Hop til indhold
tja66

Razzia mod Thai bordel i Næstved

Recommended Posts

Guest wayfarer

Det er ikke småpenge der drøner ud af landet uden beskatning eller noget pga. Udenlandske GP'er

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tja66 skrev, for 11 minutter siden:

I avisens papirudgave stod at den 41-årige forklarede sin tilstedeværelse med at hun bar uvenner med sin kæreste og derfor ophold sig på adressen.

Forleden stod at politiet ville koncentrere deres razzia mod i alt 3 adresser men at de kun "nåede" denne sag og de derfor vil vente med at se nærmere på de 2 andre til den nærmeste fremtid. Om disse så også har adresse i Næstved kan man jo kun gætte sig til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
wayfarer skrev, for 16 minutter siden:

Det er ikke småpenge der drøner ud af landet uden beskatning eller noget pga. Udenlandske GP'er

 

Tja, når jeg nu besøger én kvinde og betaler, så be'r jeg jo heller ikke om nogen kvittering.

Så sådan set er jeg, eller de fleste mænd, jo medskyldige i skatteunddragelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
rollo 4700 skrev, for 42 minutter siden:

Den åbne op igen dagen efter med to nye piger 

utroligt hvor hurtigt stederne, lige kan skaffe reserve spillere, selv om reglerne er strammet lidt op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 13 minutter siden:

utroligt hvor hurtigt stederne, lige kan skaffe reserve spillere, selv om reglerne er strammet lidt op.

Ja der er jo mange penge idet, der de har vel nogle på reservebænken tænker jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer
WhoKnowsWhat skrev, for 9 timer siden:

Tja, når jeg nu besøger én kvinde og betaler, så be'r jeg jo heller ikke om nogen kvittering.

Så sådan set er jeg, eller de fleste mænd, jo medskyldige i skatteunddragelse.

Din kvittering har da ikke noget som helst at gøre med om der bliver betalt skat det sted du besøger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
wayfarer skrev, for 28 minutter siden:

Din kvittering har da ikke noget som helst at gøre med om der bliver betalt skat det sted du besøger.

 

Nej, det har du ret i.

Undskyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...