Hop til indhold
Guest Trinetease

Suk.....Når man er Dansk pige!

Recommended Posts

Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Det lyder lidt pænere en Trine Drillepind :lol:

Det synes jeg egentlig ikke. Selvom pinden oftest sidder på manden :D.

Bortset fra det, har du helt ret. Jeg er selv så dødtræt af al det engelske (samt do forkortelser!), der har sneget sig herind.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Trine Pind Driller så da!

Genialt. Det er sådan, jeg har oplevet det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 2 timer siden:

Det er da et fint navn.

Der var også engang en. der hed Mia Bolletrold :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Ja, der er ikke mange annoncer tilbage synes jeg

Det er vel brugernes egen skyld. Danmark har med Netto og Aldi lært at elske discount, og det har smittet af på "branchen".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Jeg har ikke noget mod piger fra andre lande, bare de taler godt nok engelsk til at man kan komunikere ordentligt med dem.

Der er jo nitter ind imelem som man nærmest ikke kan tale med, og som ikke ved hvad man har sms'et med dem om fordi det er en anden der har skrevet det for dem.

På den anden side er der også udenlandske piger der er så pragtfulde at det nærmest er svært ikke at blive lidt forelsket i dem.

Det er ikke nationaliteten det drejer sig om men kvaliteten - og at kommunikationen er ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gh0st skrev, for 2 timer siden:

Må desværre gvie dig ret.

..... Pesonligt foretrækker jeg GP'er man kan tale med og som har  nogenlunde samme kulturelle som undertegnede. Så må de for min skyld gerne være mørke/sorte/asiater eller (allerhelst) rødhårede fregnede skotske skønheder.

Også her. Det er svært i en GFE-kommunikation at ramme nuancerne på udenlandsk

Jeg er dog i branchen stødt på et par tysktalende (måske de eneste?). Den ene var polak, der havde svært ved engelsk, så hun blev helt lettet ved mit besøg. Den anden talte godt dansk med en accent, som jeg dog aflurede, og da jeg slog over i tysk, blev atmosfæren helt anderledes positiv.

Men det bliver aldrig det samme på et fremmedsprog – især hvor begge er "på udebane".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gh0st skrev, for 1 time siden:

Jeg er bange for, at det kun er starten på en meget uheldig trend.

Tænk lige på sex robotterne , noget man troede var ren Sci-F a'la Westwprld (sæson 1 var forrygende).

Men det sørgelige er, at de nu er ved at nå et udviklings stadie, hvor en del mennesker gerne vælger en sex  robot fremfor sex med et andet menneske.

Jep. Jeg er bange for, at Trine engang havner på Nationalmuseet, etnologisk afdeling :D. Godt, jeg har pensionistkort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede
Trinetease skrev, for 11 timer siden:

@Gh0st Stederne lukker fordi at der mangler gæster. Jeg tror at vi på Landsplan er 3-500 Gp’ere Som er på klinik. Resten er udenlandske, SB’ere og private piger. 

Det kan godt være at vi snart er blevet 100 ‘stuerene’ rent politisk. Men købe kulturen inden for denne her branche har sat den langt tilbage. Prisen betyder alt, derefter ‘uden kondom’. 

Prisen betyder alt/ meget de fleste steder. 

Folk er fremme i skoene, når der er deals og ting på tilbud. Og noget mere tilbageholdende, når der skal betales fuld pris.

Det stigende salg på nettet, skyldes i mange tilfælde også prisen. Så synes man efterfølgende, det er ærgerlig butikkerne lukker 

Logisk set vil det også ramme Jer. Kan man få noget til 1000-1200 vælger mange det, fremfor at give 1800-2000.

Men det er da ærgerligt :)  Både at Danske klinikker dør og man per refleks forventer det er en udenlandsk pige, når man tager henvendelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Johnnybg skrev, for 19 minutter siden:

Det er fint Med konkurrence. Jeg tager dem der er  billigst og bedst til prisen.

Jeg tænker at du ikke har et erhverv med meget konkurrence....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 43 minutter siden:

Jeg tænker at du ikke har et erhverv med meget konkurrence....

Du skal såmænd nok stå distancen i et konkurrencemarked :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved sq ikke....men den der "Trine Drillepind". Jeg kan simpelthen ikke helt slippe den. Jeg synes det er et genialt navn :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der kan hurtigt gå politik i sådan et emne, og så hører der nærmest til i en anden tråd. Jeg har altid være fortaler for at have et Danmark som åbner dørene for kompetent udenlandsk arbejdskraft. På den måde flyder viden mere frit og skaber udvikling. Det gælder forskning, håndværk, teknologi, mv. Hvorfor skal der så lige præcis være nogle brancher hvor vi forbinder udenlandsk arbejdskraft med dårlig kvalitet? Jeg går ikke på kompromis med kvalitet. Jeg køber også ydelser hos udenlandske GP’ere, men uden at skamme mig, for kvalitetsmæssigt går jeg efter det bedste af det bedste. Så er pris bare nogle virtuelle tal i cyberspace. Måske kan danske piger også lære noget af dem fra udlandet? (Uha, den sidste sætning var virkelig kontroversiel).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er klart de danske GP’ere har det svært. De skal hamle op imod nogle udenlandske som i mange tilfælde ligner fotomodeller. Ganske mange af de danske er frodige middelalderene madammer, som tror de kan tage næsten det dobbelte for mindre ydelser. Tænker her på superfransk og diverse andet, som hos rigtig mange udenlandske er i prisen. 

Hvis de danske vil ind i kampen, må de oppe sig lidt både på pris og udseendet. Eller hvis man ikke er yngre mere, tage mindre for varen. Det gør de udenlandske modne piger. 

Men ellers, må de jo affinde sig med at servicerer de der er tilbage, som vedholdende holder sig til de danske og som vil betale overpriser. Kender godt udsagnet med hellere to besøg til fair pris end fem til billig pris. Men så bare ikke jamre og klynke. 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 8 minutter siden:

Det er klart de danske GP’ere har det svært. De skal hamle op imod nogle udenlandske som i mange tilfælde ligner fotomodeller. Ganske mange af de danske er frodige middelalderene madammer, som tror de kan tage næsten det dobbelte for mindre ydelser. Tænker her på superfransk og diverse andet, som hos rigtig mange udenlandske er i prisen. 

Hvis de danske vil ind i kampen, må de oppe sig lidt både på pris og udseendet. Eller hvis man ikke er yngre mere, tage mindre for varen. Det gør de udenlandske modne piger. 

Men ellers, må de jo affinde sig med at servicerer de der er tilbage, som vedholdende holder sig til de danske og som vil betale overpriser. Kender godt udsagnet med hellere to besøg til fair pris end fem til billig pris. Men så bare ikke jamre og klynke. 

Her ser vi altså forskelligt på tingene. Jeg er ikke til de helt unge, men foretrækker så langt dem, der har lidt alder og livstyngde med i bagagen. Faktisk er den, jeg har haft noget af den bedste sex med, en kvinde, der på daværende tidspunkt var 53. Hun kunne sagtens have taget mere for sine ydelser, end hun gjorde. Så jeg synes ikke, at din ligning går helt op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Her ser vi altså forskelligt på tingene. Jeg er ikke til de helt unge, men foretrækker så langt dem, der har lidt alder og livstyngde med i bagagen. Faktisk er den, jeg har haft noget af den bedste sex med, en kvinde, der på daværende tidspunkt var 53. Hun kunne sagtens have taget mere for sine ydelser, end hun gjorde. Så jeg synes ikke, at din ligning går helt op.

Det er jo så rigtig heldigt for de danske frodige og godt modne frugter, at der er nogen som dig. Og nej, ved godt du ikke er alene, vidner de mange lobhudlinger af de omtalte fruentimmere jo om - Men vi er nok også rigtig mange, som deler min holdning, det viser den omtalte jamren og klynken jo ganske tydeligt. 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

@Æ´Synderjyde Er det mig du mener der Jamrer?

Næ, faktisk er du en af de få der ikke gør. Må også bemærke eller rettere indskyde, nu er du jo heller ikke prototypen på den danske glædepige stand

Del dette indlæg

Link til indlæg

det der undrer mig lidt :-o

for år tilbage, var der en væsentlig forskel i priser, på privat/diskret piger og piger på anerkendte bordeller.(  danske piger )

syntes i dag er prisen næsten den samme ?

selvfølgelig er det pigen der sætter prisen, så må gæsten selv beslutte hvem han besøger.

nogen piger er måske kun, til få besøg pr vagt så prisen er sat til et smalt kunde grundlag ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 1 time siden:

det der undrer mig lidt :-o

for år tilbage, var der en væsentlig forskel i priser, på privat/diskret piger og piger på anerkendte bordeller.(  danske piger )

syntes i dag er prisen næsten den samme ?

Deri kan jeg overhovedet ikke give dig ret. Hvis du kigger de etablerede steder efter mht priser. Så liger timeprisen oftest tæt på, på og også flere steder over 2000,- kr. 

Kig så på de importerede, der ligger prisen helt nede fra 1000,- og almindeligvis er 1400,- det dyreste. 

Dertil skal så tilføjes, at økofransk ikke ret mange steder hos de etablerede steder, indgår som et valg. Hvilket er helt normalt hos de udenlandske piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 4 minutter siden:

Deri kan jeg overhovedet ikke give dig ret. Hvis du kigger de etablerede steder efter mht priser. Så liger timeprisen oftest tæt på, på og også flere steder over 2000,- kr. 

Kig så på de importerede, der ligger prisen helt nede fra 1000,- og almindeligvis er 1400,- det dyreste. 

Dertil skal så tilføjes, at økofransk ikke ret mange steder hos de etablerede steder, indgår som et valg. Hvilket er helt normalt hos de udenlandske piger. 

Du læser slet ikke, hvad Sweetstone skriver, kun hvad du selv vil opfatte. Han skriver intet om udenlandske piger, men om privat/diskret vs. bordel, under alle omstændigheder danske piger.

Forskellen på en prisdumper-pige, der tilbyder usikker sex og en dansk pige er noget helt andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 7 minutter siden:

jeg er til privat/diskret - der var prisen gennemsnit 800 kr for 3o min - for år tilbage- den pris er ofte 1000 kr i dag.

på en klinik er prisen 1100 kr pt-  det den forskel jeg mener var højere for år tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...