Hop til indhold
Lake

Hvorfor kan man ikke slette en tråd?

Recommended Posts

Jeg forsøgte at oprette en tråd, men jeg kunne ikke få teknikken til at virke.

Derfor ville jeg slette tråden helt, for ikke at irritere brugerne unødigt, men den kunne jeg ikke slettes.

Hvorfor kan man ikke det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lake skrev, for 18 minutter siden:

Jeg forsøgte at oprette en tråd, men jeg kunne ikke få teknikken til at virke.

Derfor ville jeg slette tråden helt, for ikke at irritere brugerne unødigt, men den kunne jeg ikke slettes.

Hvorfor kan man ikke det?

Hvilken problem oplevede du i forhold til teknikken, da du forsøgte at oprette en tråd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 23 minutter siden:

Hvilken problem oplevede du i forhold til teknikken, da du forsøgte at oprette en tråd?

Jeg prøvede at sætte et link ind i teksten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Lake skrev, for 1 time siden:

Jeg prøvede at sætte et link ind i teksten.

Kan jeg få dig til at bekræfte om det var i "titlen" eller i "teksten"(altså indholdet). Links må ikke indsættes direkte i titlen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen gange kan man godt få nogen problemer med at man ikke kan indsætte en tekst foran et citat, hvis man allerede har indsat citatet - og det kan så også være svært at fjerne citatet - og det går slet ikke at flytte det - da kan det være nemmere at starte helt forfra ved at gå helt bort fra tråden, så indlægget forsvinder 100% - og man må så finde tråden igen og prøve påny.

Et trick for at undgå problemet kan være at starte med bare at skrive nogle få bogstaver og så flytte cursoren nedenunder, før man begynder at udvælge citater - så kan man senere bare rette bogstaverne til den tekst man ønsker ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 37 minutter siden:

Kan jeg få dig til at bekræfte om det var i "titlen" eller i "teksten"(altså indholdet). Links må ikke indsættes direkte i titlen.

Det var i teksten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Lake skrev, for 4 minutter siden:

Det var i teksten.

Ok. Kan jeg få dig til at beskrive lidt mere i detaljen, hvilken udfordring du konkret oplevede da du forsøgte at sætte linket ind. Fik du f.eks. en fejlmeddelelse af en art? eller kunne du bare på en eller anden måde ikke få linket til at fremstå korrekt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 9 timer siden:

Ok. Kan jeg få dig til at beskrive lidt mere i detaljen, hvilken udfordring du konkret oplevede da du forsøgte at sætte linket ind. Fik du f.eks. en fejlmeddelelse af en art? eller kunne du bare på en eller anden måde ikke få linket til at fremstå korrekt?

Først prøvede jeg at lægge linket ind via "indsæt billede fra URL", selvom det ikke var et billede.  Men det forsvandt. Derefter kopierede jeg linket og lagde det i teksten, ligesom jeg gør nu:

 

https://www.dr.dk/nyheder 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Der er et eller andet mystisk ved det link du har kopieret. Der sniger sig et ulovligt tegn ind imellem bogstaverne. Det kan man se hvis man ved indsættelse vælger "Indsæt som almindelig tekst":

https://www.dr.dk/nyh ed e r

Skriver man derimod linket direkte ind får man:

https://www.dr.dk/nyheder

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Forumsystemet har i det her tilfælde ikke mulighed for at forstå hvordan linket rent faktisk skal se ud, så derfor kan den automatiske formattering ikke rydde op for dig. Så hvis det er galt en anden gang, så skriv linket direkte ind i stedet for at kopiere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 28.5.2019 at 23:50:

Nogen gange kan man godt få nogen problemer med at man ikke kan indsætte en tekst foran et citat,

Det er kun på mobil. På PC kan man altid bares slette citatet. På mobil kan man ikke slette et citat, hvilket er p....irriterende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 timer siden:

På mobil kan man ikke slette et citat, hvilket er p....irriterende.

det samme hvis man kommer til at bruge telefonens smileyer istedet for forums smileyer

det kan heller ikke slettes og man kan ikke afsende indlægget så man er nødt til at gå helt ud af det og så ind igen og starte forfra :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...