EnFyrFraKBH 84 Skrevet 8. Juni, 2019 Cuminyourface1979 skrev, den 1/6/2019 at 14:07: https://annoncelight.dk/showad/276150 Så blev det min tur til at møde hende og kan kun sige jeg ikke blev skuffet! Skrev til hende i torsdags med et frækt tilbud om hvad jeg godt kunne tænke mig og med en pris, plus jeg vedlagde et billede af mig selv. Hun skrev tilbage og vi aftalte at mødes hos hende på Nørrebro kl. 22.00. Fik adressen osv 30min før så jeg vidste hvor jeg skulle hen. Jeg ringede på døren præcis på aftale tidspunkt og hun lukkede mig ind. Listede op på den givne etage og ind ad døren. Hun ventede på mig inde i soveværelset, blindfolded imens hun legede med sig selv og stønnede lækkert. Hurtigt fik jeg flået tøjet af mig selv og hen i sengen til hende. Stak resolut min pik i munden på og hende og begyndte at facefucke hende. Damn hun kan tage den hårdt og dybt, alt imens hun fortsatte med at lege med sin våde fisse. Jeg kunne ha blevet ved med at kneppe hendes mund til jeg kom, så lækker var det Men kneppes skulle hun også og hun nærmest tiggede mig om det. Så på med gummi jeg selv havde medbragt og kastet hende ned på sengen og så lagde jeg mig ovenpå hende og gennemkneppede hende fuldstændig. Er du sindsyg hun kunne tage imod pik! Kørte på, det bedste jeg havde lært imens vi snakkede frækt til hinanden. Fik hende til at komme 2 gange og til sidst kunne jeg hellere ikke længere og fik hevet gummiet af og så skød jeg min kæmpe ladning af i hendes mund og hun slugte med velbehag og sagde tak Jeg tog mig tøj på igen og stak hende de aftale penge i hånden og et lille kys og så smuttede jeg videre ud i aftenen. Hun er sgu alt for dejlig! Jeg kommer helt sikkert igen hvis jeg får muligheden Hvor lang tid varede dit besøg? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
King Dingeling 177 Skrevet 12. Juni, 2019 Tip toe skrev, den 3/6/2019 at 21:34: Yikes, med blindfold på og meget liberale spilleregler, hvordan filen tjekker hun så, om der er gummi på inden penetration?! Det kræver virkelig en trust-faktor. Jeg tænkte på det samme tip toe. Men jeg må indrømme at det er et frœkt setup og meget populært. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 12. Juni, 2019 Tip toe skrev, den 3.6.2019 at 21:34: Yikes, med blindfold på og meget liberale spilleregler, hvordan filen tjekker hun så, om der er gummi på inden penetration?! Det kræver virkelig en trust-faktor. mærker efter med fingrene? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highrolleren69 10 Skrevet 9. Juli, 2019 Hej med Jer, Først og fremmest - dette er min første anmeldelse. Efter i mere end 10 år at have kørt på nas som bruger af dette forum tænker jeg det nu er min tur til at begynde at bidrage ;-). "Exchange Student" - kan kun sige at hun er lækker. Jeg har altid været tiltalt at det "gnidningsløse" knald og altid fundet det spændende når en pige har været med på denne leg. De piger der er med herpå er jeg sikker på tænder mindst ligeså meget herpå som jeg gør. Det korte af det lange; besluttede mig igår for at besøge hende. Efter en kort og effektiv mailkorrespondance aftalte vi at jeg skulle komme forbi bare 20 min. senere. Vi aftalte en seance på blot 15. min. med sex og ikke mindst en fransk med afslutning i munden på hende. Med slug. Kan kun sige at hun leverede varen. Hun var blinded da jeg kom og iklædt noget meget elegant og sexet lingeri. Hun er langt lækre i virkeligheden end på billederne. Vil skyde hende til at være 26-27 og ca. 180 cm. høj. Formentlig en C-skål - som er helt ægte. Lange slanke ben og glat. Sagde blot "hej" da jeg ankom, smed bukserne - og hun gik igang. Koncentrerede mig 100% om hendes franske. Som hun syntes at nyde - og var god til. Efter 7-8 min. skød jeg ladningen af dybt nede i hendes hals som hun slugte uden nogen protester. Slut, færdigt og videre. Frækt og et megagodt blow. Tømt og videre til dagens øvrige udfordringer. Kan kun sige - prøv hende. Næste gang tænker jeg vi skal have en lidt længere tur - hun er bestemt kneppeværdig! 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 9. Juli, 2019 Highrolleren69 skrev, for 5 timer siden: Jeg har altid været tiltalt at det "gnidningsløse" knald Jeg har forsøgt at google det....no luck 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 10. Juli, 2019 underdog40 skrev, for 7 timer siden: Jeg har forsøgt at google det....no luck jeg tror det betyder at man ligger helt stille inde i hende og venter på udløsning 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1337 Skrevet 10. Juli, 2019 Må man spørge hvad I der har besøgt hende har betalt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1831 Skrevet 10. Juli, 2019 Gammel rotte skrev, for 3 minutter siden: Må man spørge hvad I der har besøgt hende har betalt? Læs det hele, og respekter det nu @Gammel rotte, lige præcis det du spørger om, bør ikke blive oplyst hvis man er kunde hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1337 Skrevet 10. Juli, 2019 Gløden skrev, for 15 minutter siden: Læs det hele, og respekter det nu @Gammel rotte, lige præcis det du spørger om, bør ikke blive oplyst hvis man er kunde hos hende. Godt ord igen Gløden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 10. Juli, 2019 aaisha skrev, for 6 timer siden: jeg tror det betyder at man ligger helt stille inde i hende og venter på udløsning Modtaget. Så kunne jeg jo bare have spurgt alle de piger jeg har været sammen med. De havde svaret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 10. Juli, 2019 aaisha skrev, for 9 timer siden: jeg tror det betyder at man ligger helt stille inde i hende og venter på udløsning Ligger hun også stille?,,, så kunne det jo godt tage sin tid hvis begge 2 afventer,, Tænker hyggeligt nok, men blir dilleren ikke naturlig slap igen så? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 10. Juli, 2019 Hunting for beaver skrev, for 1 time siden: Ligger hun også stille?,,, så kunne det jo godt tage sin tid hvis begge 2 afventer,, Tænker hyggeligt nok, men blir dilleren ikke naturlig slap igen så? Det kræver at man er forholdsvis tæt på udløsning. Derefter ligger begge parter helt stille og kvinden klarer resten ved at klemme med skedemuskulaturen. Aka malkning vha. knibeøvelser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 10. Juli, 2019 People Pleaseren skrev, for 3 timer siden: Det kræver at man er forholdsvis tæt på udløsning. Derefter ligger begge parter helt stille og kvinden klarer resten ved at klemme med skedemuskulaturen. Aka malkning vha. knibeøvelser. takker for fyldig informativ info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wranglerman 301 Skrevet 24. Juli, 2019 En helt igennem magisk oplevelse. Besøgte hende på hotel mandag. Og jeg glemmer hende aldrig. Uden tvivl den smukkeste kvinde jeg har haft sex med. I sådan et omfang at jeg fik præstationsangst. Heldigvis mistede jeg ikke errektionen men hun måtte kæmpe for at få min ladning. Men hun brokkede sig ikke en eneste gang. Hendes krop er fantastisk og huden et lærred der burde hænge på museum. Alle pengene værd. Modsætningen til en alm købesex oplevelse kan ikke beskrives. Lovede hende et digt. Og det fik hun. Tak til den østriske engel. Wranglerman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr88 183 Skrevet 24. Juli, 2019 Jeg har prøvet at komme i kontakt med hende 2 gange nu, men stadig intet svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MonsterKiller Skrevet 24. Juli, 2019 Wranglerman skrev, for 15 timer siden: En helt igennem magisk oplevelse. Besøgte hende på hotel mandag. Og jeg glemmer hende aldrig. Uden tvivl den smukkeste kvinde jeg har haft sex med. I sådan et omfang at jeg fik præstationsangst. Heldigvis mistede jeg ikke errektionen men hun måtte kæmpe for at få min ladning. Men hun brokkede sig ikke en eneste gang. Hendes krop er fantastisk og huden et lærred der burde hænge på museum. Alle pengene værd. Modsætningen til en alm købesex oplevelse kan ikke beskrives. Lovede hende et digt. Og det fik hun. Tak til den østriske engel. Wranglerman U LUCKY BASTARD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 28. Juli, 2019 Wranglerman skrev, den 24.7.2019 at 12:57: En helt igennem magisk oplevelse. Besøgte hende på hotel mandag. Og jeg glemmer hende aldrig. Uden tvivl den smukkeste kvinde jeg har haft sex med. I sådan et omfang at jeg fik præstationsangst. Heldigvis mistede jeg ikke errektionen men hun måtte kæmpe for at få min ladning. Men hun brokkede sig ikke en eneste gang. Hendes krop er fantastisk og huden et lærred der burde hænge på museum. Alle pengene værd. Modsætningen til en alm købesex oplevelse kan ikke beskrives. Lovede hende et digt. Og det fik hun. Tak til den østriske engel. Wranglerman Thank you so much for the review :-)!! I enjoyed it a lot and I am actually just flattered that you got nervous because of my body :-)! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 28. Juli, 2019 Exchange-Student skrev, for 3 timer siden: Thank you so much for the review :-)!! I enjoyed it a lot and I am actually just flattered that you got nervous because of my body :-)! What about the ‘one picture pr review’? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 28. Juli, 2019 AlfaN skrev, for 1 time siden: What about the ‘one picture pr review’? I´d love to, but I got warned by the admin saying that if I want to post pictures it has to be in a selfie thread and not under reviews etc. : ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 565 Skrevet 28. Juli, 2019 Exchange-Student skrev, for 26 minutter siden: I´d love to, but I got warned by the admin saying that if I want to post pictures it has to be in a selfie thread and not under reviews etc. : ) Please make a selfie thread 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacob 1971 17 Skrevet 28. Juli, 2019 Exchange-Student skrev, 1 time siden: I´d love to, but I got warned by the admin saying that if I want to post pictures it has to be in a selfie thread and not under reviews etc. : ) Let's get that selfie thread going, the hottest thread of 2019 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 29. Juli, 2019 Exchange-Student skrev, for 14 timer siden: I´d love to, but I got warned by the admin saying that if I want to post pictures it has to be in a selfie thread and not under reviews etc. : ) Just send Them to me then Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Juli, 2019 (edited) Jeg er virkelig fristet af denne smukke pige. Hun lader til at have præcis de dimensioner jeg normalt søger: Høj, flot, velplejet, naturlige bryster osv. Det er lige mig ;-). Jeg er dog lidt betænkelig ved at sende billeder. Hun lader jo til at være en fornuftig pige, og jeg kan også sagtens forstå at pigerne gerne vil se giraffen først. Derfor har jeg heller aldrig haft noget imod pigernes rutine med at sende en hen til en anden dør så de kan tjekke en ud inden de åbner. Ganske forståeligt. Men jeg mener, tænk hvis hun (gud forbyde det) “turned loco” og så sig sur på danske mænd, eller hendes e-mail blev hacket af en skør kæreste, og hvor billeder osv blev offentligt tilgængeligt. Går ikke ud fra at hun har taget det store GDPR-kursus - og jeg mener ens white-house-potential ville jo ryge durk fløjten i sådan et tilfælde..... Nå men jeg er stadig i overvejelsesmode - men virkelig fristet af denne skønne pige. Jeg mener virkelig fristet. Redigeret 29. Juli, 2019 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 1. August, 2019 It really excites me to see all this interest And yes let me think of that selfie thread haha ^^.. Needs to be creative.. its more fun :D! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 565 Skrevet 11. August, 2019 Exchange-Student skrev, den 1/8/2019 at 02:29: It really excites me to see all this interest And yes let me think of that selfie thread haha ^^.. Needs to be creative.. its more fun :D! Come on. We neeeed that tread 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg