sneræven 2385 Skrevet 31. Maj, 2019 (edited) Reader skrev, for 18 timer siden: Ja. Man kan ikke sammenligne et utal af GFE besøg ved en GP med en kæreste/kone der er der 24/7 (næsten) hele livet (næsten). Haha, ja, jeg kan godt se at jeg er lidt "på hovedet" i forhold til en del af jer andre i tråden. For mig er det ikke så tillokkende med en partner omkring mig 24-7 Jeg har en kronisk let depression og lette Asperger-træk, og det kan man for mig at se ikke byde en kvinde, det ville være synd. Jeg har set hvordan det går på den lange bane, og det vil jeg ikke udsætte hverken mig selv eller partneren for. Det er også meget stressende for mig selv - konstant utilstrækkelighedsfølelse .. (jeg har været gift, jeg har prøvet.. ) For mig var det optimale nok en elskerinde (eller to) - gerne i et åbent forhold - men det er også uden for rækkevidde. Derfor prøver jeg mig lidt frem i dette univers .. Jeg har, på samme måde som flere andre her i tråden, lidt problemer med både rejsningen og med at få udløsning. Jeg har besøgt et par piger, hvor jeg på forhånd skrev at jeg mest er til kæle-kramme, uden orgasmeræs. Det var helt OK med pigerne. Og begge gange var det en utrolig dejlig oplevelse, meget intenst og intimt - og meget erotisk!!! Måske også fordi pigerne slapper mere af, de skal ikke 'præstere' så meget ... Jeg kender også det med et 'dyk' efter et besøg, men hos mig vender det mange gange efter et par dage, så jeg i stedet bliver lettere euforisk i nogle dage .. Tror det med 'dykket' er meget almindeligt ("post-coital depression" kaldes det) og det kan nok også hænge sammen med det små-depressive sind .. Afhænghed og misbrug hænger vist i øvrigt tit sammen med en bagved liggende depression, har jeg læst .. Det skal man måske også være opmærksom på ved nogle af behandlingerne, de behandler afhængigheden men ikke depressionen ... Nogle gange skal man måske leve med depressionen, og så coaches igennem hvis man har muligheden. De kan være svære at behandle, men andre interesser hjælper - er min erfaring. Jeg er selv opmærksom på den med afhængighed, men heldigvis har jeg ikke tendens til alkoholproblemer - alkohol ud over et enkelt glas gør mig døsig og deprimeret, så jeg drikker kun meget lidt ... Redigeret 31. Maj, 2019 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg