Mr.C 20 Skrevet 15. December, 2012 Efterlyser stadigvæk gode anbefalinger om piger som tilbyder god deepthroat. Jeg har før efterlyst dette uden det store held. Grunden er, at "amatør"-pigen som jeg jævnligt har besøgt er stoppet. Hun kunne ellers deepthroate til den store guldmedalje med tilhørende mundknep. Frækt var det, men vi skal videre.. Der må være andre end mig som søger ovenstående og har gode erfaringer med det.. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 15. December, 2012 Efterlyser stadigvæk gode anbefalinger om piger som tilbyder god deepthroat. Jeg har før efterlyst dette uden det store held. Grunden er, at "amatør"-pigen som jeg jævnligt har besøgt er stoppet. Hun kunne ellers deepthroate til den store guldmedalje med tilhørende mundknep. Frækt var det, men vi skal videre.. Der må være andre end mig som søger ovenstående og har gode erfaringer med det.. Hej. Du bør være mere konkret i din søgen hvis vi skal prøve at hjælpe dig såsom i hvilket område - jylland - fyn - sjælland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.C 20 Skrevet 15. December, 2012 Hej. Du bør være mere konkret i din søgen hvis vi skal prøve at hjælpe dig såsom i hvilket område - jylland - fyn - sjælland. Ups. Ja klart. Min fejl. Her er tale om Sjælland. Hvor på Sjælland gør ikke det store. Kommer vidt omkring i forvejen. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heino 23 Skrevet 15. December, 2012 Du kan prøve Queen Suzette i Aarhus N. Jeg synes, at hun er ret god til DT. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.C 20 Skrevet 15. December, 2012 Du kan prøve Queen Suzette i Aarhus N. Jeg synes, at hun er ret god til DT. Takker for linket. Ser ganske interessant ud. Men nu skulle det helst være på Sjælland.. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 16. December, 2012 Om overskriften passer ved jeg så ikke: https://annoncelight.dk/annonce/29393/cerie-gir-deepthroat-og-sproejt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.C 20 Skrevet 16. December, 2012 Om overskriften passer ved jeg så ikke: https://annoncelight.dk/annonce/29393/cerie-gir-deepthroat-og-sproejt Tak for tilbagemeldingen. Jeg undersøger lige nærmere. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren 26 0 Skrevet 23. December, 2012 Har du haft prøvet hende eller fundet nogle andre? Hvordan gik det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg