Hop til indhold
Guest Reader

Gæsternes vej ud af "branchen"?

Recommended Posts

Guest Reader

Nu var der gode indlæg om hvordan man var kommet ind i "branchen". Er der mon nogen der har fundet en god vej ud? Jeg tænker faktisk ikke så meget på pigerne, men på os gæster. Jeg har ikke noget at byde de smukke dejlige kvinder :wub:, andet end penge, og er derfor kommet dertil at jeg har pensioneret mig selv. Men igen og igen finder jeg mig selv læse med herinde, og i den grad savne den tid hvor alt bare var fryd og gammen. "Kold tyrker", jo det virker bare ikke for mig. Andre der er stoppet og som har fundet en god vej?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VDI

Hvis du er kommet til den konklusion at du - ud over pengene - ikke har noget at byde pigerne. Hvis dine sociale egenskaber, din charme og evnen til at lytte og bruge det i en samtale ikke forefindes. Eller hvis dine evner i sengen ikke en gang rækker til at tilfredstille dig selv, ja så er det vel bare at bruge netop den konklusion som drivmiddel til den kolde tyrker. 

At læse med herinde er vel heller ikke nødvendigvis at sammenligne med at have pensioneret sig fra besøg hos pigerne?

Redigeret af VDI

Del dette indlæg

Link til indlæg

tror der er en del medlemmer herinde, der aldrig har/vil betale for intime ydelser.

de bruger eroguide som de grå sider. og bliver underholdt og for stillet nysgerrigheden, blot ved at læse med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Reader skrev, 1 time siden:

Nu var der gode indlæg om hvordan man var kommet ind i "branchen". Er der mon nogen der har fundet en god vej ud? Jeg tænker faktisk ikke så meget på pigerne, men på os gæster. Jeg har ikke noget at byde de smukke dejlige kvinder :wub:, andet end penge, og er derfor kommet dertil at jeg har pensioneret mig selv. Men igen og igen finder jeg mig selv læse med herinde, og i den grad savne den tid hvor alt bare var fryd og gammen. "Kold tyrker", jo det virker bare ikke for mig. Andre der er stoppet og som har fundet en god vej?

Kan kun svare for mig selv. Eneste vej ud for mit vedkommende bliver min død. Selv hvis jeg skulle blive kastreret, ville jeg sgu nok stadig være at finde på en luderbar et sted ude i verdenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Af ren nysgerrighed, hvad var det så du havde at byde pigerne, som du nu ikke har mere? 

Sikkert flere penge end nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader
Visti-Vistisen skrev, for 10 minutter siden:

Sikkert flere penge end nu. 

Ha ha, nej det er jo faktisk omvendt med alle de penge jeg ikke har brugt. Det rigtige svar er for mit vedkommende nok nærmere fysik, stamina og libido.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Reader skrev, for 5 minutter siden:

Ha ha, nej det er jo faktisk omvendt med alle de penge jeg ikke har brugt. Det rigtige svar er for mit vedkommende nok nærmere fysik, stamina og libido.

Jeg tror, at de fleste piger vil være helt okay tilfredse, hvis du bare er sød, rar og respektfuld. Men hvis du har en opfattelse af, at skulle være i perfekt form med en evigt stenhård pik, for at have noget at byde på, så forstår jeg bedre, hvorfor du føler dig nødsaget til at pensionere dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Af ren nysgerrighed, hvad var det så du havde at byde pigerne, som du nu ikke har mere? 

Fysik, stamina, libido eller hvad man nu kalder det. Det der gør at hun også får noget ud af det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Jeg tror, at de fleste piger vil være helt okay tilfredse, hvis du bare er sød, rar og respektfuld. Men hvis du har en opfattelse af, at skulle være i perfekt form med en evigt stenhård pik, for at have noget at byde på, så forstår jeg bedre, hvorfor du føler dig nødsaget til at pensionere dig. 

Evigt stenhård er nok en overdrivelse. Men tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Reader skrev, for 1 minut siden:

Fysik, stamina, libido eller hvad man nu kalder det. Det der gør at hun også får noget ud af det. 

Og som jeg nævnte, næsten samtidig med dit indlæg, så er der heldigvis også andre ting, der giver udbytte i sådan et møde. Bare så du ved det....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader
Nikita Darling skrev, for 1 minut siden:

Og som jeg nævnte, næsten samtidig med dit indlæg, så er der heldigvis også andre ting, der giver udbytte i sådan et møde. Bare så du ved det....

Ja f.eks. penge, eller hvad tænker du på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Reader skrev, for 4 minutter siden:

Ja f.eks. penge, eller hvad tænker du på?

Jeg synes måske, at det er en anelse umodent og overfladisk at tro, at sex og samvær - den gode af slagsen - skal være betinget af lav fedtprocent og potens som en 18-årig.

Redigeret af Nikita Darling
Tilføjelse...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader
Nikita Darling skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes måske, at det er en anelse umodent at tro, at sex og samvær - den gode af slagsen - skal være betinget af lav fedtprocent og potens som en 18-årig.

Nu tager du den så også helt over i den anden ende af skalaen. Det er længe siden jeg var der. Men tak for at kalde mig umoden, det er godt nok også længe siden jeg er blevet kaldt det. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Reader skrev, for 6 minutter siden:

Nu tager du den så også helt over i den anden ende af skalaen. Det er længe siden jeg var der. Men tak for at kalde mig umoden, det er godt nok også længe siden jeg er blevet kaldt det. :)

Jeg synes ikke, at jeg tager den nogen steder? Det er jo, hvad du selv skriver? Jeg er ikke 21 mere, vejer nogle kilo for meget, er blød hist og pist og brysterne peger heller ikke mod himlen mere, men jeg vil da stadig mene, at jeg har masser at byde på, så hvorfor skulle du ikke også have det, bare fordi du måske ikke lever op til alverdens idealer? 

En sjov tanke forresten... Hvis vi piger kun blev besøgt/besøgte de mænd med trænede kroppe og ufejlbarlig potens... Vi ville gå for lud og koldt vand :D Så er glad for, at din indstilling ikke deles af så mange :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader
Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes ikke, at jeg tager den nogen steder? Det er jo, hvad du selv skriver? Jeg er ikke 21 mere, vejer nogle kilo for meget, er blød hist og pist og brysterne peger heller ikke mod himlen mere, men jeg vil da stadig mene, at jeg har masser at byde på, så hvorfor skulle du ikke også have det, bare fordi du måske ikke lever op til alverdens idealer? 

En sjov tanke forresten... Hvis vi piger kun blev besøgt/besøgte de mænd med trænede kroppe og ufejlbarlig potens... Vi ville gå for lud og koldt vand :D Så er glad for, at din indstilling ikke deles af så mange :) 

Jo du gør., og du bliver ved med det. Der lader ikke til at være nogen graduering for dig. Jeg har ikke skrevet noget om fedtprocent eller erektion som en 18 årig, som nu blev til trænede kroppe og ufejlbarlig potens.  Tak for dit input, men jeg stopper her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Reader skrev, for 1 minut siden:

Jo du gør., og du bliver ved med det. Der lader ikke til at være nogen graduering for dig. Jeg har ikke skrevet noget om fedtprocent eller erektion som en 18 årig, som nu blev til trænede kroppe og ufejlbarlig potens.  Tak for dit input, men jeg stopper her.

Men det var netop emnerne; Fysik, stamina og libido. Okay libido er jo lysten, og hvis lysten mangler, så burde det jo være ligetil at lade være.

Men så må jeg have misforstået alt, hvad du har skrevet, og forstår stadig ikke det argument du bruger, for ikke at købe sex :huh:

Men held og lykke med pensionen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader
Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden:

Men det var netop emnerne; Fysik, stamina og libido. Okay libido er jo lysten, og hvis lysten mangler, så burde det jo være ligetil at lade være.

Men så må jeg have misforstået alt, hvad du har skrevet, og forstår stadig ikke det argument du bruger, for ikke at købe sex :huh:

Men held og lykke med pensionen :) 

Ja, det skulle man tro, men det er det ikke. Lysten er der jo, men når resten svigter så svinder lysten jo også.

Der hvor jeg synes du går galt i byen er at fysik og stamina omsættes til 18 årig everhard, trænede kroppe og ufejlbarlig potens. Ingen graduering. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Reader skrev, Lige nu:

Der hvor jeg synes du går galt i byen er at fysik og stamina omsættes til 18 årig everhard, trænede kroppe og ufejlbarlig potens. Ingen graduering. 

Jeg aner jo ikke, hvordan du ser ud - jeg skrev i generelle termer. Men hvis du synes du fremstår så forfærdelig, at du ikke kan tillade dig at købe sex, så er det jo bare sådan. Det er da bare trist. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår ikke rigtigt problemstillingen. Det er måske, fordi jeg mener, at jeg i mødet med en pige selv har en hel del mere at byde på end penge.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Palledude skrev, for 4 minutter siden:

Jeg fik hjælp af en coach for nogle år siden, det var en lettelse for det fyldte meget og kostede mere end jeg brød mig om.

hvad er så status i dag ? er købesex helt ude , eller ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg opdagede at jeg brugte gp besøg som en måde at undgå det jeg egentligt hellere ville bruge tid og penge på. Hvorfor jeg afledte mig selv? Fordi jeg ikke turde se sandheden i øjnene. Det var ren "alkoholisme", men jeg så det ikke på det på den måde - det var jo bare en fest i selvtilfredsstillelse.  (selvforstærkende rundforviring)

Jeg fik jeg hjælp til at finde en helt anden indre power frem. Godt gemt lå den inde bagved mit forbrug. Det var som om mit fokus nu kunne ændre sig - og det sejlede, førhen. I dag er købesex ude ja, og jeg sparer 15000 om året som nu går til andre formål - og det har jeg godt nok aldrig fortrudt!

Grunden til at jeg er her ind i mellem er at det fungerer som en metode til at holde afstand, ved at sige "ben there done that". Det bekræfter mig i at være kommet videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...