sydhavnen efter kl. 20 Tak, hvor i sydhavnen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Juni, 2019 KristianB1 skrev, for 32 minutter siden: Tak, hvor i sydhavnen? Hvis du bruger søgefunktionen og indtaster "Sydhavnspigen", vil du nok blive overvældet med tip 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 7. Juni, 2019 (edited) Det kan være lidt bøvlet at søge på "sydhavnspigen". Der dukker en masse ligegyldige ting op. Jeg har ikke kunnet finde noget brugbart. Men der der findes guf om nævnte. Og det er pæne anmeldelser. Redigeret 7. Juni, 2019 af Krølle Bølle Jr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Juni, 2019 Krølle Bølle Jr. skrev, for 14 minutter siden: Det kan være lidt bøvlet at søge på "sydhavnspigen". Der dukker en masse ligegyldige ting op. Jeg har ikke kunnet finde noget brugbart. Men der der findes guf om nævnte. Og det er pæne anmeldelser. Jeg har heller aldrig været gode venner med søgefunktionen og forligt mig med, at det nok var mig, der var et kludrehovede. Så det var måske et dårligt råd, når det kommer til stykket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 7. Juni, 2019 Borende X skrev, for 3 minutter siden: Jeg har heller aldrig været gode venner med søgefunktionen og forligt mig med, at det nok var mig, der var et kludrehovede. Så det var måske et dårligt råd, når det kommer til stykket. Det var som sådan ikke nogen kritik Borende X, men snarere hjælp til TS. Desværre kunne jeg ikke selv finde nøglen til Pandoras æske. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 7. Juni, 2019 Borende X skrev, for 3 timer siden: Hvis du bruger søgefunktionen og indtaster "Sydhavnspigen", vil du nok blive overvældet med tip Er der ikke noget link, kan ikke finde det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 7. Juni, 2019 Borende X skrev, for 48 minutter siden: f. eks Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse123 Skrevet 7. Juni, 2019 KristianB1 skrev, for 21 timer siden: Er ikke til negerpiger. Så håber der er nogle lyse dernede. Så skal du bare være der inden det bliver mørkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2840 Skrevet 7. Juni, 2019 i stedet for at jagte piger på gaden. ville jeg hellere besøge thai corner, altid god underholdning med frække piger og lign 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 7. Juni, 2019 sweetstone skrev, for 7 minutter siden: i stedet for at jagte piger på gaden. ville jeg hellere besøge thai corner, altid god underholdning med frække piger og lign Er de unge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2840 Skrevet 7. Juni, 2019 KristianB1 skrev, for 2 minutter siden: Er de unge? som navnet siger er det thaier- piger og ladyboys, de fleste mellem ca 25-40 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 7. Juni, 2019 sweetstone skrev, for 23 minutter siden: som navnet siger er det thaier- piger og ladyboys, de fleste mellem ca 25-40 år Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg