Hop til indhold

Recommended Posts

Har været en tur forbi https://annoncelight.dk/showad/250988

Billederne kan sagtens være hende, men er ca. 20 kg. gamle. Stadig køn og de ekstra kg. sidder ganske pænt hvis man er til den slags.
Det er dog hvor det positive stopper.

At side at hun er mekanisk ville være et kompliment. Bortset fra at dreje hovedet for at kigge på uret, er der ikke meget bevægelse at spore. Og repertoiret lader til at starte og stoppe ved missionær. 
Hverken min opførsel, hygiejne eller udseende kan der sættes en finger på og af samme grund har jeg aldrig tidligere haft en dårlig oplevelse. Nogle har været mindre fantastiske end andre, men aldrig dårlig og altid med en god stemning.
Her var der bare intet at komme efter. Det var ikke manglende "kemi" men en total fraværende attitude fra hendes side.

Jeg endte med at gå derfra med uforrettet sag og kan sige uden tvivl at der er 0% chance for gentagelser.

Stedet har jeg intet negativt at sige om. Rent og ganske pænt. Udemærket indrettet med spejle på alle vægge og rimeligt diskret.

Tag chancen hvis du føler for det. Jeg kan på ingen måde anbefale det og der er meget bedre muligheder i Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Det var sgu da en ret træls oplevelse. Var hos hende i fredags og synes ikke jeg kan genkende din beskrivelse. Måske er hun kørt træt og burde bare tage hjem. Skrev lidt ang. min oplevelse med hende:

Er dog enig med dig ang. billederne, er ret sikker på det på ingen måde er hende. Hverken nu eller for +/- 20 kg siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der kommer 20 kg. Oven på denne ellers pæne pige, så må hun vist kaldes meget overvægtig.

 

F366B5FB-1493-4DB9-9D26-B59D9793903E.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 8 timer siden:

Hvis der kommer 20 kg. Oven på denne ellers pæne pige, så må hun vist kaldes meget overvægtig.

 

F366B5FB-1493-4DB9-9D26-B59D9793903E.jpeg

Det gør der ikke, måske nærmere en smule mindre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Det gør der ikke, måske nærmere en smule mindre.

Så tør jeg godt sige at det ikke er den samme vi har mødt. Hvilket vel langt fra er umuligt men i høj grad taler imod et besøg der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CR90 skrev, for 6 timer siden:

Så tør jeg godt sige at det ikke er den samme vi har mødt. Hvilket vel langt fra er umuligt men i høj grad taler imod et besøg der.

Nej, det er ikke umuligt. Hende jeg var hos var mindre og ikke så bredrøvet som hende på billederne. Som jeg skrev virkede hun sød nok og ikke så meget som skævede til uret. Tror reelt jeg var der godt 30 min og det sagde hun ikke noget til. Har været på det sted 2 gange og ingen af gangene har på nogen måde været noget der skulle gentages. Har dog læst anmeldelser fra nogen der har haft rigtigt gode oplevelser der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelser. Men én siger plus 20 kg godt fordelt og en anden siger nærmere mindre....det er lidt forvirrende. Havde selv planer om at besøge hende - især hvis hun er til den lidt tungere side. Har sms'et med hende. Lyder sød. Hun siger selv at hun ikke er en "small girl". Desværre kom der noget i vejen og jeg måtte aflyse besøg. Nu er jeg lidt i tvivl efter en gang "blandede bolcher" :).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, 1 time siden:

Tak for anmeldelser. Men én siger plus 20 kg godt fordelt og en anden siger nærmere mindre....det er lidt forvirrende. Havde selv planer om at besøge hende - især hvis hun er til den lidt tungere side. Har sms'et med hende. Lyder sød. Hun siger selv at hun ikke er en "small girl". Desværre kom der noget i vejen og jeg måtte aflyse besøg. Nu er jeg lidt i tvivl efter en gang "blandede bolcher" :).

Hvad præsis der foregår er ikke til at sige, men der er i hvert fald ugler i mosen. Og hvis det er tilfældet at der er flere på adressen og det er en 50/50 hvem du møder, ville jeg ikke tage chancen.

Hvis du søger i Odense og kan lide lidt fyldige men veldrejede piger, så tag forbi i stedet.
100% chance for at du går glad derfra.
https://annoncelight.dk/showad/257986

Del dette indlæg


Link til indlæg
CR90 skrev, for 1 time siden:

Hvad præsis der foregår er ikke til at sige, men der er i hvert fald ugler i mosen. Og hvis det er tilfældet at der er flere på adressen og det er en 50/50 hvem du møder, ville jeg ikke tage chancen.

Hvis du søger i Odense og kan lide lidt fyldige men veldrejede piger, så tag forbi i stedet.
100% chance for at du går glad derfra.
https://annoncelight.dk/showad/257986

Ja Maja er et sikkert valg - har besøgt hende en håndfuld gange efterhånden :).  Men vil nu gerne ha' lidt mere latinafigur og større bagdel :-) 

Jeg ved der var en mulat på stedet også....men hun er vist smuttet igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...