Hop til indhold
Konditoren

Sandra og Wanda - Harrisleerstrasse 30 - Flensburg

Recommended Posts

Efter min tur med Valeri, og derpå følgende obligatoriske McRib menu på McDonalds, var det tid til næste salut. Havde sat mig for 3 besøg denne dag, men kom helt i tvivl, da jeg så et godt juletilbud:

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1689

2 tøser til eens pris - der måtte bare være ugler i mosen. Da jeg samtidig løb ind i falske billeder ved mit sidste besøg på adressen, så overvejede jeg en ekstra gang. Bestemte mig for at gå igen, hvis der var fake billeder, eller hvis prisen ikke holdt.

Ringer på, og de to tøser åbner op. Denne gang rigtige billeder, og to ungarske tøser står og smiler (mener de var fra ungarn).

Den mørkhårede havde dog lidt mere på sidebenene, end billederne antyder, men igen hun skjuler sin mave godt på billederne :-)

100 Euro for en halv time med natur-sut og begge tøser. Det var ok for mig, selvom det er mere end normalprisen for en halv time med en pige.

Tog en hurtig skyller, og kom ind i rummet. De stod klar ved hver side af sengen, så jeg tog plads.

Den lyshårede af de to begyndte straks på det franske, og den anden smed sine kasser i hovedet på mig. Det var ok, og efter nogle minutter skiftede de.

Den lyshårede havde en en meget mekanisk kunstig stønnen under hele akten, og overvejede at be hende tie stille, den anden virkede mere naturlig.

På med gummi, og op kom den lyshårede. Hun har byster med plastik, omend ikke hårde. Hun red fint afsted - men stadig med den samme irriterende stønnen, total mekanisk.

Hun hoppede af igen, og der kom nyt gummi på, og den anden pige røg ovenpå. Hun er noget større end den lyshårede, men fræk, og ikke fed.

Der blev spurgt til ny stilling, men jeg valgte at blive på skjoldet. Havde begge arme fri til at klemme jader og baller :-)

Hun hoppede af efter et stykke tid, og jeg bad om mere fransk. Af med regnfrakken, og der blev guffet. Den mørkhårede var ikke mere til megen hjælp, sad lidt og ventede på jeg skulle aflevere, så det var lidt turnoff.

Så byttede de og den lyshårede sad nu lidt passiv og kiggede STADIG MED DET DER F..... UP KUNSTIGE STØNNEN!!!!

Kunne mærke det gik ud over lillemanden, så valgte til sidst at tage over med hånden, 30 sekunder tog det, og så kunne de tørre op.

De gik begge to lige efter, jeg tog en skyller, og sagde farvel.

Gaaaab det var ikke den bedste oplevelse. Kan til gengæld heller ikke klage over 100 euro for to tøser i 30 min, men kvaliteten var så sørme også derefter!

Havde da også håbet på de to ville bare i det mindste kysse lidt, eller kysse hinanden - nul og niks.

Det var ren maskinel håndtering af kunden.

Så alt i alt en skuffelse.

Der skal snart ske noget drastisk på Harrisleerstrasse 30, ellers ryger de i glemmebogen hos mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...