Hop til indhold
Kanon1

Et svært spørgsmål

Recommended Posts

Halløj brødre og søstre

Jeg besøgte idag en pige, som gav mig en fantastisk indlevende oplevelse. Jeg skriver under generel debat og laver ikke en anmeldelse da jeg skriver noget som sammen med billeder og andet måske vil kunne kompromittere den skønne kvinde. Det har jeg intet ønske om at gøre!

Jeg var på udkig efter en god fredagsoplevelse og endte efter at blive brændt af et sted hos en helt anden GP end jeg havde planlagt. Jeg sætter pris på god indlevelse og “ægte” GFE, i hvert fald så ægte at jeg tror på det. Det er jeg sikker på at mange af Jer GFE fans kan følge mig i. Jeg ringede rundt og der var bid et Sted. Fik at vide at hun var til GFE og super dejlig. Ganske opmuntret ventede jeg på at møde hende. Hun kom ind og Wow hun var/er lækker..... jeg spurgte om hun var til GFE og det var hun. Vi blev enige om 30 min og pengene skiftede hænder. 

Da hun kom tilbage startede vi med at kysse og det var KANON gode kys. Hun puttede sig kælent ind til mig  - Virkeligt indlevende og sultent uden at være anmasende.....lækkert.....

jeg piller hendes meget lille outfit af og kysser hendes bryster og hun reagerer tydeligt positivt..... skønt.....så langt.....

da jeg lægger hende ned for at smage på hende kan jeg se en hel masse ar, som jeg som ukyndig tænker er ar fra hun selv har skåret sig...... de ser alle ud til at være af “ældre dato” altså ikke friske. Jeg bliver lidt betænkelig, men hun virker meget tændt. Jeg tænker at hun jo nok er ovre det, og vi har FANTASTISK sex......

Jeg har sjældent bondeanger da jeg tror at vi alle gør som vi gør for at være gode ved os selv( både GPer og brødre), men.....sidst jeg oplevede samme brændende indlevelse var med L.... som andre brødre mente skar sig selv (jeg så aldrig nogen ar) og hun stoppede efter at en af brødrene skrev om det.

Jeg sidder nu tilbage med en fantastisk oplevelse, men er oprigtigt i tvivl om jeg skal gå tilbage og besøge hende igen? 

Jeg vil meget gerne høre både brødre og søstres mening om dette. Jeg kan naturligvis sagtens finde andre at muntre mig med, men hvis hun er ok og on top of the game ville det da være tosset for os begge ikke at få glæden af den fantastiske kemi og sexkemi vi havde. Hvad siger I????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Dejligt  du  havde  en  rigtig  god  oplevelse  med  hende og  der  var  god  kemi. 

Hvorfor  ikke  spørge hende  nysgerrigt  næste  gang  du  mødes  med  hende?  Jeg  har  den  dumme  egenskab at  ser  jeg  noget  som  undre  mig  så  spørger  jeg  efter  - har  aldrig  oplevet  at  de  adspurgte  er  blevet  sure.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg sidder nu tilbage med en fantastisk oplevelse, men er oprigtigt i tvivl om jeg skal gå tilbage og besøge hende igen? 

Jeg vil meget gerne høre både brødre og søstres mening om dette. Jeg kan naturligvis sagtens finde andre at muntre mig med, men hvis hun er ok og on top of the game ville det da være tosset for os begge ikke at få glæden af den fantastiske kemi og sexkemi vi havde. Hvad siger I????

Desværre har nogle piger i branchen en skadet fortid af forskellig art.

Men såfremt pigen virker afklaret med sit job, så overøs hende med opmærksomhed og ros, og fortæl hende, hvor dejlig hun er.  Det er den bedste måde, at genoprette en skadet fortid på.

Med venlig hilsen

:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du siger, at det er gamle ar - altså ikke friske - og jeg regner med at det ER ar og ikke sår... i så tilfælde er der ikke noget forgjort i at gå tilbage, hvis jeres møde har været så fantastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis du føler pigen er psygisk i balance, og hun er afklaret med sit erhverv.

syntes jeg godt du forsat kan besøge hende, uden at stille spørgsmål til hendes fortid, medmindre hun selv fortæller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Dejligt  du  havde  en  rigtig  god  oplevelse  med  hende og  der  var  god  kemi. 

Hvorfor  ikke  spørge hende  nysgerrigt  næste  gang  du  mødes  med  hende?  Jeg  har  den  dumme  egenskab at  ser  jeg  noget  som  undre  mig  så  spørger  jeg  efter  - har  aldrig  oplevet  at  de  adspurgte  er  blevet  sure.

Det synes jeg er en god egenskab, ikke dum. Vi er ellers generelt alt for gode at kigge den anden vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Det synes jeg er en god egenskab, ikke dum. Vi er ellers generelt alt for gode at kigge den anden vej.

Øver  mig  i at  være  naturlig  nysgerrig  og  lade  være  med  at  være  forudindtaget  når  jeg  møder  et  nyt  menneske  irl.  

Børn  har  den  egenskab  og  spørger  problemfrit  når  de  ser  noget  som  vækker  deres  undren/nysgerrighed.  Vi  skal  spørge  ordenligt  og  med  respekt  for  det  andet  menneske og  samtidig  give  personen  muligheden  for  at  undlade  at  svare  uden  det  bliver  ubehageligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...