Hop til indhold
Guest stump

Selvcensur / medbruger-censur på Eroguide?

Recommended Posts

Gæst

Montezi, igen rammer du plet i din analyse i dit første indlæg, selvom man kigger bort fra de misforståelser der måske har været.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Liderligfyr skrev:

Ludvigs neglicering af eroguides indflydelse for pigerne, tror jeg ikke holder. Kan en pige, få charmet sig til 10 faste kunder herinde f

ra. Der kommer 1-2 gange om måneden, af 30-60 min varighed, har det virkelig meget at sige for forretningen. ja i kroner ører, vil det ligge mellem 10.000-40.000 ekstra om måneden ;) men igen, charmen skal opfølges af en god indsats på madrasserne, ellers giver det ikke alverden i længden :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej Liderligfyr!

Jeg kender intet til pigernes indtægts kilder som sådan, men hvis din teori bare nærmere sig virkeligheden, tror jeg boardet var besøgt af mange flere aktive glædespiger.. :) Sådan en fristende mulighed, havde flere nok benyttet hvis det var så nemt.

Jeg vil ikke underkende betydningen af synlighed herinde, vi sidder jo alle og bliver nysgerrig når en ny lyserød melder sin ankomst.

Men som du selv skriver, så er det charmen og ydelserne i bollerummet, som skal drive forretningen.. Heldigvis da ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...