Hop til indhold

Recommended Posts

KristianB1 skrev, 1 time siden:

Skal til kbh i weekenden. Er der stadig nogle piger på gaden der? 

ja da.…..

Del dette indlæg

Link til indlæg
KristianB1 skrev, for 3 timer siden:

Hcir

Hvor? Og er der også i sidegader, eller? 

Mellem Banegården og Gasværksvej. De afrikanske kvinder kan du også møde i de nærliggende gader. De virker til at de går i ring på Gasværksvej, Vesterbrogade, Reventlowsgade og Istedgade

Del dette indlæg

Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 4 timer siden:

Mellem Banegården og Gasværksvej. De afrikanske kvinder kan du også møde i de nærliggende gader. De virker til at de går i ring på Gasværksvej, Vesterbrogade, Reventlowsgade og Istedgade

Er ikke til negerpiger. Så håber der er nogle lyse dernede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KristianB1 skrev, for 58 minutter siden:

Der er nogle få hvide imellem dem. Ellers så er der de 2-3 østeuropæere i sydhavnen efter kl. 20

Del dette indlæg

Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 7 timer siden:

Der er nogle få hvide imellem dem. Ellers så er der de 2-3 østeuropæere i sydhavnen efter kl. 20

Tak, hvor i sydhavnen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KristianB1 skrev, for 32 minutter siden:

Tak, hvor i sydhavnen? 

Hvis du bruger søgefunktionen og indtaster "Sydhavnspigen", vil du nok blive overvældet med tip :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan være lidt bøvlet at søge på "sydhavnspigen". Der dukker en masse ligegyldige ting op. Jeg har ikke kunnet finde noget  brugbart. Men der der findes guf om nævnte. Og det er pæne anmeldelser.

Redigeret af Krølle Bølle Jr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 14 minutter siden:

Det kan være lidt bøvlet at søge på "sydhavnspigen". Der dukker en masse ligegyldige ting op. Jeg har ikke kunnet finde noget  brugbart. Men der der findes guf om nævnte. Og det er pæne anmeldelser.

Jeg har heller aldrig været gode venner med søgefunktionen og forligt mig med, at det nok var mig, der var et kludrehovede. Så det var måske et dårligt råd, når det kommer til stykket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har heller aldrig været gode venner med søgefunktionen og forligt mig med, at det nok var mig, der var et kludrehovede. Så det var måske et dårligt råd, når det kommer til stykket.

Det var som sådan ikke nogen kritik Borende X, men snarere hjælp til TS. Desværre kunne jeg ikke selv finde nøglen til Pandoras æske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Hvis du bruger søgefunktionen og indtaster "Sydhavnspigen", vil du nok blive overvældet med tip :)

Er der ikke noget link, kan ikke finde det.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasse123
KristianB1 skrev, for 21 timer siden:

Så skal du bare være der inden det bliver mørkt

Del dette indlæg

Link til indlæg

i stedet for at jagte piger på gaden.

ville jeg hellere besøge thai corner, altid god underholdning med frække piger og lign ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 7 minutter siden:

i stedet for at jagte piger på gaden.

ville jeg hellere besøge thai corner, altid god underholdning med frække piger og lign ;)

Er de unge? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KristianB1 skrev, for 2 minutter siden:

Er de unge? 

som navnet siger er det thaier- piger og ladyboys, de fleste mellem ca 25-40 år 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...