Hop til indhold

Recommended Posts

Sif havde længe været på min ønskeliste over piger og i aften lykkedes det så. Ville egentlig gerne have haft det sjovt med hende i 30 minutter, men hun havde kun tid til 20. Men det var nu også mere end rigeligt til at finde ud af, at Sif er en rigtig sød pige med en møglækker krop og en stor lyst til at hygge sig i sengen.

Jeg har været fuldstændig forgabt i billederne af Sif - ikke mindst af hendes bryster. Og hun levede i den grad op til mine forventninger. Hun lagde ud med et blowjob et godt stykke over gennemsnittet, hvorefter hun red mig. De dér bryster lige op i ansigtet...puha! Tunge, bløde og lækre - i top 3 over bryster, jeg har mødt i denne branche.

Herefter gik det, som det gerne går med missionær og Sif på alle fire, hvorefter hun gav mig den med hånden ud over sine bryster, da der blev banket på døren.

Mit besøg hos Sif var virkelig godt, og jeg vil meget gerne besøge hende igen. Der blev skåret en smule hjørne med tiden. Tror at vi havde sex en 13-14 minutter, men det var godt den tid det varede. Men næste gang nøjes jeg nok bare med en gang dansk. Og de bryster dér...lige så lækre som Sif er sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Sif på Mon Cherie, og hun er sgu lækker, ung, flot og ikke mindst dansk med nogle fantastiske bryster. 

Et minus for mig var dog, at hun ikke tungekyssede -  i hvert fald ikke med mig. Måske hun gør det efter flere besøg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, den 1/6/2019 at 00:17:

Sif havde længe været på min ønskeliste over piger og i aften lykkedes det så. Ville egentlig gerne have haft det sjovt med hende i 30 minutter, men hun havde kun tid til 20. Men det var nu også mere end rigeligt til at finde ud af, at Sif er en rigtig sød pige med en møglækker krop og en stor lyst til at hygge sig i sengen.

Jeg har været fuldstændig forgabt i billederne af Sif - ikke mindst af hendes bryster. Og hun levede i den grad op til mine forventninger. Hun lagde ud med et blowjob et godt stykke over gennemsnittet, hvorefter hun red mig. De dér bryster lige op i ansigtet...puha! Tunge, bløde og lækre - i top 3 over bryster, jeg har mødt i denne branche.

Herefter gik det, som det gerne går med missionær og Sif på alle fire, hvorefter hun gav mig den med hånden ud over sine bryster, da der blev banket på døren.

Mit besøg hos Sif var virkelig godt, og jeg vil meget gerne besøge hende igen. Der blev skåret en smule hjørne med tiden. Tror at vi havde sex en 13-14 minutter, men det var godt den tid det varede. Men næste gang nøjes jeg nok bare med en gang dansk. Og de bryster dér...lige så lækre som Sif er sød.

Hej Morabito! :)

Tak for de søde ord om vores lille hyrdetime! Det var virkelig hyggeligt og i den grad en gentagelse værd ;) 
Er ked af det med tiden :( Min teledame er ansat til at holde øje med tiden, for at jeg bare kan hygge mig og have mine gæster i centrum, så det med tiden holder jeg aldrig styr på, da jeg regner med at min teledame sørger for den slags :) Men jeg skal naturligvis nok sige det videre til hende, også håber jeg da i den grad du kommer forbi en anden dag hvor jeg har mere tid. 

 

Knus & Kys 

//Sif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, den 1/6/2019 at 12:50:

Jeg har også besøgt Sif på Mon Cherie, og hun er sgu lækker, ung, flot og ikke mindst dansk med nogle fantastiske bryster. 

Et minus for mig var dog, at hun ikke tungekyssede -  i hvert fald ikke med mig. Måske hun gør det efter flere besøg?

Hej Miller's Crossing, :) <3 

Tak for de søde ord! <3 

Normalvis tungekysser jeg faktisk. Men som jeg har nævnt i et andet indlæg, "stikker jeg ikke tungen ned i halsen" på folk. At tungekysse med en fremmed kan for mange godt virke utrolig grænseoverskridende, og derfor (medmindre) manden ligger 110% op til det selv, vil jeg ikke overtræde nogens intimsfære. <3 Men du skal da være mere end velkommen til at besøge mig igen, så vil jeg love dig et ordentligt tungekys ;)

Knus & Kys 

//Sif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, den 4.6.2019 at 18:08:

Hej Morabito! :)

Tak for de søde ord om vores lille hyrdetime! Det var virkelig hyggeligt og i den grad en gentagelse værd ;) 
Er ked af det med tiden :( Min teledame er ansat til at holde øje med tiden, for at jeg bare kan hygge mig og have mine gæster i centrum, så det med tiden holder jeg aldrig styr på, da jeg regner med at min teledame sørger for den slags :) Men jeg skal naturligvis nok sige det videre til hende, også håber jeg da i den grad du kommer forbi en anden dag hvor jeg har mere tid. 

 

Knus & Kys 

//Sif

Selv tak - det var nemlig virkelig hyggeligt. Og jeg gider rigtig godt knalde med dig igen. Og meget gerne i meget længere tid end sidst.

Kh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, den 4.6.2019 at 18:10:

Men du skal da være mere end velkommen til at besøge mig igen, så vil jeg love dig et ordentligt tungekys ;)

Sådan en tur vil jeg også gerne have næste gang. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatt

Lige foranlediget af en anden tråd (og deraf en lettere beskidt tanketråd)........ er der nogen der ved om Sif tager imod flere fyre? 

....... eller nogen der har prøvet? 

Kunne godt...... :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankatt skrev, for 7 timer siden:

Lige foranlediget af en anden tråd (og deraf en lettere beskidt tanketråd)........ er der nogen der ved om Sif tager imod flere fyre? 

....... eller nogen der har prøvet? 

Kunne godt...... :ph34r:

Hej Hankatt, 

Ja jeg tager imod flere fyre, du skal bare selv medbringe dem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatt

Tak for tilbuddet men jeg havde nu tænkt mig at sørge for 3. mand selv :)........ så det bliver en anden dag hvis du  skal forkæles lidt ekstra med mig i en kombination :ph34r:

@Sif......lige for at fortsætte med kombinationsmuligheder..... hvordan med en trekant med dig mig og Frida næste mandag? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, den 6.6.2019 at 21:08:

Selv tak - det var nemlig virkelig hyggeligt. Og jeg gider rigtig godt knalde med dig igen. Og meget gerne i meget længere tid end sidst.

Kh

nu er det 4 gang jeg ser det med tiden, og skylden lægges på telefondamen, måske er det aftalt.... mærkeligt og værd at tænke over. det med tungekysse har jeg selv oplevet flere gange hun ikke vil, samt noget med hendes ben og fodboldtræning så hun kan ikke den og den stilling.....  synd ellers mega mega lækker kvinde.... 10 10 10 10 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatt
Bager85 skrev, for 2 minutter siden:

tungekysse har jeg selv oplevet flere gange hun ikke vil, 

Måske giver Sif dig et 1-tal i frisk ånde kombineret med et 3-tal i dun på overlæben 

Bager85 skrev, for 4 minutter siden:

samt noget med hendes ben og fodboldtræning så hun kan ikke den og den stilling.....  synd ellers mega mega

....... og så er det vel næppe heller godt for hendes koncentration, hvis du er en ren 10'er i grinagtighed i de mere krævende stillinger. 

Det er jo en mulighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest upsj
Bager85 skrev, for 11 minutter siden:

nu er det 4 gang jeg ser det med tiden, og skylden lægges på telefondamen, måske er det aftalt.... mærkeligt og værd at tænke over. det med tungekysse har jeg selv oplevet flere gange hun ikke vil, samt noget med hendes ben og fodboldtræning så hun kan ikke den og den stilling.....  synd ellers mega mega lækker kvinde.... 10 10 10 10 

Sif tungekysse ikke. Men ellers en sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankatt skrev, for 21 timer siden:

Tak for tilbuddet men jeg havde nu tænkt mig at sørge for 3. mand selv :)........ så det bliver en anden dag hvis du  skal forkæles lidt ekstra med mig i en kombination :ph34r:

@Sif......lige for at fortsætte med kombinationsmuligheder..... hvordan med en trekant med dig mig og Frida næste mandag? 

Hej søde, 
Jeg laver desværre ikke trekanter med Frida, det kender jeg hende desværre ikke godt nok til!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bager85 skrev, for 18 timer siden:

nu er det 4 gang jeg ser det med tiden, og skylden lægges på telefondamen, måske er det aftalt.... mærkeligt og værd at tænke over. det med tungekysse har jeg selv oplevet flere gange hun ikke vil, samt noget med hendes ben og fodboldtræning så hun kan ikke den og den stilling.....  synd ellers mega mega lækker kvinde.... 10 10 10 10 

Nu bliver jeg squ sur! Du bliver ved med at provokere mig både i forum og privatbeskeder, fordi der én eneste gang er sket en fejl i bookingerne en fredag på Pussy Galores! Om fredagen har vi travlt, det havde været en travl dag for teledamen og der var sket en fejl, hvilket der kan ske hver gang der er mennesker involveret! Og du kan seriøst godt droppe de beskyldninger om aftalt mindre tid med telefondamen og alle de andre teorier!? Faktisk skynder teledamerne ofte på mig, fordi jeg tager mig lidt for god tid til at hygge og snakke med mine gæster, så det der gider jeg sket ikke finde mig i! Jeg går meget op i mit arbejde, og gør mit ypperste for at gæsten skal føle sig velkommen og godt tilpas, og jeg bliver faktisk direkte sur over det der. 

I forhold til stillinger - jeg er ikke akrobat, men derimod tidligere fodboldspiller og derfor stiv i benene! Jeg kan sagtens klare alle mulige avanceret stillinger, men det er fanme ikke rart når man næsten skal ligge med benene bøjet bag over hovedet. Så du må søge i et nærtliggende cirkus hvis du ønsker de slags umulige stillinger. 

OG JO! FOR SIDSTE GANG! JEG KYSSER. Men naturligvis forventer jeg god mundhygiejne, og at man ikke lige har røget en hel pakke smøger, da jeg er super antiryger. Kys er noget af det som er med til at fuldende oplevelsen i min optik, men den gode stemning skal gå begge veje. 

Afslutningsvis vil jeg sige, at jeg synes du skal finde en anden GP at komme hos i fremtiden, for du er i den grad ikke velkommen hos mig mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, for 17 timer siden:

Nu er det med tungekys meget intimt og nogle gange grænseoverskridende for begge parter. Så der skal virkeligt være kemi begge veje.

Du har evig ret. Det eneste jeg kræver for at tungekysse er god mundhygiejne :) Så vil jeg i den grad gerne!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bager85 skrev, for 19 timer siden:

nu er det 4 gang jeg ser det med tiden, og skylden lægges på telefondamen, måske er det aftalt.... mærkeligt og værd at tænke over. det med tungekysse har jeg selv oplevet flere gange hun ikke vil, samt noget med hendes ben og fodboldtræning så hun kan ikke den og den stilling.....  synd ellers mega mega lækker kvinde.... 10 10 10 10 

Desuden. Meget iøjenfaldende. Din profil herinde er oprettet fredag d. 12/4. Sjovt nok den fredag hvor der var gået koks i den på Pussy Galores, og jeg desværre måtte afvise dig pga. en misforståelse. ++ Samme dag opretter du et indlæg om mig, som overhovedet ikke er i overenstemmelse med virkeligheden, men hvor historien er blevet fordrejet til at det er sket mange gange. 

Jeg synes ærlig talt du skal stoppe med at chikanere mig nu, på grund af én uskyldig, menneskelig fejltagelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...