Hop til indhold
Muggi

Spurgte om sex over telefonen - men intet direkte svar.

Recommended Posts

For allerførste gang kontaktede jeg et thai sted på telefonen og spurgte direkte om de KUN gav massage eller om man også kunne købe sig til sex. Jeg har aldrig prøvet thai steder før, så dem som har erfaring. Kan i ikke lige informere mig lidt.

Damen jeg talte med, sagde at hun ikke ville tale om det over telefonen, men at jeg skulle komme derned. Her tænker jeg, at det er en thai måde eller forretningsmodel de bruger. At de ikke vil sige direkte ja eller nej over telefonen. Eller er jeg helt blank??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, for 12 minutter siden:

For allerførste gang kontaktede jeg et thai sted på telefonen og spurgte direkte om de KUN gav massage eller om man også kunne købe sig til sex. Jeg har aldrig prøvet thai steder før, så dem som har erfaring. Kan i ikke lige informere mig lidt.

Damen jeg talte med, sagde at hun ikke ville tale om det over telefonen, men at jeg skulle komme derned. Her tænker jeg, at det er en thai måde eller forretningsmodel de bruger. At de ikke vil sige direkte ja eller nej over telefonen. Eller er jeg helt blank??

Jeg har et par gange spurgt forskellige steder, om de også tilbyder sex, og begge gange har jeg fået at vide, at det kun er massage.
Når jeg så kommer derned, ligger hele salgstalens fokus på at få mig til at købe en times sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thai stederne er forskellige, ligesom vi som kunder er forskellige. Hvis stedet ikke åbenlyst tilbyder sex ydelser,  kan man efter nogle besøg alligevel få det, det afhænger af kemi. Venlig opførsel kommer man langt med i det miljø 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 41 minutter siden:

Kunne jo være SKAT som ringede også er de jo lidt på skideren for så er de jo momspligtiget

De er vel momspligtige uanset hvilket produkt de sælger?

Spørgsmålet er vel snarere at skat så estimerer deres omsætning til at være højere, hvis det er et bordel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer
denventende skrev, for 2 timer siden:

Thai stederne er forskellige, ligesom vi som kunder er forskellige. Hvis stedet ikke åbenlyst tilbyder sex ydelser,  kan man efter nogle besøg alligevel få det, det afhænger af kemi. Venlig opførsel kommer man langt med i det miljø 

Efter nogle besøg, ah bare medbring lidt ekstra kontanter, resten går af sig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Det er efterhånden nogle år siden, jeg sidst besøgte et thai-sted. Min erfaring fra dengang er, at man går meget diskret med spørgsmål og svar vedr. sex. Hvis man smider sine boxershorts, når man lægger sig på briksen, signalerer man kraftigt til pigen, at man gerne vil have et tilbud og kan lokkes til at købe lidt lir i form af en håndtrold eller mere. Det er så op til hende, om hun vil tilbyde noget - og hvad. Oftest er det en håndtrold ved de første besøg. Efter to tre besøg bliver tilbuddet ofte suppleret med fuld pakke. God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 2 timer siden:

Kunne jo være SKAT som ringede også er de jo lidt på skideren for så er de jo momspligtiget

Lige præcis. Mamasan kan i telefonen jo ikke se, om det er en ellers seriøs gæst eller pigeplageren Finn Furnæse. Jeg forstår godt det henholdende svar.

Det er meget normalt, at der ikke udadtil er chance for mere, men så snart man er inde, får piben en anden lyd – så kan næsten alt lade sig gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 2 timer siden:

Kunne jo være SKAT som ringede også er de jo lidt på skideren for så er de jo momspligtiget

Sludder. De er da ikke mere momspligtige af seksuelle ydelser end af massage.

Det har nok nærmere noget med rufferiparagraffen at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 6 minutter siden:

Sludder. De er da ikke mere momspligtige af seksuelle ydelser end af massage.

Det har nok nærmere noget med rufferiparagraffen at gøre.

Og aller nærmest vil jeg tro det har med naboer og udlejer at gøre. Nok de færreste thaiklinikker som har i sine kontrakter at de gerne må sælge sex i lokalerne. Snarere det modsatte; at sexsalg kan være grund til at smide dem ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
denventende skrev, den 4.6.2019 at 16:56:

Thai stederne er forskellige, ligesom vi som kunder er forskellige. Hvis stedet ikke åbenlyst tilbyder sex ydelser,  kan man efter nogle besøg alligevel få det, det afhænger af kemi. Venlig opførsel kommer man langt med i det miljø 

Præcis!!

I thai verdenen kommer man MEGET langt med følgende gode egenskaber;

Høj personlig hygiejne

Ydmyghed, og

Vis respekt for pigen

Det gælder vel også i alle andre miljøer, men disse 3 ingredienser er det der kan ende i de mest uforudsigelige situationer i selskab med en thai pige

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Gløden skrev, for 5 timer siden:

Præcis!!

I thai verdenen kommer man MEGET langt med følgende gode egenskaber;

Høj personlig hygiejne

Ydmyghed, og

Vis respekt for pigen

Det gælder vel også i alle andre miljøer, men disse 3 ingredienser er det der kan ende i de mest uforudsigelige situationer i selskab med en thai pige

 

 

samt godt humør og humor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...