Guest Mrplow Skrevet 6. Juni, 2019 Så er det vist min tur til at anbefale en lille perle i Århus C, https://annoncelight.dk/profile/Juliemusen. Jeg har ikke skrevet de her før, så hav det i mente :) Jeg kunne ikke finde megen omtale om hende her, kun et par gode anmeldelser. Så jeg tog chancen og bookede ½ time med græsk. Lad mig sige det som det er, hun er absolut fantastisk! Det er hende på billederne, hendes krop er veltrænet, dejlige små bryster og et kønt ansigt. Det blev som sagt til ½ time for kr. 1500 der inkluderede fransk, cowgirl, reverse cowgirl, græsk og et blowjob til sidst hvor hun slugte det hele. Er det for dyrt? Ikke i min bog med en kvinde som dette. Hun er en dejlig pige, pisse fræk og dejlig. Absolut et besøg hver igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 39 Skrevet 6. Juni, 2019 Hun skriver hun kan lide det lidt hårdt . prøvede du det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mrplow Skrevet 6. Juni, 2019 Vil ikke sige det gik hårdt for sig, det var nok lige midt imellem. Hvor hårdt hun kan li det er op til hende, ved ikke hvor meget mere hun kan eller hvordan man måler det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chas 36 Skrevet 7. Juni, 2019 Jeg har også været der . Hun er utroligt sød og serviceminded jeg havde en rigtig god halv time. Hun er frækkere i virkeligheden en hendes billeder antyder. Jeg blev i hvertfald positivt overrasket hendes franske er til UG 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sobar 1 Skrevet 7. Juni, 2019 chas skrev, for 6 minutter siden: Jeg har også været der . Hun er utroligt sød og serviceminded jeg havde en rigtig god halv time. Hun er frækkere i virkeligheden en hendes billeder antyder. Jeg blev i hvertfald positivt overrasket hendes franske er til UG Hvor finder man kontaktoplysninger på den Bette frækkert? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herrenselv 27 Skrevet 7. Juni, 2019 Mrplow skrev, for 22 timer siden: Så er det vist min tur til at anbefale en lille perle i Århus C, https://annoncelight.dk/profile/Juliemusen. Jeg har ikke skrevet de her før, så hav det i mente Jeg kunne ikke finde megen omtale om hende her, kun et par gode anmeldelser. Så jeg tog chancen og bookede ½ time med græsk. Lad mig sige det som det er, hun er absolut fantastisk! Det er hende på billederne, hendes krop er veltrænet, dejlige små bryster og et kønt ansigt. Det blev som sagt til ½ time for kr. 1500 der inkluderede fransk, cowgirl, reverse cowgirl, græsk og et blowjob til sidst hvor hun slugte det hele. Er det for dyrt? Ikke i min bog med en kvinde som dette. Hun er en dejlig pige, pisse fræk og dejlig. Absolut et besøg hver igen. Tror at det ville hjælpe lidt med et link til hendes annonce, så vi kan se hendes kontaktoplysninger, og ikke bare hendes profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juliemusen 21 Skrevet 7. Juni, 2019 Takker... Har opdateret min profil.. Julle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 39 Skrevet 7. Juni, 2019 juliemusen skrev, for 45 minutter siden: Takker... Har opdateret min profil.. Julle Link tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juliemusen 21 Skrevet 7. Juni, 2019 a-psycho1 skrev, for 2 minutter siden: Link tak https://annoncelight.dk/profile/Juliemusen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 39 Skrevet 7. Juni, 2019 Når du skriver brug min mund , hvordan må man forstå det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juliemusen 21 Skrevet 7. Juni, 2019 a-psycho1 skrev, for 2 timer siden: Når du skriver brug min mund , hvordan må man forstå det Kræver det en nærmere forklaring...? Er der andre der ikke forstår det? Mere så skulle jeg måske fjerne det fra annoncen. Julle 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 7. Juni, 2019 (edited) juliemusen skrev, 1 time siden: Kræver det en nærmere forklaring...? Er der andre der ikke forstår det? Mere så skulle jeg måske fjerne det fra annoncen. Julle Det kræver vel bare man læser hvad der står, og så aflægge skønheden et besøg Besøgte Julie i sidste uge og forlod hende glad og tilfreds efter alle huller blev brugt som jeg gerne ville det Tak for sidst smukke /Valderrama Redigeret 7. Juni, 2019 af Valderrama Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 39 Skrevet 8. Juni, 2019 juliemusen skrev, den 7/6/2019 at 14:10: Kræver det en nærmere forklaring...? Er der andre der ikke forstår det? Mere så skulle jeg måske fjerne det fra annoncen. Julle Det var ikke for at lyde dum men nysgerig på om vi snakker deep throat med gagging feks ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juliemusen 21 Skrevet 8. Juni, 2019 a-psycho1 skrev, for 54 minutter siden: Det var ikke for at lyde dum men nysgerig på om vi snakker deep throat med gagging feks ? Ja og ja.. Knus Julie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 39 Skrevet 9. Juni, 2019 juliemusen skrev, den 8/6/2019 at 17:47: Ja og ja.. Knus Julie Vi skal ha en aftale så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voelaner 36 Skrevet 30. September, 2019 Jeg har også besøgt denne unge skønhed til en pause fra arbejdet midt på dagen. Dejlig diskret beliggenhed i Århus C, som dog - ligesom alle andre steder i midtbyen - kan give lidt P-udfordinger... Julies evner ud i det (mega)franske sprog er til højniveau og jeg holdt ikke længe til hendes franske færdigheder som ikke efterlader én enste dråbe Udsigten til denne ungmø når hun rider afsted er skøn - hun er en smuk ung og stram kvinde En halv time er næsten for lidt i hendes selskab, men var rigeligt til to franske oplevelser af de absolut bedste og et par akter derimellem . Nyd denne ungmø så længe muligheden er der. / Voelaner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 7. November, 2019 Anbefales ikke her fra Ryger eller en mand lige før mig der er. Kunne smage ham og hans gummi mellem hendes ben. Ikke specielt engageret. Synes jeg. Men fair nok , så kan det jo være det der kemi noget, for kan se andre før mig har været godt tilfreds. Hun tager den både her og der uden problemer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 178 Skrevet 1. August, 2020 Jeg kan desværre heller ikke anbefale hende. Hendes engagement kunne ligge på et meget lille sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 1. August, 2020 Trident skrev, for 11 minutter siden: Jeg kan desværre heller ikke anbefale hende. Hendes engagement kunne ligge på et meget lille sted. Nu husker du vel der skal 2 til en tango Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JClaus 3 Skrevet 28. August, 2020 Mr Comeagain skrev, den 7/11/2019 at 15:47: Anbefales ikke her fra Ryger eller en mand lige før mig der er. Kunne smage ham og hans gummi mellem hendes ben. Ikke specielt engageret. Synes jeg. Men fair nok , så kan det jo være det der kemi noget, for kan se andre før mig har været godt tilfreds. Hun tager den både her og der uden problemer Trident skrev, den 1/8/2020 at 04:52: Jeg kan desværre heller ikke anbefale hende. Hendes engagement kunne ligge på et meget lille sted. Tæt på Harald Jensens Plads besøgte jeg hende på 4 sal. Det var godt nok en underlig oplevelse, hun starter straks med at gribe fat i pikken og hive løs, så kort blow og så helt passiv ved samleje betalte 1200 for 30 min, stod på gaden efter 10 min https://annoncelight.dk/showad/271419https://annoncelight.dk/showad/271419 Gaffer skrev, den 1/8/2020 at 05:05: Nu husker du vel der skal 2 til en tango Ja. Jeg havde taget et langt brusebad inden, var venlig, mødte til aftalt tid, havde kun ønsker om blowjob og samleje, gik ikke over hendes grænser med det Enten havde hun en dårlig dag eller også kunne hun ikke lide mit udseende, synes jeg var for gammel eller sådan noget, jeg var renlig og venlig. Jeg synes bare at hun burde afvise mig så eller skrive i annoncen hvis hun ikke ønsker mænd over 55 år hvis det er det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 28. August, 2020 (edited) Joe, men et langt brusebad er ikke nok - man skal også være i det rigtige dansehumør. Den slags kan kvinder mærke og mange af dem har luret tricket med at putte cykellygten i lommen Redigeret 28. August, 2020 af Gaffer @ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 28. August, 2020 Åh, hvem der dog bare skulle til Aarhus i dag! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JClaus 3 Skrevet 28. August, 2020 (edited) Gaffer skrev, for 23 minutter siden: Joe, men et langt brusebad er ikke nok - man skal også være i det rigtige dansehumør. Den slags kan kvinder mærke og mange af dem har luret tricket med at putte cykellygten i lommen Jeg besøger da kun de piger, hvis jeg er i det rigtige dansehumør. Du tror aldrig at pigens dansehumør ikke kan være godt ? Eller har du noget i klemme med den her pige ? Jeg er jo ikke den eneste med den dårlige oplevelse. Underligt at de skal forsvares mod dine udfald om noget du ikke var en del af, troede stedet her var til at fortælle om de oplevelser man fik. De gange du har skrevet negativt om en pige har det været din egen skyld helt og aldeles ? Redigeret 28. August, 2020 af JClaus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 28. August, 2020 JClaus skrev, for 32 minutter siden: Jeg besøger da kun de piger, hvis jeg er i det rigtige dansehumør. Du tror aldrig at pigens dansehumør ikke kan være godt ? Eller har du noget i klemme med den her pige ? Jeg er jo ikke den eneste med den dårlige oplevelse. Underligt at de skal forsvares mod dine udfald om noget du ikke var en del af, troede stedet her var til at fortælle om de oplevelser man fik. De gange du har skrevet negativt om en pige har det været din egen skyld helt og aldeles ? Rolig nu - prøver bare at give gode råd, så man i det mindste er sikker på at man med god samvittighed kan skrive en negativ anmeldelse. Din profil afspejler ikke den vilde erfaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 28. August, 2020 @JClaus jeg er glad for dit skriv. Havde tænkt mig et besøg, men da vi vist er lige “unge”, så dropper jeg det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg