Hop til indhold

Recommended Posts

Solen skinner, himlen er blå og en behagelig temperatur udenfor.  Vorherre kan ikke fremtrylle smukkere forårsdag. Safterne stiger uundgåeligt ;) Jeg beslutter mig for at respondere på en annonce der tilbyder en kneppetur i naturen, jeg får en hurtig tilbagemelding og aftalen er klar. Da tidspunktet nærmer sig, vælger jeg at springe på cyklen og nyde turen gennem byen, så jeg undgår frustration over manglende p-pladser. Jeg  parkerer cyklen og stiller mig ved indgangen til kirkegården som aftalt. Der er grønne områder lige i nærheden, så jeg tænker at det nok ikke bliver på kirkegården, jeg venter i spænding på en nærmere beskrivelse til bestemmelsesstedet. Små 10 min er lang tid, når man bare venter på en oplevelse. Beskrivelsen kommer..... jeg skal ind på kirkegården, jeg går ruten og hopper over et gravsted og ind i det tætte buskads, først kan jeg ikke se hende og er lidt i vildrede, men hun står der pludselig og vinker. Jeg går Hen til hende. Hun har nysgerrige flotte øjne og et sødt smil. Vi kysser - hun får betalingen - hun får sine bryster ud af bh’en - vi åbner bukserne så hun har adgang til min pik - og jeg til hendes kusse - hun bukker sig hurtigt ned og sutter mig helt stiv, nervøsiteten over, om der kommer nogen ude på Stien, og bare det frække i setuppet gør at jeg har lyst til at komme ret hurtigt. Men hun stopper op og siger, du skal også nå at kneppe mig -  hun vender ryggen til mig og holder ved et træ - jeg får hurtigt pikken ind i hende - den er helt klar til at komme - hun nyder min pikstørrelse - så længe det varer - jeg tømmer pikken - trækker den ud - hiver en flaske vand frem - og skyller min pik - hun giver mig servietter og jeg tørrer pikken og kommer den i bukserne - smider servietterne på jorden - der ligger servietter i forvejen fra tidligere besøg, dog ikke fra idag, ser det ud til - får pikken i bukserne - hun siger tak for turen - tak selv siger jeg og går - jeg kommer ud på stien , en ung fyr cykler forbi og smiler, - har han luret tænker jeg - eller er det bare foråret der gør ham i godt humør ? Jeg cykler hjemad.... byen vrimler af liv der nyder vejret  - en hjemløs der roder i skraldespanden - en ung smart fyr i en åben Tesla - Kbh. ligner sig selv og jeg er en oplevelse rigere.

Naja er kneppeklar i  kultiveret natur ;)

https://annoncelight.dk/showad/248565

Redigeret af Albert7
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Albert7 skrev, for 8 minutter siden:

 - en ung smart fyr i en åben Tesla -

Kan man få en åben Tesla???:?:

Og tak for en anmeldelse af en anderledes oplevelse - er det besøget til 1.000 kr. hun skriver om i annoncen, og hvor lang tid tog det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Tatra skrev, for 6 minutter siden:

Kan man få en åben Tesla???:?:

 

Det kræver lidt arbejde, men så er det også fikset - for evigt :D

6424002004608-000-460x460.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kors i røven et sted at lege :D. Hvad mon underboerne har tænkt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har læst at offentlige fruentimmere i sin tid afviklede deres forretninger på gravstenene på bl.a. Assistens Kirkegård. Må være en kold tjans at ligge på sådan en....og måske også en hård tjans.

Selv har jeg aldrig benyttet mig af kirkegården, men en gang i sakristiet og en gang i buskadset lige uden for kirken. Det var lidt kinky.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 50 minutter siden:

Kors i røven et sted at lege :D. Hvad mon underboerne har tænkt?

Ja, hvis der er et kors på graven, må det da give et mærke i røven. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Det kræver lidt arbejde, men så er det også fikset - for evigt :D

6424002004608-000-460x460.jpg

Hvis man ikke lige kører hele vejen rundt, så kan man godt lukke igen......ihvertfald et par gange :ph34r:

447B6563-4C7A-45E2-9E78-94BC54729766.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, 1 time siden:

Kan man få en åben Tesla???:?:

Og tak for en anmeldelse af en anderledes oplevelse - er det besøget til 1.000 kr. hun skriver om i annoncen, og hvor lang tid tog det?

 

E2D88D33-76FE-4349-A6A3-E9B4014A2BE0.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Albert7 skrev, for 1 minut siden:

 

E2D88D33-76FE-4349-A6A3-E9B4014A2BE0.jpeg

Ja, man skal lære hele tiden - måske på tide at få den gamle Wartburg skiftet ud...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig kan man få en åben Tesla, Menfor de fleste skal der jo nok arbejdes hårdt for det, med eller uden dåseåbner.

ja 1000 kr som hun annoncerer med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Kors i røven et sted at lege :D. Hvad mon underboerne har tænkt?

De gav ikke udtryk for at være hverken for eller imod ideen. Og vi er ikke døde endnu og humøret er stadig i top 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Tatra skrev, for 1 minut siden:

gamle Wartburg skiftet ud...;)

Jeg er køber. Jeg elsker lyden - lidt ligesom jeg har pumpet hende helt fuld af luft, og hun lukker det ud i små portioner :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Jeg er køber. Jeg elsker lyden - lidt ligesom jeg har pumpet hende helt fuld af luft, og hun lukker det ud i små portioner :mrgreen:

Puf-puf-puf. Eller er det put-put-put:D:?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Albert7 skrev, for 5 minutter siden:

Selvfølgelig kan man få en åben Tesla, Menfor de fleste skal der jo nok arbejdes hårdt for det, med eller uden dåseåbner.

ja 1000 kr som hun annoncerer med

Hvor lang tid tog seancen? Til du/I kom?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Tatra skrev, Lige nu:

Puf-puf-puf. Eller er det put-put-put:D:?:

Hvis du ikke ved det, har du ikke arbejdet hårdt nok i hende. Sæt igang :D

Men ok, ok. Det er wiunnnnnn - tin - tin- prut - prut, uinnnnttt- put - put - put - preeeeeeeee - whiiiiii- rin -tin - tin-   og forfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 26 minutter siden:

Ja, hvis der er et kors på graven, må det da give et mærke i røven. :D

Netop! Måske er det nemmere at bortforklare derhjemme end kradsemærker :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Hvis du ikke ved det, har du ikke arbejdet hårdt nok i hende. Sæt igang :D

Men ok, ok. Det er wiunnnnnn - tin - tin- prut - prut, uinnnnttt- put - put - put - preeeeeeeee - whiiiiii- rin -tin - tin-   og forfra. 

Du har ret, det har jeg nok ikke, arbejdet hårdt nok, for det har jeg ligodt aldrig hørt nogen af dem jeg har arbejdet i sige...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Netop! Måske er det nemmere at bortforklare derhjemme end kradsemærker :D

Altså at du som god kristen har været i kirke, og præstinden ville indvie dig kristendommens lyksaligheder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 2 minutter siden:

Hvor lang tid tog seancen? Til du/I kom?

 

Tatra skrev, for 4 minutter siden:

Hvor lang tid tog seancen? Til du/I kom?

Jeg var mega spændt og tændt og også lidt nervøs for at blive opdaget, så jeg gjorde intet for at holde mig tilbage, men setuppet er at du knepper hende til du kommer og så er tiden gået. Jeg bærer stadig rundt på oplevelsen og slipper den ikke lige med det samme, så jeg synes absolut det var pengene ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 44 minutter siden:

Netop! Måske er det nemmere at bortforklare derhjemme end kradsemærker :D

Ja min kone er ikke til rimjob, hun er ikke heller ikke interreseret i at se hullet uden at skulle slikke, så for mig er det helt klart bedre med et kors i røven end kradsemærker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 3 timer siden:

Solen skinner, himlen er blå og en behagelig temperatur udenfor.  Vorherre kan ikke fremtrylle smukkere forårsdag. Safterne stiger uundgåeligt ;) Jeg beslutter mig for at respondere på en annonce der tilbyder en kneppetur i naturen, jeg får en hurtig tilbagemelding og aftalen er klar. Da tidspunktet nærmer sig, vælger jeg at springe på cyklen og nyde turen gennem byen, så jeg undgår frustration over manglende p-pladser. Jeg  parkerer cyklen og stiller mig ved indgangen til kirkegården som aftalt. Der er grønne områder lige i nærheden, så jeg tænker at det nok ikke bliver på kirkegården, jeg venter i spænding på en nærmere beskrivelse til bestemmelsesstedet. Små 10 min er lang tid, når man bare venter på en oplevelse. Beskrivelsen kommer..... jeg skal ind på kirkegården, jeg går ruten og hopper over et gravsted og ind i det tætte buskads, først kan jeg ikke se hende og er lidt i vildrede, men hun står der pludselig og vinker. Jeg går Hen til hende. Hun har nysgerrige flotte øjne og et sødt smil. Vi kysser - hun får betalingen - hun får sine bryster ud af bh’en - vi åbner bukserne så hun har adgang til min pik - og jeg til hendes kusse - hun bukker sig hurtigt ned og sutter mig helt stiv, nervøsiteten over, om der kommer nogen ude på Stien, og bare det frække i setuppet gør at jeg har lyst til at komme ret hurtigt. Men hun stopper op og siger, du skal også nå at kneppe mig -  hun vender ryggen til mig og holder ved et træ - jeg får hurtigt pikken ind i hende - den er helt klar til at komme - hun nyder min pikstørrelse - så længe det varer - jeg tømmer pikken - trækker den ud - hiver en flaske vand frem - og skyller min pik - hun giver mig servietter og jeg tørrer pikken og kommer den i bukserne - smider servietterne på jorden - der ligger servietter i forvejen fra tidligere besøg, dog ikke fra idag, ser det ud til - får pikken i bukserne - hun siger tak for turen - tak selv siger jeg og går - jeg kommer ud på stien , en ung fyr cykler forbi og smiler, - har han luret tænker jeg - eller er det bare foråret der gør ham i godt humør ? Jeg cykler hjemad.... byen vrimler af liv der nyder vejret  - en hjemløs der roder i skraldespanden - en ung smart fyr i en åben Tesla - Kbh. ligner sig selv og jeg er en oplevelse rigere.

Naja er kneppeklar i  kultiveret natur ;)

https://annoncelight.dk/showad/248565

Er det rigtigt forstået, at det foregår uden kondom, som annoncen lægger op til ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roden skrev, for 7 minutter siden:

Er det rigtigt forstået, at det foregår uden kondom, som annoncen lægger op til ?

"Efterlader mig godt fyldt op og med din sperm sivende ned ad mine lår..."

Et lidt besynderligt resultat hvis du er kommet i et kondom, tænker jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 minutter siden:

"Efterlader mig godt fyldt op og med din sperm sivende ned ad mine lår..."

Et lidt besynderligt resultat hvis du er kommet i et kondom, tænker jeg. 

.....men nu spurgte jeg ikke ind til din indbildte “ekspertise”, men spurgte Albert7 som rent faktisk har prøvet en seance med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Roden skrev, for 38 minutter siden:

.....men nu spurgte jeg ikke ind til din indbildte “ekspertise”, men spurgte Albert7 som rent faktisk har prøvet en seance med hende.

Du bliver da rimelig hurtigt sur :unsure:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roden skrev, for 37 minutter siden:

.....men nu spurgte jeg ikke ind til din indbildte “ekspertise”, men spurgte Albert7 som rent faktisk har prøvet en seance med hende.

Det er en anmeldelse af et setup. Diskussionen om med og uden gummi er ikke interressant her, det skal være i et andet forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...