Hop til indhold
Guest Den flittige

Silkeborgvej 178 Århus

Recommended Posts

Zorba skrev, den 16.6.2019 at 21:45:

Er der nogen der ved, om stedet har en mulig bagudgang ?  Fordøren er i hvert fald alt andet end diskret, men bortset fra det lyder det meget tillokkende...! :-)

 

Man behøver vel ikke at kravle ind gennem vinduet i gården , eller have Batman maske på for at gå til Thai massage i Danmark !!!! Det er lovligt at gå til massage , og som jeg før har sagt ! Gå lige ind med åben sind ret ryggen ;!!  din nabo går sikkert også til THAI MASSAGE  Korrekt  , alt for mange her snakker om diskrete steder , Hvorfor !  troede at i mit lille fødeland , var man så frie!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, den 19.10.2019 at 12:59:

å man rigtigt kunne se deres store flotte bryster,

Jeg var så forbi forleden, inspireret af de gode anmeldelser, og udsigten til Thai piger med store flotte bryster. Kan sige, at i hvert fald den ene af søstrene ikke længere har store flotte bryster, men tilgengæld en lille baby.... Det forklarer måske hvorfor de VAR store og flotte. Fik en ok massage af den ældre søster - som var i højhalset sort kjole, og det blev så også derefter. God massage, men 0 pirring. Jeg kommer ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Gammel rotte skrev, for 4 timer siden:

Jeg var så forbi forleden, inspireret af de gode anmeldelser, og udsigten til Thai piger med store flotte bryster. Kan sige, at i hvert fald den ene af søstrene ikke længere har store flotte bryster, men tilgengæld en lille baby.... Det forklarer måske hvorfor de VAR store og flotte. Fik en ok massage af den ældre søster - som var i højhalset sort kjole, og det blev så også derefter. God massage, men 0 pirring. Jeg kommer ikke igen. 

Hvor har den baby gemt sig henne, Jeg har ikke set nogen stor mave. men tillykke alligevel med den lille.

Vil lige sige at for 300 kr. er der ingen pirring.

Jeg vil komme der mange gange fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Gammel rotte skrev, den 24/10/2019 at 11:56:

Jeg var så forbi forleden, inspireret af de gode anmeldelser, og udsigten til Thai piger med store flotte bryster. Kan sige, at i hvert fald den ene af søstrene ikke længere har store flotte bryster, men tilgengæld en lille baby.... Det forklarer måske hvorfor de VAR store og flotte. Fik en ok massage af den ældre søster - som var i højhalset sort kjole, og det blev så også derefter. God massage, men 0 pirring. Jeg kommer ikke igen. 

Har kommet der over en længere periode af og til. Man skal under ingen omstændigheder tage derned pga påståede store flotte bryster. For det første gives der kun HJ, for det andet så synes jeg ikke nogen af dem har store flotte bryster, og for det tredje så ligger pigerne ikke op til at man må røre brysterne  eller tilbyder at smide trøjen osv. 

Den flittige skrev, den 24/10/2019 at 16:41:

Hvor har den baby gemt sig henne, Jeg har ikke set nogen stor mave.

Er mere interesseret i, hvor de "store flotte bryster" har gemt sig henne. :D 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aros skrev, for 5 timer siden:

Har kommet der over en længere periode af og til. Man skal under ingen omstændigheder tage derned pga påståede store flotte bryster. For det første gives der kun HJ, for det andet så synes jeg ikke nogen af dem har store flotte bryster, og for det tredje så ligger pigerne ikke op til at man må røre brysterne  eller tilbyder at smide trøjen osv. 

Er mere interesseret i, hvor de "store flotte bryster" har gemt sig henne. :D 

Under den højhalsede kjole.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Den flittige skrev, for 1 time siden:

Under den højhalsede kjole.

Den kjole kan gemme både på baby i maven og store flotte bryster, så det ikke er til at se. Utroligt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

I går var jeg på besøg igen,blev denne gang betjent af en ung thaipige ved navn Mee.

Da fik jeg en betjening der var meget bedre end søstrene kan og gør.

Massagen var god og hård-afsluttende håndtrold var det bedste jeg nogensinde har fået,har trods alt fået en del i årenes løb.

Hun begyndte allerede da jeg var på maven med at kilde mine ædelere dele længe,blev vendt om og hun brugte begge hænder,

den ene stimulerede mit anushul, den anden lavede afslutningen, denne håndtrold varede rigtig længe.

Jeg tror hun gjorde extra ud af det,fordi det var første gang vi mødes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Den flittige skrev, den ‎24‎-‎11‎-‎2019 at 10:14:

I går var jeg på besøg igen,blev denne gang betjent af en ung thaipige ved navn Mee.

Da fik jeg en betjening der var meget bedre end søstrene kan og gør.

Massagen var god og hård-afsluttende håndtrold var det bedste jeg nogensinde har fået,har trods alt fået en del i årenes løb.

Hun begyndte allerede da jeg var på maven med at kilde mine ædelere dele længe,blev vendt om og hun brugte begge hænder,

den ene stimulerede mit anushul, den anden lavede afslutningen, denne håndtrold varede rigtig længe.

Jeg tror hun gjorde extra ud af det,fordi det var første gang vi mødes.

 

Jeg glemte at fortælle at Mee er lidt høj af en thai at være, hun har meget langt hår.

Hun taler fint dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Den flittige skrev, den ‎24‎-‎11‎-‎2019 at 10:14:

I går var jeg på besøg igen,blev denne gang betjent af en ung thaipige ved navn Mee.

Da fik jeg en betjening der var meget bedre end søstrene kan og gør.

Massagen var god og hård-afsluttende håndtrold var det bedste jeg nogensinde har fået,har trods alt fået en del i årenes løb.

Hun begyndte allerede da jeg var på maven med at kilde mine ædelere dele længe,blev vendt om og hun brugte begge hænder,

den ene stimulerede mit anushul, den anden lavede afslutningen, denne håndtrold varede rigtig længe.

Jeg tror hun gjorde extra ud af det,fordi det var første gang vi mødes.

 

Er det kun mig der har besøgt Mee. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
NUCH2019 skrev, for 7 minutter siden:

MEE var der ikke ... så det blev PET; men hun kan også gi' en dejlig massage ....

Fordi det var lørdag, prøv en hverdag.

Eller ring og bestil tid ved Mee.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 20 timer siden:

Fordi det var lørdag, prøv en hverdag.

Eller ring og bestil tid ved Mee.

OK - det prøver jeg, når lysten overmander den igen ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, den 6.12.2019 at 18:33:

Er det kun mig der har besøgt Mee. ?

Undskyld jeg spørger men hvem er Mee og Pet?

Dem der har stedet er Mæj eller (May på engelsk) og hendes søster Patti også er de på den B skål og aldrig har jeg mødt en med STORE bryster der inde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Saibua  Tlf. 53572518.

Søster nr 1 har hår der kun lige når til skulder.

Søster nr 2 har langt hår.

Mee har meget langt hår, ca.20 cm længere end søster nr. 2.

Alle taler dansk.

De har alle 3 givet mig massage og vil komme til det igen.

Giver det mening for nogle af jer.?

I kan jo selv navngive de storsmilene piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Den flittige skrev, den ‎12‎-‎12‎-‎2019 at 15:56:

Saibua  Tlf. 53572518.

Søster nr 1 har hår der kun lige når til skulder.

Søster nr 2 har langt hår.

Mee har meget langt hår, ca.20 cm længere end søster nr. 2.

Alle taler dansk.

De har alle 3 givet mig massage og vil komme til det igen.

Giver det mening for nogle af jer.?

I kan jo selv navngive de storsmilene piger.

Glemte lige at fortælle at Mee er den yngste af de 3 thaipiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 4 timer siden:

Glemte lige at fortælle at Mee er den yngste af de 3 thaipiger.

De lukker alt for tidligt

Kunne ikke når at præve Dee i dag. :( :( 

Prøver lige en anden uge eller efter jul.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 6 timer siden:

Glemte lige at fortælle at Mee er den yngste af de 3 thaipiger.

For resten

Glemte at spørge

Må man røre ved hende til HJ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi. 
Fik et glimrende hj. Massage Ok.  
Pigen meget sød og serviceminded.  Takkede flere gange for at jeg kom forbi. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zorba skrev, den 18.6.2019 at 11:47:

Kun en Noob kan stille dét spørgsmål... *suk*

Men jeg skal da gerne svare :

I princippet nej, men alle der ser en gå ind, og komme ud der fra, vil med det samme antage, at du er der for sex... så bare et generelt forsvar mod dette...!

;-)

 

HUSK...  tyv tror hvermand stjæler :)  :)  så dem der ser dig komme ud derfra og tænker du har fået sex, tja :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Var i dag på besøg hos Pat for første gang siden corona startede, fik en god hård massage. Pat havde mundbind på hele tiden, jeg havde ikke.

45 min. 500kr. med HJ, blev vasket af med en varm vaskeklud.

Kommer gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle mine ynglingspiger holder ferie. Så tog forbi klinikken og der var tid. Der er et leben i klinikken med mand og børn. Og en sad i klinikken og ventede på at jeg forlod stedet. Så diskret er det ikke. 

Betjent af søsteren. Godt i stand pige. 

Fik en fin massage med hj og afvaskning. Tænker ikke at der tilbydes yderligere. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...