Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Hankatt
Sifpigen skrev, for 2 timer siden:

Hej søde, 
Jeg laver desværre ikke trekanter med Frida, det kender jeg hende desværre ikke godt nok til!

Det lyder fair nok:)..... så må jeg jo besøge jer i forlængelse af hinanden :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hankatt skrev, for 1 time siden:

Det lyder fair nok:)..... så må jeg jo besøge jer i forlængelse af hinanden :ph34r:

Haha ja gør det! Ellers skal du holde øje med mig og Sia om mandagen, om vi sidder på vagt sammen, vi laver nemlig trekanter sammen med stor fornøjelse ;) Hun kommer faktisk muligvis mandag aften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg også fundet mulighed for at besøge Sif, hvilket jeg er glad for! Det var en super liderlig og intim oplevelse med masser af lækre tungekys (som denne tråd er kommet til at handle om).

Jeg tog chancen og bestilte tid uden at have mødt Sif tidligere. Jeg spurgte med det samme om hun ville kysse med mig og det smilede hun og sagde ja til, hvis jeg ikke var ryger - det var det svar jeg håbede på for jeg hader helt ærligt også at kysse med rygere. 

Vi ordnede regnskabet og Sif smuttede ud med skejserne. Jeg smed hurtigt tøjet og da jeg havde fået det sidste af bankede hun på døren (ingen lang vente tid - skønt) 

Sif kom ind helt nøgen og hun er i mine øjne superlækker med en flot krop og skønt smil der når øjnene. Vi begyndte at kysse - lidt forsigtigt til at starte med. Sif kysser med tunge, på en blid måde ikke grådigt men helt klart godkendt. Hun nævnte at det var rart at jeg var nybarberet - værd at have in mente inden besøg hos hende ;-)

jeg svarede at det også galdt længere nede - hun smilede sødt og dykkede ned for at undersøge det nærmere - på med gummiet - og derefter et skønt blow...

Det blev min tur til at gengælde - Jeg slikkede hendes meget lækre og velsmagende fisse - hun støndede skønt og lovpriste min tunge. Jeg takkede for komplimenten med en ordentlig slikketur :-)

Jeg startede med at tage hende forsigtigt og skruede langsomt op for ‘charmen’. Hun var meget våd og ville ride mig - jeg protesterede ikke og fik en god ridetur til hun kom. (Måske skuespil, hvem ved, men det var i så fald en Oscar værdig). Efter en kort pause tog jeg hende i doggy og nød synet og følelsen af hendes køn mod mit.......til jeg ikke kunne holde den længere.

Helt klart en af de gode oplevelser!!! 

Jeg kan se du læser med Sif - tak for ‘turen’ - glæder mig til at besøge dig igen.

Redigeret af Kanon1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 37 minutter siden:

Så fik jeg også fundet mulighed for at besøge Sif, hvilket jeg er glad for! Det var en super liderlig og intim oplevelse med masser af lækre tungekys (som denne tråd er kommet til at handle om).

Jeg tog chancen og bestilte tid uden at have mødt Sif tidligere. Jeg spurgte med det samme om hun ville kysse med mig og det smilede hun og sagde ja til, hvis jeg ikke var ryger - det var det svar jeg håbede på for jeg hader helt ærligt også at kysse med rygere. 

Vi ordnede regnskabet og Sif smuttede ud med skejserne. Jeg smed hurtigt tøjet og da jeg havde fået det sidste af bankede hun på døren (ingen lang vente tid - skønt) 

Sif kom ind helt nøgen og hun er i mine øjne superlækker med en flot krop og skønt smil der når øjnene. Vi begyndte at kysse - lidt forsigtigt til at starte med. Sif kysser med tunge, på en blid måde ikke grådigt men helt klart godkendt. Hun nævnte at det var rart at jeg var nybarberet - værd at have in mente inden besøg hos hende ;-)

jeg svarede at det også galdt længere nede - hun smilede sødt og dykkede ned for at undersøge det nærmere - på med gummiet - og derefter et skønt blow...

Det blev min tur til at gengælde - Jeg slikkede hendes meget lækre og velsmagende fisse - hun støndede skønt og lovpriste min tunge. Jeg takkede for komplimenten med en ordentlig slikketur :-)

Jeg startede med at tage hende forsigtigt og skruede langsomt op for ‘charmen’. Hun var meget våd og ville ride mig - jeg protesterede ikke og fik en god ridetur til hun kom. (Måske skuespil, hvem ved, men det var i så fald en Oscar værdig). Efter en kort pause tog jeg hende i doggy og nød synet og følelsen af hendes køn mod mit.......til jeg ikke kunne holde den længere.

Helt klart en af de gode oplevelser!!! 

Jeg kan se du læser med Sif - tak for ‘turen’ - glæder mig til at besøge dig igen.

Åh hvor jeg nød at læse din oplevelse min søde! Tak for besøget! Jeg håber i den grad at du kommer igen, for det var godt nok hyggeligt ;) Tak for de søde ord, det betyder meget. <3 

Haha det var en ægte orgasme, så god skuespiller er jeg desværre ikke :D "I'm not a fake it until you make" kind of girl! :D

Hav en rigtig dejlig aften!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op - der er godt nok sket meget her i tråden, siden jeg sidst tjekkede ind!

Jeg vil gerne lige sige fra over for den mistænkeliggørelse over for @Sifpigen, som finder sted her i sporet. Sif havde tydeligvis travlt den aften, jeg fik en aftale med hende. Egentlig var jeg blevet givet beskeden, at hun først var ledig meget senere på aftenen, men det lykkedes mig at "møve" mig ind, mod at jeg lige skar noget fra den tid, jeg havde ønsket med hende (og for lige at understrege - nej, jeg tog ikke tiden fra andre, der havde bestilt før mig. Jeg gik selv ned i mit ønske om 30 minutter, så jeg kunne presses ind mellem to andre aftaler). Trods denne travlhed fik jeg alligevel et klart indtryk af en møgcharmerende, utrolig sød og VIRKELIG hot pige, som jeg altså med glæde havde spenderet meget mere end de 13-14 minutter med. Det må jeg så gøre næste gang. Hvor jeg i øvrigt også har tænkt mig at råsnave Sif i gulvet... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...