Guest Kim Petersen Skrevet 6. Juni, 2019 Jeg har hidtil haft det princip at sut og knep kun var med gummi. Fornylig var jeg dog hos en helt pragtfuld GP, som inden jeg kunne nå at gøre noget begyndte at økoblowe mig, og så var det for sent at gøre noget ved det. Når man læser diverse hjemmesider fremgår det at nogen smitteveje kan overføres fra munden til pikken, andre kan ikke, og med nogle andre smitteveje igen ved man ikke om de kan smitte på den måde. For ikke at fortabe sig i teori som alligevel ser ud til at være ret uklar, er der så nogen af jer der nogensinde er blevet smittet med noget ubehageligt ved at blive økoblowet? Jeg mener, hvis det ikke er sket før for andre, så kan man måske lige så godt fremover modtage blowjobs uden gummi, men stadig kneppe med gummi. Beklager hvis emnet ligner andre emner som der tidligere er blevet koresponderet om, men jeg kan dog ikke se at det før er blevet skrevet om der er nogen herfra som selv har prøvet at blive smittet af et økoblow. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 6. Juni, 2019 Brug søgefunktionen, der har været adskillige tråde om emnet, og ja, eksempler på folk der er blevet smittet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 6. Juni, 2019 man(d) kan blive ramt af alt, risici er få og små, så metaforen at vinde i eurolotto gir fin mening her, og visse sygdomme er ultimative - tror GPerne taler risici op, fordi de ikke kan lide smagen/fornemmelsen af mange forskellige pikke i munden på een dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 6. Juni, 2019 Alkoholikeren skrev, for 53 minutter siden: man(d) kan blive ramt af alt, risici er få og små, så metaforen at vinde i eurolotto gir fin mening her, og visse sygdomme er ultimative - tror GPerne taler risici op, fordi de ikke kan lide smagen/fornemmelsen af mange forskellige pikke i munden på een dag. Eller fordi vi sutter mere pik, end I får suttet? Det vil være rigtig dumt, at blive syg, når det nu kan undgås.... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 6. Juni, 2019 STOP dette misk-mask (læs = pjat!) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 6. Juni, 2019 Høvdingen skrev, for 25 minutter siden: STOP dette misk-mask (læs = pjat!) Du kan da "gå" udenom... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telaviv 27 Skrevet 6. Juni, 2019 Liv skrev, for 14 minutter siden: Eller fordi vi sutter mere pik, end I får suttet? Det vil være rigtig dumt, at blive syg, når det nu kan undgås.... Jeg antager ud fra dit navn, at du er en glædespige. Jeg tillader mig derfor at stille dig et spørgsmål, som du måske kva din "erfaring" måske kan svare på. Sagen er den, at jeg i sidste uge var hos en glædespige. På hendes side står der, Citat: "Alt sex er med kondom, og det er ikke til diskussion eller forhandling. Det passer mig helt fint, da jeg helst vil dyrke sikker sex, men i det hun går i gang begynder hun at sutte på den uden gummi. Jeg spørger hende derfor, om hun sutter uden gummi, hvortil hun spørger om jeg vil have gummi på. Jeg har ikke lyst til at være uforskammet, og svarer med et, - nej, det er okay, hvortil hun siger, at hun normalt ikke gør det uden gummi. Kan man stole på det hun siger, eller hvad tænker du? Afslutningvis kan jeg tilføje, at jeg fortalte hende, at jeg ville besøge hende igen snart, og beklagede, hvis jeg havde fornærmet hende med mit spørgsmål om BJ med kondom. Hun svarde, at det var helt okay, og sagde jeg selv måtte bestemme, om jeg ville have det med eller uden gummi, når jeg kom igen. Kan du ud fra din erfaring fortælle noget om, hvor troværdigt det lyder? Det skal måske lige siges, at jeg er omskåret, og har en pæn penis - i hvert faldt det jeg får af vide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 6. Juni, 2019 Kim Petersen skrev, for 3 timer siden: For ikke at fortabe sig i teori som alligevel ser ud til at være ret uklar, er der så nogen af jer der nogensinde er blevet smittet med noget ubehageligt ved at blive økoblowet? Jeg mener, hvis det ikke er sket før for andre, så kan man måske lige så godt fremover modtage blowjobs uden gummi, men stadig kneppe med gummi. Læs det skrives omkring smittefare ved ubeskyttet sex fra seriøse instanser. Forhold dig til din egen risikovillighed. Respekter pigernes og andres forskellige tilgang til fransk. Er du i tvivl, eller ville du blive pist på pigen hvis du blev smittet, så lad være. Om en enkelt eller to fortæller at de er blevet smittet ved ubeskyttet oralsex, sammenholdt med at mange fortæller at de aldrig er blevet smittet, skal du ikke basere din risikovillighed på. Du bærer selv ansvaret for din egen sundhed, herunder hvordan du tolker den tilgængelig viden - Så træf dit valg på et velovervejet grundlag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 6. Juni, 2019 telaviv skrev, 1 time siden: Jeg antager ud fra dit navn, at du er en glædespige. Jeg tillader mig derfor at stille dig et spørgsmål, som du måske kva din "erfaring" måske kan svare på. Sagen er den, at jeg i sidste uge var hos en glædespige. På hendes side står der, Citat: "Alt sex er med kondom, og det er ikke til diskussion eller forhandling. Det passer mig helt fint, da jeg helst vil dyrke sikker sex, men i det hun går i gang begynder hun at sutte på den uden gummi. Jeg spørger hende derfor, om hun sutter uden gummi, hvortil hun spørger om jeg vil have gummi på. Jeg har ikke lyst til at være uforskammet, og svarer med et, - nej, det er okay, hvortil hun siger, at hun normalt ikke gør det uden gummi. Kan man stole på det hun siger, eller hvad tænker du? Afslutningvis kan jeg tilføje, at jeg fortalte hende, at jeg ville besøge hende igen snart, og beklagede, hvis jeg havde fornærmet hende med mit spørgsmål om BJ med kondom. Hun svarde, at det var helt okay, og sagde jeg selv måtte bestemme, om jeg ville have det med eller uden gummi, når jeg kom igen. Kan du ud fra din erfaring fortælle noget om, hvor troværdigt det lyder? Det skal måske lige siges, at jeg er omskåret, og har en pæn penis - i hvert faldt det jeg får af vide. Jeg har ikke erfaring med, hvad andre piger gør. Hvis du gerne vil dyrke sikker sex, så synes jeg du skal fastholde det ønske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telaviv 27 Skrevet 6. Juni, 2019 Liv skrev, for 3 minutter siden: Jeg har ikke erfaring med, hvad andre piger gør. Hvis du gerne vil dyrke sikker sex, så synes jeg du skal fastholde det ønske Det var ikke sådan ment. Sorry. Var mere interessereret i at høre din umiddelbare vurdering af, om det virkeligt bare var et enkeltstående tilfælde, eller det bare er noget hun siger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 6. Juni, 2019 telaviv skrev, for 15 minutter siden: Det var ikke sådan ment. Sorry. Var mere interessereret i at høre din umiddelbare vurdering af, om det virkeligt bare var et enkeltstående tilfælde, eller det bare er noget hun siger Og det er præcis det, jeg ikke kan svare på. Hvad tænker du selv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. Juni, 2019 telaviv skrev, for 1 time siden: Jeg antager ud fra dit navn, at du er en glædespige. Jeg tillader mig derfor at stille dig et spørgsmål, som du måske kva din "erfaring" måske kan svare på. Sagen er den, at jeg i sidste uge var hos en glædespige. På hendes side står der, Citat: "Alt sex er med kondom, og det er ikke til diskussion eller forhandling. Det passer mig helt fint, da jeg helst vil dyrke sikker sex, men i det hun går i gang begynder hun at sutte på den uden gummi. Jeg spørger hende derfor, om hun sutter uden gummi, hvortil hun spørger om jeg vil have gummi på. Jeg har ikke lyst til at være uforskammet, og svarer med et, - nej, det er okay, hvortil hun siger, at hun normalt ikke gør det uden gummi. Kan man stole på det hun siger, eller hvad tænker du? Afslutningvis kan jeg tilføje, at jeg fortalte hende, at jeg ville besøge hende igen snart, og beklagede, hvis jeg havde fornærmet hende med mit spørgsmål om BJ med kondom. Hun svarde, at det var helt okay, og sagde jeg selv måtte bestemme, om jeg ville have det med eller uden gummi, når jeg kom igen. Kan du ud fra din erfaring fortælle noget om, hvor troværdigt det lyder? Det skal måske lige siges, at jeg er omskåret, og har en pæn penis - i hvert faldt det jeg får af vide. Alt sex med gummi, det behøver ikke at betyde oral med gummi. Det står også i nogle annoncer. Men hvorfor man så ikke synes, at oral er en form for sex?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 6. Juni, 2019 telaviv skrev, for 2 timer siden: men i det hun går i gang begynder hun at sutte på den uden gummi. telaviv skrev, for 2 timer siden: hvortil hun siger, at hun normalt ikke gør det uden gummi. telaviv skrev, for 2 timer siden: Kan man stole på det hun siger, eller hvad tænker du? jeg tror godt du kan regne med at du er den eneste hun nogensinde har haft i sin mund 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 6. Juni, 2019 Fik du også at vide du var den bedste og en af hendes favoritter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telaviv 27 Skrevet 6. Juni, 2019 Liv skrev, for 2 timer siden: Og det er præcis det, jeg ikke kan svare på. Hvad tænker du selv? At hun er fuld af lort, og sutter uden gummi på alle med mindre de siger fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telaviv 27 Skrevet 6. Juni, 2019 aaisha skrev, for 2 timer siden: jeg tror godt du kan regne med at du er den eneste hun nogensinde har haft i sin mund Det tror jeg da du har ret i Ej, ville bare have bekræftet min egen ide om, at hun er fuld af lort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 6. Juni, 2019 Jeg tilbyder mega uden gummi men spørger altid nye gæster hvad de fortrækker. 99% fortrækker uden gummi mens den ene % får dutten på. Så er alle tilfreds. Tror nu ikke du er den første eller sidste hun sutter uden ud fra dit skriv. Sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 6. Juni, 2019 Oj oj, der har været skrevet en del om det før, og jeg har selv været igennem angsten. Mit korte svar: Lad være med at gøre noget, som gør dig nervøs. Hvordan skal du ellers kunne nyde sex?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 6. Juni, 2019 Frodige Ida skrev, for 21 minutter siden: Jeg tilbyder mega uden gummi men spørger altid nye gæster hvad de fortrækker. 99% fortrækker uden gummi mens den ene % får dutten på. Så er alle tilfreds. Jeg håber ikke at det er et indiskret spørgsmål Frodige Ida, og jeg vil bestemt ikke gå for tæt på så skriv bare at du ikke vil svare hvis jeg er for nærgående. Du må så have suttet et pænt antal pikke af uden gummi, hvad er så din statistik for hvor tit du bliver smittet med noget på den måde? Hver måned, hvert halve år, hvert år, eller...? Jeg synes ikke at risiko statistikken er uden betydning. Hvis hver anden cyklist blev kørt ned hvert år ville der nok være færre som turde cykle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 6. Juni, 2019 Tip toe skrev, for 14 minutter siden: Mit korte svar: Lad være med at gøre noget, som gør dig nervøs. Hvordan skal du ellers kunne nyde sex?! Det er netop det der er dilemmaet. Der er langt mere nydelse i et blowjob uden gummi, men hvordan opvejer man det mod risikoen? Der er man da nød til at have lidt statistik. Hvis man får et økoblow en gang om ugen uden gummi, bliver man så statistisk smittet hver måned, en gang om året, hvert femte år eller hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 6. Juni, 2019 Lars9000 skrev, for 8 timer siden: Ja. Gonore Ok man kan altså godt få gonore af et økoblow, hvis du da ikke samtidig havde ubeskyttet sex med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 6. Juni, 2019 Alkoholikeren skrev, for 7 timer siden: man(d) kan blive ramt af alt, risici er få og små, så metaforen at vinde i eurolotto gir fin mening her, og visse sygdomme er ultimative - tror GPerne taler risici op, fordi de ikke kan lide smagen/fornemmelsen af mange forskellige pikke i munden på een dag. Jeg oplevede så en der gik i den modsatte retning, og det er vist det samme som telaviv oplevede, nemlig at vi bad om at blive suttet med gummi men fik et økoblow i stedet. De piger havde i hvert fald ikke noget imod at få pik i munden. Normalt bliver jeg spurgt om jeg vil have gummi på, det virker som om pigerne er lige så indstillet på at sutte pik uden gummi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 6. Juni, 2019 Kim Petersen skrev, 1 time siden: Der er man da nød til at have lidt statistik. Hvis man får et økoblow en gang om ugen uden gummi, bliver man så statistisk smittet hver måned, en gang om året, hvert femte år eller hvad? Den form for statistik forefindes ikke. Du kan nok ikke komme det nærmere end hvad videnskaben fortæller. Smittefaren er størst ved ubeskyttet analsex, derefter følger ubeskyttet penetrering. Der foreligger ligeledes en smittefare ved oralsex, både som giver og modtager. Smittefaren ved oralsex er en del mindre end ved de to førstnævnte. Der føres statistik over antallet at smittede for delt på år, type kønssygdom, aldersgruppe m.v. Du kan nemt finde de informationer på nettet. Til eksempel kan nævnes af klamydia er den mest udbredte. Denne vurderes af de fleste nok som "rimelig harmløs" sat i forhold til AIDS, Gonorré og de andre former for kønssygdomme. Det ville selvfølelig være godt, hvis man i tal og statistik kunne se antal smittede der kun har dyrket ubeskyttet oralsex. Når man ser bort fra købesex, så vil man nok ikke have denne skarpe opdeling ude i det normale liv, altså vi sutter uden, men kne….. med. Det vil således nok være ganske svært at lave noget statistik, der er retningsvisende. I øvrigt tror jeg faktisk, at de fleste beslutninger omkring risikovillighed mere betinget af følelser, angst, fordomme, lyst osv osv end statistik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 7. Juni, 2019 Kim Petersen skrev, for 6 timer siden: Jeg håber ikke at det er et indiskret spørgsmål Frodige Ida, og jeg vil bestemt ikke gå for tæt på så skriv bare at du ikke vil svare hvis jeg er for nærgående. Du må så have suttet et pænt antal pikke af uden gummi, hvad er så din statistik for hvor tit du bliver smittet med noget på den måde? Hver måned, hvert halve år, hvert år, eller...? Jeg synes ikke at risiko statistikken er uden betydning. Hvis hver anden cyklist blev kørt ned hvert år ville der nok være færre som turde cykle. Naturligvis vil jeg svare .... Aldrig som i aldrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg