Hop til indhold
Terrak

Thai pige tilbyder erotisk massage

Recommended Posts

Så kom svaret om hvorfor der ikke blev svaret når man ringede til Thaipige tilbyder... Det var det forkerte nummer de havde tastet ind i annoncen, hehe...

Jeg fik ringet til dem og spurgte ind til hvad eroktisk massage dækkede over, og hun grinede og sagde at det vidste jeg nok udemærket. Jeg var bare nysgerrig efter at vide om det var med gensidig fransk, og det var det. Jeg kørte afsted og ankom til aftalt tid, det er en stor forretning på nordre fasanvej og massagen foregik i kælderen. Pigen er sød men briksen meget smal, næsten for smal.

Og så starter komedien... Pigen som jeg snakkede med i telefonen snakkede dansk, og var rigtig sød og med humor,jeg forhandlede mig lidt ned i pris.

Men denne pige, som også var sød, og vist nok hende på foto, snakkede kun engelsk, (Hendes søster)men okay, det gør jeg også, smider tøjet og lægger mig på briksen.

Hvad vil du have spørger hun? Ehh Erorotisk massage som aftalt med din søster, hun smed så toppen og fremviste et par dejlige bryster.Jeg fik en gang ligegyldig massage på ryggen i 10 minutters tid, kun godt når det var med hendes bryster. :D Og hun bad mig vende mig om, hun gav "Lillemand" en tur, og jeg bad hende tage bukserne af. Men det kunne hun ikke, da hun var "syg forneden" (Menstration) Ah hva'fornoget? Jeg har aftalt i telefon hvad jeg er kommet for og så er hun "Syg forneden"?

Jeg kan give håndjob eller blow? Nej tak, jeg er kommet for erotisk massage med sex som afslutning., så jeg tog mit tøj på igen og sagde farvel, og for første gang var jeg glad for ikke at have betalt før start, for så havde jeg vel skulle kæmpe for at få dem igen... Det var synd for hende, at søsteren havde booket hende til sex, og hun var også ked af det, og da jeg kom op i salonen hvor søsteren sad kiggede hun væk, hun vidste godt det var noget lort hun havde lavet.

Det skal da lige siges at jeg snakkede pænt til hende, skældte hende ikke ud, sagde bare at jeg var skuffet over at det gik som det gjorde... Så der går nok et stykke tid før jeg kommer der igen...

Teerak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...