Mikaell 54 Skrevet 12. August, 2019 I will make a thread, where we will have poll of many of you in here wants an Exchange-Student selfie... LET'S DEMAND IT GUYS!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 13. August, 2019 Mikaell skrev, for 15 timer siden: I will make a thread, where we will have poll of many of you in here wants an Exchange-Student selfie... LET'S DEMAND IT GUYS!!!! Gaaaab..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungersvend1210 14 Skrevet 13. August, 2019 Doingbusiness skrev, den 29/7/2019 at 10:35: Jeg er virkelig fristet af denne smukke pige. Hun lader til at have præcis de dimensioner jeg normalt søger: Høj, flot, velplejet, naturlige bryster osv. Det er lige mig ;-). Jeg er dog lidt betænkelig ved at sende billeder. Hun lader jo til at være en fornuftig pige, og jeg kan også sagtens forstå at pigerne gerne vil se giraffen først. Derfor har jeg heller aldrig haft noget imod pigernes rutine med at sende en hen til en anden dør så de kan tjekke en ud inden de åbner. Ganske forståeligt. Men jeg mener, tænk hvis hun (gud forbyde det) “turned loco” og så sig sur på danske mænd, eller hendes e-mail blev hacket af en skør kæreste, og hvor billeder osv blev offentligt tilgængeligt. Går ikke ud fra at hun har taget det store GDPR-kursus - og jeg mener ens white-house-potential ville jo ryge durk fløjten i sådan et tilfælde..... Nå men jeg er stadig i overvejelsesmode - men virkelig fristet af denne skønne pige. Jeg mener virkelig fristet. Jeg nærer samme bekymring som du gør omkring det at sende billeder til en glædespige. Således har jeg afholdt mig fra at bestille tid hos hende, selvom kroppen og set-up virkelig frister! Ditto fsva. lagengymnastik med ung studerende. Uha, siger jeg bare! Jeg ku' fandme godt 60/90 minutter med hende, især efter at have set hendes billeder på Annoncelight. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 13. August, 2019 Well I never said facepicture is a must - a body or lower part is also ok ; ) and then I can consider from that.. For those of you who want to be extra safe - just create an extra email and send a picture where you face is blurred or just a body picture.. that can sometimes do Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. August, 2019 Exchange-Student skrev, for 2 minutter siden: Well I never said facepicture is a must - a body or lower part is also ok ; ) and then I can consider from that.. For those of you who want to be extra safe - just create an extra email and send a picture where you face is blurred or just a body picture.. that can sometimes do Es ist mir ein Rätsel, warum du eigentlich ein Foto von einem dir unbekannten Mann forderst, den du trotzdem nicht während des Besuches sehen wirst? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 13. August, 2019 Borende X skrev, for 42 minutter siden: Es ist mir ein Rätsel, warum du eigentlich ein Foto von einem dir unbekannten Mann forderst, den du trotzdem nicht während des Besuches sehen wirst? Stellst du dich vor dass du jemand mit verbundenen Augen triffst. Würdest do gerne einige Informationen über die Person wissen? Ich mache es, weil ich ein Kick aus die Situation bekomme ( + Finanzen) und nicht aus Zwang. So ist es...Ich brauche keine Argumenten zu suchen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. August, 2019 (edited) Exchange-Student skrev, for 21 minutter siden: Stellst du dich vor dass du jemand mit verbundenen Augen triffst. Würdest do gerne einige Informationen über die Person wissen? Ich mache es, weil ich ein Kick aus die Situation bekomme ( + Finanzen) und nicht aus Zwang. So ist es...Ich brauche keine Argumenten zu suchen Vielen Dank für deine Reaktion (grammatisch meinst du vermutlich "aus der Situation" – na macht nichts). Zwang habe ich überhaupt nicht angedeutet. Freilich, und nicht desto weniger: Wie kannst du dessen sicher sein, daß es sich nicht von einem ganz anderen Mann handelt, der dich besucht? Falsche Fotos sind ja so üblich in diesem Geschäft. Wir sind allmählich dazu gewöhnt worden, falsche Fotos zu sehen, die fleißig durch die Mädchen verbreitet werden – und warum könnte genau das Umgekehrte nicht der Fall sein? Übrigens mit sehr feundlichem Gruß Redigeret 13. August, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 13. August, 2019 Borende X skrev, for 10 minutter siden: Wie kannst du dessen sicher sein, daß es sich nicht von einem ganz anderen Mann handelt, der dich besucht? Ja det kan hun jo selvfølgelig ikke. Men hvad rolle spiller det? (PS: dass, ikke "daß", men som regel er du jo en skallesmækkende mimose mht. retskrivning: Korrigerer andre, men indrømmer aldrig egne fejl) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. August, 2019 (edited) Bebop skrev, for 13 minutter siden: Ja det kan hun jo selvfølgelig ikke. Men hvad rolle spiller det? (PS: dass, ikke "daß", men som regel er du jo en skallesmækkende mimose mht. retskrivning: Korrigerer andre, men indrømmer aldrig egne fejl) "Daß" er skam helt korrekt tysk. I visse delstater har man dog forsøgt at afskaffe det officielt, men det strandede på, at de centrale beslutningstagere ville bibeholde et standardiseret tysk skriftsprog. Ikke desto mindre er der sket en opblødning inden for de sidste par årtier, så det er mere eller mindre valgfrit, men den gamle form har skam stadig fuld gyldighed. Og den fastholder jeg, hvilket er helt parallelt med tyske myndigheders skrivelser. Så endnu engang hus forbi herfra. Jeg har bestemt ikke begået nogen fejl, jeg skal indrømme, men nu tilbage fra afsporingen. Redigeret 13. August, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungersvend1210 14 Skrevet 13. August, 2019 Exchange-Student skrev, for 4 timer siden: Well I never said facepicture is a must - a body or lower part is also ok ; ) and then I can consider from that.. For those of you who want to be extra safe - just create an extra email and send a picture where you face is blurred or just a body picture.. that can sometimes do Thanks for your reply. I might end up following your advice as you're quite tempting. What is your major in college? It could be fun to spend some quality with an intelligent and attractive student. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 13. August, 2019 Borende X skrev, for 3 timer siden: Vielen Dank für deine Reaktion (grammatisch meinst du vermutlich "aus der Situation" – na macht nichts). Zwang habe ich überhaupt nicht angedeutet. Freilich, und nicht desto weniger: Wie kannst du dessen sicher sein, daß es sich nicht von einem ganz anderen Mann handelt, der dich besucht? Falsche Fotos sind ja so üblich in diesem Geschäft. Wir sind allmählich dazu gewöhnt worden, falsche Fotos zu sehen, die fleißig durch die Mädchen verbreitet werden – und warum könnte genau das Umgekehrte nicht der Fall sein? Übrigens mit sehr feundlichem Gruß Undskyld jeg spørger. Men var det ikke dig der for ganske nylig fik et hys over der blev skrevet på engelsk? De der marchordre du giver ovenfor, er i mine øjne bestemt ikke kønnere og glo på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 13. August, 2019 Borende X skrev, for 4 timer siden: "Daß" er skam helt korrekt tysk. I visse delstater har man dog forsøgt at afskaffe det officielt, men det strandede på, at de centrale beslutningstagere ville bibeholde et standardiseret tysk skriftsprog. Ikke desto mindre er der sket en opblødning inden for de sidste par årtier, så det er mere eller mindre valgfrit, men den gamle form har skam stadig fuld gyldighed. Og den fastholder jeg, hvilket er helt parallelt med tyske myndigheders skrivelser. Så endnu engang hus forbi herfra. Jeg har bestemt ikke begået nogen fejl, jeg skal indrømme, men nu tilbage fra afsporingen. Haha, kostelige kontrafaktiske kolbøtter. Hvilken delstat følger ikke retskrivningsreformen, og hvorfor mon du kun forholdt sig til det parentetiske PS? Det er helt som i Danmark: Myndigheder, forbundstatslige såvel som delstatslige er bundet af loven, men civile borgere er naturligvis ikke. Men nu var det jo altså en østriger, du tiltalte på tysk, så måske kan du smyge dig udenom ad den vej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. August, 2019 (edited) underdog40 skrev, for 1 time siden: Undskyld jeg spørger. Men var det ikke dig der for ganske nylig fik et hys over der blev skrevet på engelsk? De der marchordre du giver ovenfor, er i mine øjne bestemt ikke kønnere og glo på. Jo, det var det ganske rigtigt, og nu fik jeg netop chancen for at understrege, hvor ulideligt fremmedsprogede indlæg/debatter (ud over de skandinaviske) herinde er. Kun (som oftest dårligt) engelsk accepteres altså. Redigeret 13. August, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. August, 2019 (edited) Bebop skrev, for 26 minutter siden: Haha, kostelige kontrafaktiske kolbøtter. Hvilken delstat følger ikke retskrivningsreformen, og hvorfor mon du kun forholdt sig til det parentetiske PS? Det er helt som i Danmark: Myndigheder, forbundstatslige såvel som delstatslige er bundet af loven, men civile borgere er naturligvis ikke. Men nu var det jo altså en østriger, du tiltalte på tysk, så måske kan du smyge dig udenom ad den vej. Det er da dig, der her slår kolbøtter for at smyge dig udenom, at du har vovet dig for langt frem. Legaturen ß er skam fuldgyldig i tysk skriftsprog. Og det er slet ikke en and, at nogle delstater har prøvet at afskaffe den. I Tyskland ligger undervisning nemlig mestendels på delstatssniveau og ikke på forbundsniveau. Men lad nu afsporingen ligge. Redigeret 13. August, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 13. August, 2019 Borende X skrev, for 32 minutter siden: Jo, det var det ganske rigtigt, og nu fik jeg netop chancen for at understrege, hvor ulideligt fremmedsprogede indlæg/debatter (ud over de skandinaviske) herinde er. Kun (som oftest dårligt) engelsk accepteres altså. Hvordan siger man "rygsvømning" på tysk? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BallerupFyren28 0 Skrevet 13. August, 2019 Har skrevet en mail til hende, og håber på en aftale her den 17 eller 18.. Men indtil videre intet svar - krydser dog fingre :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungersvend1210 14 Skrevet 18. August, 2019 BallerupFyren28 skrev, den 14/8/2019 at 01:15: Har skrevet en mail til hende, og håber på en aftale her den 17 eller 18.. Men indtil videre intet svar - krydser dog fingre Me too. Hun havde en skøn krop på et af sine billeder, som ikke længere fremgår af hendes annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 18. August, 2019 Saw her and can only say WOW. She is good Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ritz 16 Skrevet 19. August, 2019 (edited) dongding skrev, den 18.8.2019 at 13:36: Saw her and can only say WOW. She is good Did you see her last weekend? Redigeret 19. August, 2019 af Ritz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 19. August, 2019 During her last 2 day stint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg