Hop til indhold
Guest Mister69

Savner kicket

Recommended Posts

Mister69 skrev, for 4 timer siden:

Nej, det havde jeg ikke. Jeg kommer også indimellem hos nogle som kun tilbyder med kondom, og ja, Jessica Serrano er jo bare superfræk :)

Ja det er hun bestemt ;) Jeg må indrømme at jeg har det lidt lige som dig... savner også indhold og spænding i mit liv. Hvis jeg har besøgt en gp, så går der ikke mere end et par dage, før jeg tænker på det konstant igen. Det begynder at være en belastning for økonomien, så jeg må også snart tage mig sammen. Måske vi skulle tage på afvænning sammen, hahaha :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mister69
Django80 skrev, den 3.6.2019 at 23:19:

Ja det er hun bestemt ;) Jeg må indrømme at jeg har det lidt lige som dig... savner også indhold og spænding i mit liv. Hvis jeg har besøgt en gp, så går der ikke mere end et par dage, før jeg tænker på det konstant igen. Det begynder at være en belastning for økonomien, så jeg må også snart tage mig sammen. Måske vi skulle tage på afvænning sammen, hahaha :)

Ja, der burde næsten være en form for tilbud om hjælp, til sådan nogle som os :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, den 30.5.2019 at 20:25:

en så afslappet måde at det nok har holdt det sædvanlige hylekor fra tasterne.

Når han selv åbent skriver, han har fået en dryppert, så er det jo også overflødigt at belære om risiko :D

Mister69 skrev, den 25.5.2019 at 19:31:

Oftest får jeg større orgasmer hjemme, når jeg fx googler "CFNM restraint challenge Vivion"

Hvorfor opsøger du så ikke noget i den stil? Jeg har det lidt på samme måde og opsøger derfor næsten kun thaimassage med afslutning for tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilket navn har Melissa/Melisa/Monika/Monica fra Nyholms Alle senest brugt?

Kemien har været rigtig god de gange jeg har besøgt hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.
Django80 skrev, den 3/6/2019 at 23:19:

Tror der er mange af os der har det ligesom jer to. 

Jeg har selv skrevet en tråd om min købesexafhængighed, som jeg har været i behandling for, men som du kan læse om en gang i mellem, så er jeg stadig igang med at besøge piger. Det er en evig udfordring og jeg har gået i hele og halve år uden af besøge piger, men der er en tiltrækning til sex med fremmede piger jeg ikke kan holde væk og et eller andet sted har jeg nok givet op og så alligevel ikke. 

I de perioder, hvor jeg har holdt mig væk har jeg konstant haft det dårligt når jeg har tænkt på købesex, for det må jeg jo ikke. 

Jeg har de sidste tre måneder ændret strategien lidt. Jeg har tilladt mig selv i dyb hemmelig at købe sex igen, men under lidt mere kontrollerede former. Jeg tænker mig om, og kan gå i flere uger uden, hvor jeg blot holder lidt øje måske, men hvor jeg ikke for en hver pris skal købe sex. 

Det har gjort mig lidt gladere for mig selv igen. Jeg går ikke og slår mig selv oveni hovedet, men forsøger at rose mig selv lidt for, at jeg nu kan holde mine besøg på et fornuftig niveau, som ikke belaster min økonomi. 

Jeg er blevet mere kræsen og kan vente til de piger jeg sætter pris på er i byen og andre gange, så prøver jeg en ny pige, hvis hun virker meget indbydende. 

Men det med det næste kick og det næste osv. Det kender jeg udmærket godt til og tro mig, jeg skal virkelig koncentrere mig for ikke at ryge i den der igen. Jeg er kommet lidt væk fra den tankegang og har et synes jeg selv en lidt mere fornuftig tilgang til købesex nu. Men det er en pissesvær balancegang.

Pøj pøj med det og vær ikke bange for, at søge noget hjælp. Der er flere som os end folk aner. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Mit bedste råd er at finde kicket et andet sted end i din seksualitet. Jeg tror du keder dig bragt i hverdagens trivialiteter og mangler noget eventyr og passion. Det prøver du så at kompensere for via dine seksuelle eventyr. Men måske skulle du kigge på hele din hverdag - overveje at rive noget af den op med rode - og kaste dig ud i noget, hvor du ikke ved om du bunder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...