Listelømmel 318 Skrevet 28. August, 2020 Tænker også, man måske, og jeg skriver - måske - skal være lidt mere tro mod sig selv, og det man dybest set tænder på - Har selv savlet over Juliemusens billeder adskillige gange, men synes at når man læser teksten, vedr. hvad hun tilbyder - så læser jeg i hvertfald mellem linjerne, at her er tale om akkord sex - og personligt har jeg det sådan, at - jeg gider det bare ikke - Så derfor, helt fint, hvis man får en på oplevereren, hos den smukke tøs i Aarhus - jeg søger videre og håber stadig, at vi i Jylland, måske snart igen får en ung dame, a la Sandra tilbage til DK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baronen von Feksen 27 Skrevet 28. August, 2020 Har besøgt Julie flere gange, har været fuldt ud tilfreds hver gang. Skal ikke være fordømmende, men måske kigge indad. Er forberedt på evt shit storm. Ikke yderligere kommentarer herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JClaus 3 Skrevet 28. August, 2020 Baronen von Feksen skrev, for 58 minutter siden: Har besøgt Julie flere gange, har været fuldt ud tilfreds hver gang. Skal ikke være fordømmende, men måske kigge indad. Er forberedt på evt shit storm. Ikke yderligere kommentarer herfra. Det gør jeg faktisk også. Jeg tænker om aldersforskellen var for stor. Det skrev jeg. Har du tænkt indad i dine indlæg når du har fortalt om dine dårlige oplevelser ? Det ser det ikke ud til. Men hvis nogen ikke har samme oplevelse som dig så er det dem der skal kigge indad og når skriver noget kritisk om piger så kigger du ikke selv indad. Jeg har som sagt tænkt over det. Fordi jeg har besøgt andre piger som gav mig gode oplevelser. Men de var ældre. Er det svært herinde at acceptere at vi er en tre stykker der havde en dårlig oplevelse hos hende ? Jeg læste i en anden tråd om en chokoladebrun pige at nogen ikke kunne komme i kontakt med hende, andre kunne. Jeg har kunnet. Er det pigen eller dem der er problemet. Jeg har læst om nogen i dag hvor nogen havde en dårlig oplevelse og jeg har haft en god. Skulle jeg så begynde at skrive til dem at det må være dem der har et problem. Det kunne jeg da ikke finde på. Der kunne da også være pigen havde en dårlig dag eller sådan. Det ved jeg da ikke noget om. Almkndelig pli og god opførsel. Det har jeg overfor alle, piger, mænd. Ja jeg har haft eb dårlig oplevelse, den første rigtige dårlige oplevelse. Jeg har haft mange andre gode oplevelser. Mit eget gæt er aldersforskellen var for stor. I der ikke var der ved ikke noget om det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg