Guest Kim Petersen Skrevet 7. Juni, 2019 Frodige Ida skrev, for 1 time siden: Naturligvis vil jeg svare .... Aldrig som i aldrig. Mange tak for svar Frodige Ida. Din statistik, hvis man kan kalde dtn sådan, giver altså ikke så meget belæg for at det skulle være højrisiko med økoblow. Hvis jeg ellers forstår det rigtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 7. Juni, 2019 Kim Petersen skrev, for 8 timer siden: Ok man kan altså godt få gonore af et økoblow, hvis du da ikke samtidig havde ubeskyttet sex med hende? Ja det kan man, og flere andre sygdomme fx klamydia og kønsvorter. Tjek de andre tråde herinde om emnet, og ring evt til aids linjen, de ved en masse om kønssygdomme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 7. Juni, 2019 Der er helt klart en risiko ved at dyrke ubeskyttet sex, hvor slimhinder kommer i kontakt med hinanden. Denne risiko øges hvis der også kommer kontakt til blodbanen. Ved analsex er risikoen ved kontakt til blodbanen størst, da der her oftere sker små skader, der åbner op for blodbanen. I følge WHO er der på verdensplan ca. 100 millioner samlejer hvert døgn (ca. 69500 i minuttet) og sammenholdt med antallet af smittede på verdensplan (1 million pr dag (kilde: WHO)) er der en reel risiko, som er noget større end ved at vinde eurojackpot (1/100 risiko for kønssygdom sammenholdt med 1/95344200). Det skal siges at ved risikoen for kønssygdommer er alle kønssygdomme regnet sammen. Det er ikke lykkedes mig at finde en statistik for de enkelte sygdomme, men de findes derude. Så, hvis man vil være sikrest, så på med kondomet. Er man i tvivl, så snak med den rare doktormand/-kvinde. I min lille beregning ved jeg ikke, hvorledes analt eller oralt samleje regnes ind i formlen, men sammenholdt med det første jeg skrev om blodbanen, så er risikoprofilen: Analsex højest, vaginalsex lavere, oralsex lavest...og svensk/spansk stort set ikke eksisterende. Al det andet snak, der finder sted her som: "Jeg knepper altid uden kondom og jeg er aldrig blevet smittet" er på linje med :"Min farfar røg fra han var 14 år og han blev 98" ubrugelige. Det er statistikken, der viser risikoen. Venligst OT (der kun knalder Fru Timeren uden, alle andre med) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 7. Juni, 2019 Kim Petersen skrev, for 41 minutter siden: Mange tak for svar Frodige Ida. Din statistik, hvis man kan kalde dtn sådan, giver altså ikke så meget belæg for at det skulle være højrisiko med økoblow. Hvis jeg ellers forstår det rigtigt. Vrøvl som i vrøvl. Det statement kan ikke bruges til noget som helst. Jeg har haft et aktivt som i meget aktivt sexliv i næsten 35 år, med afsindig mange forskellige partnere. Både faste (mine koner/kærester) de løse bekendtskaber fra byen og en rigtig stort antal købesex partnere. For næsten 30 år siden, fik jeg gonore af en fra gruppen bekendtskab fra nattelivet, hvor vi i mere eller mindre fuldskab havde ubeskyttet sex det meste af natten og den efterfølgende formiddag. Ellers er jeg gået fri. Jeg har vel i under 5% haft kondom på ved oralsex og vel 60% ved samleje - Her ikke købesex med. Om købesex, så har jeg før HIV tiden haft meget ubeskyttet sex, både her i landet og i hele Europa. Prøv at lave en statistik udfra det. Så jeg vil sige, det svarer lidt til at gå konsekvent overfor rødt i fodgængerovergangen, du kan være heldig at gøre det hele livet, uden der sker noget. Men ligeså heldig, at rutebilen kører dig over første gang. Hvis du er usikker på om det er risikoen værd - Her må du forestille dig værste scenarie, at du får en dårlig første gang, med de følger det må have for dig. Så er mit råd, brug kondom hver gang. Og ellers lev livet med de risici der nu en gang er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars9000 3 Skrevet 7. Juni, 2019 Kim Petersen skrev, for 17 timer siden: Ok man kan altså godt få gonore af et økoblow, hvis du da ikke samtidig havde ubeskyttet sex med hende? Det var jo netop det jeg skrev. Gonore efter økoblow. Sex var med kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telaviv 27 Skrevet 7. Juni, 2019 Frodige Ida skrev, for 21 timer siden: Jeg tilbyder mega uden gummi men spørger altid nye gæster hvad de fortrækker. 99% fortrækker uden gummi mens den ene % får dutten på. Så er alle tilfreds. Tror nu ikke du er den første eller sidste hun sutter uden ud fra dit skriv. Sorry Tak for dit svar. Det var også min overbevisning, men tillod mig lige at stille spørgsmålet alligevel. Men har nu fået bekræftet, at hun sutter uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telaviv 27 Skrevet 7. Juni, 2019 Frodige Ida skrev, for 21 timer siden: Jeg tilbyder mega uden gummi men spørger altid nye gæster hvad de fortrækker. 99% fortrækker uden gummi mens den ene % får dutten på. Så er alle tilfreds. Tror nu ikke du er den første eller sidste hun sutter uden ud fra dit skriv. Sorry Jeg er ny i denne verden, og har kun prøvet det 2 gange tidligere, så der er mange ting jeg er nysgerrig omkring. Nu hvor du tilbyder bj uden gumme bliver jeg meget nysgerrig på, hvad der får dig /jer til at gøre det? misforstå mig ej - Det jeg mener er, om i gør det fordi i selv kan lide det, måske ikke kan lide at sutte på gummiet, eller måske fordi det giver flere kunder, da de fleste mænd gerne vi have det uden gummi. Jeg håber det er i orden jeg har spurgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. Juni, 2019 telaviv skrev, for 15 minutter siden: Jeg er ny i denne verden, og har kun prøvet det 2 gange tidligere, så der er mange ting jeg er nysgerrig omkring. Nu hvor du tilbyder bj uden gumme bliver jeg meget nysgerrig på, hvad der får dig /jer til at gøre det? misforstå mig ej - Det jeg mener er, om i gør det fordi i selv kan lide det, måske ikke kan lide at sutte på gummiet, eller måske fordi det giver flere kunder, da de fleste mænd gerne vi have det uden gummi. Jeg håber det er i orden jeg har spurgt. Jeg tilbyder blowjob/facefuck uden brug af kondom ligesom frække Frodige Ida. Grunden til jeg tilbyder blowjob uden kondom er at jeg nyder at sutte uden kondom. De gange hvor jeg sutter efter jeg er blevet kneppet, smager pikken stadig af gummi - det er ikke en særlig rar smag. Så det er for min fornøjelse/nydelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telaviv 27 Skrevet 7. Juni, 2019 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Jeg tilbyder blowjob/facefuck uden brug af kondom ligesom frække Frodige Ida. Grunden til jeg tilbyder blowjob uden kondom er at jeg nyder at sutte uden kondom. De gange hvor jeg sutter efter jeg er blevet kneppet, smager pikken stadig af gummi - det er ikke en særlig rar smag. Så det er for min fornøjelse/nydelse. Tak for svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 8. Juni, 2019 Kim Petersen skrev, den 6.6.2019 at 13:51: For ikke at fortabe sig i teori som alligevel ser ud til at være ret uklar, er der så nogen af jer der nogensinde er blevet smittet med noget ubehageligt ved at blive økoblowet? Du kan ikke bruge svar på det spørgsmål til andet end underholdning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg