Onslow 15849 Skrevet 16. Juni, 2019 Kim68 skrev, for 2 timer siden: Hun må nu gerne udnytte mig uden at drikke mig fuld... Ja, men hun havde luret, at den holder meget længere, når jeg er pløret lidt til. Og med så grim en pige, kommer det jo nemt til at gå for hurtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jay Gatsby Skrevet 16. Juni, 2019 Grimme piger skal også have sexen gang imellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191998 Skrevet 18. Juni, 2019 Fin tråd! Jeg syntes dumhed er lang værre end hvordan du ser ud! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 18. Juni, 2019 Tjah Ordentlige mænd elsker ikke piger fordi at de er smukke, nej pigerne er smukke fordi at vi elsker dem Husk lige, at man kan finde fejl ved alle mennesker uden undtagelse, noglegange skal bare bruge mere tid på at lede. Nyd nu sommeren for H@lvede, vi ved ikke hvor længe den holder i år 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 19. Juni, 2019 Smilet gør hele forskellen. Et dejligt smil kan smelte isbjerg (vilket iofs ikke er så godt lige i disse klimatider). Derfor jeg aldrig smiler. Ville blive for meget for kvinderne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 27. April, 2021 mercutio skrev, den 1.6.2019 at 03:04: Hvordan er jeres erfaringer med de såkaldt "grimme" piger? Jeg må indrømme, at jeg OGSÅ tænder på de store, tykke "grimme" piger med briller ( ikke mindst hvis de har store babser), som sidder og varmer bænk på diskotekerne, fordi ingen gider danse med dem. Som medsendte billedserie viser, er sådan en pige mindst lige så sexhungrende som de mere omsværmede piger og kan byde på sugergod sex og især forkæle en heldig fyr med munden og mellem sine store babser. Helt ærligt, hun er altså skide lækker! Hun er megadejlig:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg