Hop til indhold
I_love_it

Frakfurt - Stairways to heaven

Recommended Posts

Hej brødre,

Jeg skylder en anmeldelse. En så god tur som den nedenfor beskrevne forpligter simpelthen.  

Jeg havde nemlig en fantastisk tur til Frankfurt sammen med  @Jayk, @Rejsenetværk og @Hunting for beaver 11-13 April.  Se deres anmeldelser i deres respektive Frankfurt tråde.

 
Først skal dog siges supertak til de kære brødre for en fantastisk hyggelig tur. Fantastisk organiseret af Rejse, og super jokes fra både Jayk og Huntings side. Det var bare skide hyggeligt. Jeg håber virkeligt vi kommer sammen afsted igen snart.

Og lade det være sagt med det samme. Man får det simpelthen ikke bedre. Afslapning, hygge, sjov og smukke unge piger ad libitum. Og de fleste tilmed nøgne. Velkommen til Paradis! End ikke Thailand kan tilbyde så mange nøgne piger på så lidt plads. Og kun sjældent så godt rejseselskab. 

Og som mine brødre skriver. Er sgu lidt omvendt. Er jo ikke vant til at blive jaget af 20 årige piger når man er 50+. Og da slet ikke nøgne:-). I love it:-)

Har selv været i  Køln området før (bl.a Samya) hvor der indrømmet faktisk er mere GFE over det (se evt mine få tidligere beretninger), mens det er lidt mere kommercielt på både Sharks og Manhattan. 

FKK Manhattan var for mig blot lækkert. Pigerne er smukke unge flest nøgne piger 20-30 år, meget imødekommende. Jeg fik et par øl, eller tre, og overordnet set var det blot en stor fest for mig, hvor jeg nød det gode selskab og smalltalken med pigerne. Jeg var med et par piger, men købte kun standardpakken, og det var de ikke altid vilde med. De vil gerne sælge deres ekstra ydelser. Så selvom start prisen er 50euro for en halv time så vær forberedt på at købe lidt ekstra hvis du vil være damernes ven. De snakker jo også sammen.

Men Sharks var for mig alligevel noget bedre. 100+ nøgne kvinder og masser af super smukke nøgne kvinder. Var med 4 piger. Først en kvajer med en spansk pige. Det skulle bare overstås fra hendes side. Eneste upside var at vi ikke var ovenpå men i et af værelserne på stueetagen hvor der blot er gardin for, og så spejle stort set hele vejen rundt om en. Så man kan virkelig se hvad man laver fra alle side -  reflekteret et par hundrede gange. Kunne skide godt lide at se mig selv fra alverdens vinkler sammen med den unge pige. Men hun nød det vist desværre ikke helt lige så meget. Jeg endte med at holde tilbage og kom faktisk ikke. Ville spare krudtet.

Og straks ude i baren mødte jeg den lækreste pige /kvinde jeg længe havde set. Husker desværre ikke navn. Men jeg kan love for jeg kan huske hendes udseende. Langt, lyst hår og de smukkeste ungpigebryster samt ikke et gram for meget. måske 1.60 m høj (men næsten 1.80 med stilletter:-))). Og fantastisk sød. Rumæner.

Med hende tog jeg Stairways to Heaven - for første gang. Sharks er indrettet som en mindre hal med med den store bar i midten og et sauna område i den ene ende, wellness ovenpå i den ene ende - og stairways to heaven i den anden ende/midtfor (op til værelserne (de fleste værelse lå der)).  Og trapperne blev brugt flittigt...Trapperne ligger ikke specielt diskret, så både når man går op og ned kan alle følge med. Flot udsigt når man går ned (over baren med de mange nøgne piger). Man føler sig lidt som en Star der kommer ned af trapperne (af gud ved hvilken grund). 

Men tilbage til min pige. Blev til en halv time med kys, sex i alle stillinger og alt hvad jeg stort set havde lyst til for 100euro (dog ikke anal som jeg ikke er til). Verdens dejligste pige (som jeg også har nummeret på til næste gang:-)).

Meeen. Efter at have sundet mig lidt - og smallsnakket lidt med pigerne ved baren, satte jeg mig til at snakke med Rejse. Og havde tilfældigt sat mig ved siden af en endnu smukkere sød pige. Som jeg straks tog med op ad trapperne. Hold kæft hvor lækker. ca 1.6, mørkt hår, 19 år, lækre ungpige bryster (I har nok gennemskuet hvad jeg kan lide:-)).  Hun var om muligt endnu smukkere end mine tidligere pige. Fik tæt på det samme som tidligere og betalte 100euro. men det var ikke helt så hedt. Desværre. Træerne vokser nok bare ikke ind i himlen (selvom det føles sådan på Sharks).

Var sammen med endnu en pige senere på aften, men uden at have sat sig de store spor.

I alt brugte jeg ca 200 Euro på Manhatten og ca 500 på Sharks, og så var der hotel og rejseomkostninger, så de 2-3 dage i paradis kostede omkring 1250 euro. Well spent! Ved nogen går op i maden. For mig absolut ok, et ok udvalg, men er jo da ikke derfor jeg er der

Jeg er selvsagt klar til at tage afsted igen og pønser på at samle en tur i sommerferien, og håber I kære rejsebrødre vil med/får tid. Men alle er self. velkomne. Sætter en efterlysning op. 

Hyg jer derude. 

I_Love_It

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @I_love_it  ;)

super mange tak for sidst , selvom det er over 1 måned siden nu så tænker jeg stadigvæk tilbage på den tur med meget posetive briller, specielt nød jeg vores snak i baren kun os 2 inden vi tog på Sharks, men også på hjemvejen i taxa hvor vi lige snakkede lidt privat, det har jeg stor respekt for at vi kan gøre UDEN at det behøver at fylde alt for meget forstås, viser jo bare at vi er helt almindelige mennesker som vil det bedste for andre, men samtidig også selv vil forkæles bare engang imellem fx. ved sådan en tur her.:)

Du er et pisse dejligt menneske, og en rigtig flot fyr det skal du bare lige vide, og det 100 % ærligt ment.:);)

Mange tak fordi du liiiige lånte mig lidt øvros på sharks senere på aftenen , ja havde sgu lige forregnet mig, havde ikke tænkt mig at bruge så meget, men sgu da ikke nemt når man er godt omringet af de skønneste unger tøzer, så tager jægeren ganske enkelt over.

Jeg kunne måske godt være fristet til en tur efter sommerferien, kunne være konge at være lidt udendøre også

Tak for din anm., pas godt på dig selv , håber at vi ses ude i fremtiden og helst på endnu en FKK tur:D

Venligst din ven og rejse kammerat Hunter

Redigeret af Hunting for beaver
redigeret,,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

I_Love_It

Var spændt på om du ville skrive om turen, og regnede efterhånden med at det ville du ikke.

Men tak for de pæne ord om os andre, og dit eget gode selskab på turen.

Ja Sharks er et slaraffenland af piger, hvis man kan leve med alt røgen i luften, og kan man ikke, det kunne jeg ikke, så kommer man måske ikke igen.

God nøgtern beretning, skåret ind til benet om det som det hele overordnet drejer sig om, piger og sex, men også med nyttige rum beskrivelser af klubben.

Jeg har jo selv meldt fra til nye FKK ture, enten for godt, eller forventet i meget lang tid, men jeg er gerne behjælpelig med planlægningen af en tur for jer til NRW til sommer, hvis ønskes.

Det er lidt længe siden jeg har været der, men jeg har gode erfaringer med:

Nordrhein-Westfalen

https://www.fkk24.de/fkk-saunaclubs#nordrhein-westfalen

Samya , Club Mondial, Magnum, Luderlounge, Club Venus.

Men NRW kræver en bil eller en lejebil uden for de større byer, alt efter valg af klub.

Men søg nogle opdaterede anmeldelser på nettet inden en tur, mine er lidt gamle i arkivet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse og Beaver,

Tak for tilbagemelding. Håber sgi jeg får jer overtalt til en tur mere - også dig Rejse (selvom jeg selvfølgelig respekterer dit selvvalgte cølibat). Snakkes.

I_Love_it

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...